quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:37 schreef Loqi het volgende:
whooomijn allereerste kaart is aangekomen! In Duitsland
Net 3 dagen onderweg geweest.
En de nieuwe mag naar..... Duitslandlol.
oehquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:46 schreef QTPi het volgende:
[..]
Na de grote vakantie misschien? Ik hoop namelijk morgen om deze tijd te landen op Mallorca
Voor degene die interesse heeft.quote:A Postcrossing member has sent you a message:
Username: kristoemails
Country: Ghana
My name is Chris but you can call me Kristo. I am a programmer and a software instructor. I would like to exchange postcards with you. If you are interested please email me back with your address so that I can send it to you or here is my postal address if you want to send a card to me first:
Christopher Kwadwo Takyi
P O Box Ay 450
Asuoyeboah-Kumasi
GHANA
WEST AFRICA
I hope to hear from you soon.
Kristo"
Dat is snel zeg!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef Loqi het volgende:Mijn kaart naar Japan (nieuwe mag naar Estland) is eerder binnen dan die naar Finland, maar zij is ook al 6 dagen niet meer online geweest. Zit me daar nu al druk om te maken
dit is niks voor mij
Oplichters? Och dat vind ik wel meevallen... Die ene klootviool die er tussen zit, wordt wel weer goed gemaakt door alle leuke, lieve, enthousiaste, grappige, lelijke, mooie kaartjes die ik regelmatig ontvangquote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef MLF het volgende:
Ik deed het ooit ook tot het ineens vol oplichters zit
zit ook een tering wijf op het NL gedeelte die de boel verziekt
je zult nog heel wat kaartjes naar finland moeten versturen hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef Loqi het volgende:
HihiIk moet vaker zenuwpezen, dan komen m'n kaarten sneller aan (die naar Finland dus
), nieuwe mag naar... Finland
![]()
(Minder dit topic spammen wordt mn volgende stap)
Nog een keer spam danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
je zult nog heel wat kaartjes naar finland moeten versturen hoor
En spam maar een eind weg hoor, doe ik ook
quote:Hello Helga!
I really like the postcard you've sent to me. Thaks!
Groeten uit Kroatie!
goran
Als ik zo je naam zie, dan denk ik dat ik weet wie jij bent....quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef MLF het volgende:
Ik deed het ooit ook tot het ineens vol oplichters zit
zit ook een tering wijf op het NL gedeelte die de boel verziekt
Dat is een van de duistere geheimen van PC... soms krijg je meer kaarten dan je verstuurd hebtquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nog een keer spam dan![]()
2e kaartje naar Duitsland is aangekomen, nieuwe mag naar Duitslanddat brengt meteen meer als de helft van m'n kaarten naar Duitsland en Finland, maar dat gaat wel lekker snel
Edit:
Hey ho! Ik heb 2 kaarten ontvangen, allebij uit Duitsland![]()
![]()
Het gekke is.. de dag dat ze verzonden zijn (beide 5 dagen geleden) werd mijn eerste kaart geregistreerd, hoe kunnen dan 2 mensen mijn adres toen gekregen hebben? Gezien mijn 2e kaart pas 3 dagen later geregistreerd is dus mijn adres pas toen voor de 2e keer in de pool ging?![]()
huuuuu!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:48 schreef QTPi het volgende:
Zo...ben weer terug van vakantie
Aantal kaartjes aangekomen op hun bestemming, maar slechts 1 kaartje ontvangen.
In 1 van de bedankjes stond (Let op de bold naam):
[..]
ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:26 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Als ik zo je naam zie, dan denk ik dat ik weet wie jij bent....
Het is even geleden dat ik op het PC-forum ben geweest, maar het kwartje (zeg gerust 2 euro, want het duurde even) is gevallen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:58 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Even goed nadenken!
Hoi!quote:
komt vanzelf welquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef Loqi het volgende:Ik wil ook zo'n leuk landen lijstje!
Het blijft bij mij echt Duitsland, Finland en de Vs, zowel ontvangen als versturen
Nu mag ik er 12 onderweg hebbenquote:Hi,
Just a quick note to register the postcard.
Thank you for your card, and I apologise for not leaving a personal message, but
I thought it was more important to register the card. Recent circumstances have
meant I've been unable to keep up with registering cards, and I hope you'll
accept my apologies.
Best wishes, and thanks again.
Happy postcrossing,
Dawn
Haha, wat liefquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:54 schreef Muck het volgende:
en eentje van een 70-jaar oud vrouwtje uit Tucson, Arizona
Ik denk altijd maar zo: elke hobby kost geld. En dit is 92 ct (max) én de prijs van een kaartje (Tussen de 35 ct en 1 euro). Dus maximaal 2 euro per kaartquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
En 12 kaarten tegelijk?Lijkt me erg leuk om er zo veel te mogen, maar vind dat er al snel veel geld in gaat zitten( ja ik heb nogal enthousiast kaarten ingeslagen
), niet dat me dat weerhoudt
Ja, dat is ook waarquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo: elke hobby kost geld. En dit is 92 ct (max) én de prijs van een kaartje (Tussen de 35 ct en 1 euro). Dus maximaal 2 euro per kaart
Wat leuk! Je hebt helemaal de smaak te pakken zeker?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef Loqi het volgende:
Ik had ook een kaartje uit Australiemet een hele lieve vogel
leuk hequote:Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Loqi het volgende:
Ik ....uh... heb er een verslaving bij jaIk moet echt meteen als ik thuis kom op de mat en in m'n mailbox kijken en meteen een kaart sturen als ik weer mag, het is echt veel te leuk
Dank je!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:23 schreef QTPi het volgende:
Hoi Tamaartje!! Welkom bij de postcrossclub
Online Hollandse bestellen ben ik zelf ook nog niet tegengekomen. Wordt dus het ouderwetse winkelen bij een Bruna, Boekenvoordeel etc.
ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik ben bang dat je die kaart wel op je buik kunt schrijvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:20 schreef Loqi het volgende:Kaartje uit Japan gekregen, is 20 dagen onderweg geweest.
Mijn kaart naar Mexico is al bijna 30 dagen onderwegEn die user is ook bijna nooit online en heeft nog amper kaarten verstuurd (dit jaar zelfs geen), dus die zie ik niet meer aankomen
Ja iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik ben bang dat je die kaart wel op je buik kunt schrijven
En natuurlijk heel hartelijk welkom aan alle nieuwe postcrossers
Dat zijn helaas vaak de kaartjes die expirenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja iddNouja, eens moet t gebeuren he.. alleen jammer dat dat dan net een kaart naar een exotischere locatie is..
Mensen met zo'n eisen-lijst stuur ik altijd het lelijkste, meest kitscherige kaartje dat ik hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:45 schreef Loqi het volgende:
Nouja zeg! Heb nu t adress van een vrouw uit Duitsland die alleen kaarten van steden/landen wil krijgen, en dan ook nog eens met meerdere foto's, verder wil ze de rest allemaal niet hebben:
I love to travel and collect postcards (different countries/citiesviews with more than one picture).
I don't want to receive cards with cartoon figures, advertising, art or animals, flowers or something else.
Asociaal zeg
ik verbaas me er ook over dat mensen dat bij mij wel altijd gedaan hebben, ondanks afgrijselijke bloemetjeskaartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:01 schreef Loqi het volgende:
Mja, ik ben dan weer bang dat ze em niet registreerd, kun je lekker 60 dagen wachten
Hehehe, geluksvogelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik verbaas me er ook over dat mensen dat bij mij wel altijd gedaan hebben, ondanks afgrijselijke bloemetjeskaarten
zijn ze ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hehehe, geluksvogel![]()
(ik vind sommige bloemetjes kaarten wel mooi)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn 1e kaartje is aangekomen in Finland vandaag
Nu wachten op de 1e bij mij in de bus
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef QTPi het volgende:
Lekker bezig nog steeds hier:
Postcards Sent: 218 (en nog 12 onderweg) Postcards Received: 213 Distance Sent: 690,110 Kms
44th on most postcards sent from Netherlands <<< dat werkt erg motiverend, aan het begin van de week was ik nog 47e.
Afgelopen dagen kaarten ontvangen uit: Finland (2), Duitsland (3), Brazilië, Thailand, USA, Japan, Australië en Noorwegen.
*Grinnik* Get used to it!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Loqi het volgende:Elke keer als er een kaart van me naar Finland, Duitsland of de US aankomt krijg ik een adress in hetzelfde land.. echt elke keer!
Dat kan gewoon geen toeval meer zijn en het wordt een beetje vervelend
postzegel gaan met gewicht niet met formaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:48 schreef Loqi het volgende:
Ook een paar van A4 formaat. Hoeveel extra aan zegels zouden daar op moeten?
Ja, dat wist ik nu je t zegt eigenlijk ook welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
postzegel gaan met gewicht niet met formaat.
europa 0-20 gr ¤0,75
europa 20-50 gr ¤1,50
buiten europa 0-20gr ¤0,92
buiten europa 20-50gr ¤1,84
dit zijn dan wel priority zegels he
ik heb daarvoor kaarten in de vorm van een stuk kaas, inclusief gaatjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nu je t zegt eigenlijk ook welIk heb al eens profielen voorbij zien komen waarin mensen vragen om vreemde formaten/vormen kaarten, daar bewaar ik ze wel voor
Leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb daarvoor kaarten in de vorm van een stuk kaas, inclusief gaatjes
Leukkkkk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd enzo..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
oe oe oe ikke doe ook mee![]()
en dankzij mij doet weirdow van fok ook mee
Ja, Boomerangkaarten zijn best wel geinig, maar omdat het toch 'ad cards' zijn worden ze niet door iedereen gewaardeerd. Omdat ze dus gratis zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Leuk!Ik heb wel boomerang kaarten met een glas erop met gaatjes waar je vingers door kunnen zodat het lijkt of je het glas vast hebt zeg maar, maarja.. die stomme reclame erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |