quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Je bent de pm-etjes vergetenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef Elegy het volgende:
Top, Bob!
Die moet je me uitleggen.quote:
Gaat meestal een PM naar de vaste posters bij een nieuw topic, met een link erin.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:42 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Gaat meestal een PM naar de vaste posters bij een nieuw topic, met een link erin.
Tis je vergeven, voor deze ene keer.quote:
Relluuuhhhh!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Deze keer kom je er nog mee weg, volgende keer ga ik schoppen en slaan als ik geen PM krijg.
Kan iemand de topictitel even veranderen in: Den Haag #44, waar we collectief McKillem in elkaar beukenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Schepje bovenop doet.![]()
Waar is de verwijzing naar het 43ste topic?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Deze keer kom je er nog mee weg, volgende keer ga ik schoppen en slaan als ik geen PM krijg.
Fixed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Schepje bovenop doet.![]()
Waar is de verwijzing naar het 43ste topic?
Zit o_g onder jouw account?quote:
Ik vond het netter dan trut-vind-post... Daar staat tvp toch voor?quote:
[stookpost]quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het netter dan trut-vind-post... Daar staat tvp toch voor?
Ik geef ook_gek de gelegenheid om zich te ontpoppen als de redder in nood. Hij laat het vooralsnog flink afweten...quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:52 schreef m@x het volgende:
[stookpost]En jij associeert Becky met een trut
Foei! [/stookpost]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:52 schreef m@x het volgende:
[..]
[stookpost]En jij associeert Becky met een trut
Foei! [/stookpost]
Van je vrouwelijke mede-SC'ers moet je het maar hebben...quote:
Ik mag zo weer de file in...quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:40 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat het wel weer een beetje tijd wordt om maar eens naar huis te gaan.
Maar zit nog wel ff op werk.
ook_gek, de redder in nood van de koude grondquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef ook_gek de gelegenheid om zich te ontpoppen als de redder in nood. Hij laat het vooralsnog flink afweten...
quote:
Dat zou wel een valide reden geweest zijn om de PM's per direct uit te zetten!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Zou Danny al onze Den Haag topic PM's nou ook hebben gelezen
Maar in de auto kan ik de muziek heel hard aanzetten en keihard ontzettend vals meeblèrenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
File.
Op dat soort momenten prijs ik de NS als een god.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
OMGdie PM voor Den Haag
hehe
gewoon de volledige OP sturen
Oja tevens tvp
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar in de auto kan ik de muziek heel hard aanzetten en keihard ontzettend vals meeblèrenen ik heb heul geen pm gehad!
ja moet er zelf ook nog aan wennenquote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wedden dat dat in de trein ook kan?
quote:
Ik zeg: Veel plezier met je nieuwe woning.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja moet er zelf ook nog aan wennen![]()
. Maargoed we hebben een leuk huisje gevonden in Regetessekwartier (oid), donderdag krijgen we de sleutel!
.
Gefeliciteerd met je huisje!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja moet er zelf ook nog aan wennen![]()
. Maargoed we hebben een leuk huisje gevonden in Regetessekwartier (oid), donderdag krijgen we de sleutel!
.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef ook_gek het volgende:
HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is hij dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\
het is mij ook_gek
1 Becky27 moeten jullie niet pesten. Zij is lief en mijn sweet girl
2 ik stuur zelden naar man of vrouw een PM
3 ik reageer weinig want ik ben serieus aan het werk vandaag de dag
4 Sport_Life Yo bitch jij ook hierken je me nog uit het geweldige god mag weten welk topic het was.
help me even ik ben een dagje of 3 ouder geworden en ik weet dat wij elkaar heeel vaak in 1 topic tegen kwamen. Alleen welk topic dat dan weer was ben ik volledig vergeten
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Aanwezig.
Kom net uit het Bronovo...pols bleef nogal vervelend pijn doen. Kon er geen kracht opzetten enzo.....blijk ik dus al een maand met een gebroken pols te lopen. Go mij
Dus gezellie in t gips.
Ja ben duidelijk de eerste 22 jaar van mn leven goed aan het maken. Nooit wat gebroken en nu maak ik er een jaarlijks terugkerend evenement vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]![]()
Doe je toch altijd maar weer goed he Jill.
Beterschap.
geboren en getogen in scheveningen he. En nu woon ik in een geweldig leuk huisje in hartje scheveningen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja er staat me een blauwe vogelmuts bij, dus het zal wel om het wintersport topic gaan?
![]()
Zag dat jij in bijna op de boulevard van scheveningen woont, hoe heb je dat voor mekaar gekregen?.
Zoals alleen ik dat kan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef RATMEN het volgende:
Een door jezelf geopend eigen naamtopic.
Het blijkt ...quote:
Dat klopt ... dus wat wil je zeggen?quote:
Truequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
een eigen naamtopic maken is nog veeeeeel erger
Heul niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Viel mij ook als eerste op inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Nee, het kan nietquote:
... of we hebben je verlorengewaande tweelingbroer gevonden.quote:
http://www.theblueprint.nl/quote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Chiquitina het volgende:
Vraagje:
Is er in Den Haag ergens een goeie cocktail bar? Ik heb er nog steeds geen kunnen vinden...
Thx!quote:Op woensdag 23 april 2008 08:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.theblueprint.nl/
Ze kunnen in principe iedere cocktail maken, mits de ingredienten voorradig zijn.
Cocktails kosten ¤ 6,- (buiten enkele classics en de non alcoholische)
mooie vraag op de woensdagochtend!quote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Hier zijn jullie dan... Ik heb ook geen PM gehad![]()
Vraagje:
Is er in Den Haag ergens een goeie cocktail bar? Ik heb er nog steeds geen kunnen vinden...
Ik woon in Scheveningen, dus ik prefereer de Zahara Cocktail bar, in Scheveningenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Hier zijn jullie dan... Ik heb ook geen PM gehad![]()
Vraagje:
Klunsquote:
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op woensdag 23 april 2008 14:55 schreef Leonilein het volgende:
Nou oplossing van het PM-probleem: Iedereen die dringend op vermaak zit te wachten mag mij PMen en dan entertain ik wel!![]()
Goedemiddag allemaal!
Dat ben je natuurlijk ook. De roem steeg me even boven het hoofd. Maar ik zal me weer tot uitsluitend jou richten met mijn onconventionele vragen!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Ik wil er niks aan doen!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En kom nu eens op met die datum en meeting planning want dit is gewoon aan het lijntje houdenzeg dan dat je er niks aan wil doen
oeh maak eens een top 5 danquote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn zoveel dingen wat ik hier soms lees wat echt niet kanwat soms nog triester is dan eigen naamtopic openen
Das eng man, al die kleine waterdruppeltjes ineens op je raam en dan zo'n wisser die heen en weer zwiept voor je ogen...daarom moet je echt 70 gaan rijden op de linkerbaan en raar invoegen enzo.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Stomme mensen die niet gewoon door kunnen rijden met een beetje regen.
't Is wat.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das eng man, al die kleine waterdruppeltjes ineens op je raam en dan zo'n wisser die heen en weer zwiept voor je ogen...daarom moet je echt 70 gaan rijden op de linkerbaan en raar invoegen enzo.
Jawel, nog even.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Niemand meer wakker?
Van mij wel, hij ligt alleen wel in Voorburgquote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik wil ook een oprit.
Mag ik 'em overkopen?
Jaaaa, Den Haag parkeermeet bij Addict89 op de oprijlaan!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Van mij wel, hij ligt alleen wel in VoorburgEn bij ons half op of voor de oprit parkeren gebeurt vaak genoeg maar dan komt de politie
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jaaaa, Den Haag parkeermeet bij Addict89 op de oprijlaan!
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Elegy het volgende:
Gewoon bij hun op de oprit parkeren
Wel eerst zelf vier wielklemmen er op zetten, kunnen ze 'm ook niet wegslepen
Owh tof, dan zet ik er een caravan neer. Ga ik er wonen, ramptoerist.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Van mij wel, hij ligt alleen wel in VoorburgEn bij ons half op of voor de oprit parkeren gebeurt vaak genoeg maar dan komt de politie
Eens. Hier aan de rijswijkseweg is parkeren ook een 10 jaren plan.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
*eerste 's ochtends*
Gloeiende, er moet een wet aangenomen worden waarbij je als je in de stad woont maximaal 1 (één) auto per adres mag hebben. Al die stomme klusbusjes in de wijkNemen mijn parkeerplek in
![]()
Oeh, gezelligquote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb je er toevallig nog 4 over?
[..]
Owh tof, dan zet ik er een caravan neer. Ga ik er wonen, ramptoerist.
das wel zuur zegquote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Charisma het volgende:
ga me niets over politie vertellen
ik fietste in Voorburg over een half rode stoplicht , kreeg ik een boete ...fietsend he ?![]()
![]()
mevrouw dan doen we niet veel maar dit ken niet he ? we reden achter u aan en wij hadde rood..
ja zo ken ik het weer, ze zeiden zelf , reden achter u aan..dan is het knalrood uiteraard, bij mij sprong het net om
Goed werk van de politie. Nu houden ze zich tenminste bezig met echte criminelen in plaats van met eerzame burgers die stelen, vernielen, verkrachten en drugs dealen enzo...quote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Charisma het volgende:
ga me niets over politie vertellen
ik fietste in Voorburg over een half rode stoplicht , kreeg ik een boete ...fietsend he ?![]()
![]()
mevrouw dan doen we niet veel maar dit ken niet he ? we reden achter u aan en wij hadde rood..
ja zo ken ik het weer, ze zeiden zelf , reden achter u aan..dan is het knalrood uiteraard, bij mij sprong het net om
das zuur!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Vanmorgen kwam ik als gebonden vrouw het topic binnen en nu ga ik als vrijgezel weer weg! En dat allemaal in een paar uur tijd!
hey dat is gekquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Vanmorgen kwam ik als gebonden vrouw het topic binnen en nu ga ik als vrijgezel weer weg! En dat allemaal in een paar uur tijd!
Autsjquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
wanneer gaan we kokenquote:
Gebonden en vrijgezel kan toch best samengaan?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Toch niet door onze PMs hequote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
m@xquote:
Yoni, ik heb met het team overlegd en men wil wel graag heel graag foto's. Het is normaliter niet handig omdat tijdens een voorstelling te doen, maar daar moeten we dan maar even afspraken over maken waar je dan gaat zitten. Dus, als je nog zin hebt: de 9de of de 11de kan alletwee. Alleen op de vrijdag spelen we om 21:30 uur, dan is het iets later, dus buiten iets donkerder en daardoor heeft het licht iets meer effect.quote:
Dat klinkt dan weer niet heel lief ...quote:
Was wel lief bedoeld hoor. Ben vandaag in een hele lieve bui. Komt goed uit want heb zo mijn functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer niet heel lief ....
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Was wel lief bedoeld hoor. Ben vandaag in een hele lieve bui. Komt goed uit want heb zo mijn functioneringsgesprek
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Yoni, ik heb met het team overlegd en men wil wel graag heel graag foto's. Het is normaliter niet handig omdat tijdens een voorstelling te doen, maar daar moeten we dan maar even afspraken over maken waar je dan gaat zitten. Dus, als je nog zin hebt: de 9de of de 11de kan alletwee. Alleen op de vrijdag spelen we om 21:30 uur, dan is het iets later, dus buiten iets donkerder en daardoor heeft het licht iets meer effect.
Ik MSN je nog wel even!
Ga je verkleed als kamerplantquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
How cool!
Moeten alleen inderdaad even goed kijken hoe ik zo onopvallend mogelijk aanwezig kan zijn. Waar spelen jullie?
Nopequote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Toch niet door onze PMs he.
Narigheid meis, sterkte!
Dus ook geen tuin meer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef Leonilein het volgende:
[..]
NopeIk had overigens nog wel op een PM terug gerekend! Of heb ik voor niks zulke mooie vragen zitten verzinnen?
Ik ben overigens degene die (noodgedwongen) vertrokken is hoor.. Dat maakt het iets makkelijker, al had ik er alle aanleiding toe damnit.
In een woestijn dumpen en laten uitdrogen dat volk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef ook_gek het volgende:
hij heeft een ander liggen neuken dus?
Mét een webcam er op gerichtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
In een woestijn dumpen en laten uitdrogen dat volk.
Ik wil klikken maar ik durf nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:
n
[..]
Mét een webcam er op gericht
En dan deze beesten er op loslaten<- enge kruipbeestjes
quote:
Heb vandaag echt gips gekregen, ze hadden helaas geen roze dus loop nu met een blauw armpje. Moet nog 2 weken om en op 9 mei eind van de middag ben ik weer gipsvrij.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pols trouwens?
Wat een aannames. Wie zegt dat ik niet nu al zo denk?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef ook_gek het volgende:
hoezo uit eindelijk word je er zelf alleen maar beter van. Het is een teken dat dit toch niet de waren was voor je.
Alleen ga je pas veel later zo denken en vind je iemand zoals mij nu een botte lul
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb vandaag echt gips gekregen, ze hadden helaas geen roze dus loop nu met een blauw armpje. Moet nog 2 weken om en op 9 mei eind van de middag ben ik weer gipsvrij.
Kon meteen de sterkte van mn gips testen toen ik terug kwam bij mn auto, een of andere klojo had het op een praktisch lege parkeerplaats voor mekaar gekregen om zn auto zo naast de mijne neer te zetten dat er serieus maar iets van 10 centimeter ruimte zat tussen mijn spiegel en zijn portierDus toen moest ik even klauteren
![]()
Wordt nu wel een beetje high van de chemische geur die van mn kunststof gips afkomt.
Bitchquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer zes inch groot, zonder poten meegerekend.
Dat is wel echt in en in sneu van ze zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef Leonilein het volgende:
Geen tuin meer idd![]()
Hij heeft idd een ander liggen neuken, maar dat was niet zozeer het probleem (we hadden een open relatie). Wat het probleem was, was dat hij het zonder condoom heeft gedaan omdat hij oorspronkelijk niet van plan was om haar nog te neuken omdat hij aan onze relatie wilde werken en dus geen condooms meegenomen had. En dat terwijl wij afspraken hadden over condoomgebruik etc.
En ook dat was nog wel te overzien. Maar ik had er achteraf naar gevraagd, of er nog wat gebeurd was. En meneer zei 'Nee, daar hadden we toch afspraken over? En daarnaast had ik geen condooms bij me, dus het kon niet'
Tot ik in z'n mail per ongeluk tegenkwam dat hij haar dus wél geneukt had en zonder condoom.
Oh, en zij wist van de afspraken overigens en heeft toch moeite gedaan om hem te overtuigen (met succes).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |