Ja iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik ben bang dat je die kaart wel op je buik kunt schrijven
En natuurlijk heel hartelijk welkom aan alle nieuwe postcrossers
Dat zijn helaas vaak de kaartjes die expirenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja iddNouja, eens moet t gebeuren he.. alleen jammer dat dat dan net een kaart naar een exotischere locatie is..
Mensen met zo'n eisen-lijst stuur ik altijd het lelijkste, meest kitscherige kaartje dat ik hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:45 schreef Loqi het volgende:
Nouja zeg! Heb nu t adress van een vrouw uit Duitsland die alleen kaarten van steden/landen wil krijgen, en dan ook nog eens met meerdere foto's, verder wil ze de rest allemaal niet hebben:
I love to travel and collect postcards (different countries/citiesviews with more than one picture).
I don't want to receive cards with cartoon figures, advertising, art or animals, flowers or something else.
Asociaal zeg
ik verbaas me er ook over dat mensen dat bij mij wel altijd gedaan hebben, ondanks afgrijselijke bloemetjeskaartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:01 schreef Loqi het volgende:
Mja, ik ben dan weer bang dat ze em niet registreerd, kun je lekker 60 dagen wachten
Hehehe, geluksvogelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik verbaas me er ook over dat mensen dat bij mij wel altijd gedaan hebben, ondanks afgrijselijke bloemetjeskaarten
zijn ze ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hehehe, geluksvogel![]()
(ik vind sommige bloemetjes kaarten wel mooi)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn 1e kaartje is aangekomen in Finland vandaag
Nu wachten op de 1e bij mij in de bus
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef QTPi het volgende:
Lekker bezig nog steeds hier:
Postcards Sent: 218 (en nog 12 onderweg) Postcards Received: 213 Distance Sent: 690,110 Kms
44th on most postcards sent from Netherlands <<< dat werkt erg motiverend, aan het begin van de week was ik nog 47e.
Afgelopen dagen kaarten ontvangen uit: Finland (2), Duitsland (3), Brazilië, Thailand, USA, Japan, Australië en Noorwegen.
*Grinnik* Get used to it!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Loqi het volgende:Elke keer als er een kaart van me naar Finland, Duitsland of de US aankomt krijg ik een adress in hetzelfde land.. echt elke keer!
Dat kan gewoon geen toeval meer zijn en het wordt een beetje vervelend
postzegel gaan met gewicht niet met formaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:48 schreef Loqi het volgende:
Ook een paar van A4 formaat. Hoeveel extra aan zegels zouden daar op moeten?
Ja, dat wist ik nu je t zegt eigenlijk ook welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
postzegel gaan met gewicht niet met formaat.
europa 0-20 gr ¤0,75
europa 20-50 gr ¤1,50
buiten europa 0-20gr ¤0,92
buiten europa 20-50gr ¤1,84
dit zijn dan wel priority zegels he
ik heb daarvoor kaarten in de vorm van een stuk kaas, inclusief gaatjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nu je t zegt eigenlijk ook welIk heb al eens profielen voorbij zien komen waarin mensen vragen om vreemde formaten/vormen kaarten, daar bewaar ik ze wel voor
Leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb daarvoor kaarten in de vorm van een stuk kaas, inclusief gaatjes
Leukkkkk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd enzo..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
oe oe oe ikke doe ook mee![]()
en dankzij mij doet weirdow van fok ook mee
Ja, Boomerangkaarten zijn best wel geinig, maar omdat het toch 'ad cards' zijn worden ze niet door iedereen gewaardeerd. Omdat ze dus gratis zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Leuk!Ik heb wel boomerang kaarten met een glas erop met gaatjes waar je vingers door kunnen zodat het lijkt of je het glas vast hebt zeg maar, maarja.. die stomme reclame erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |