Eens. Hier aan de rijswijkseweg is parkeren ook een 10 jaren plan.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
*eerste 's ochtends*
Gloeiende, er moet een wet aangenomen worden waarbij je als je in de stad woont maximaal 1 (één) auto per adres mag hebben. Al die stomme klusbusjes in de wijkNemen mijn parkeerplek in
![]()
Oeh, gezelligquote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb je er toevallig nog 4 over?
[..]
Owh tof, dan zet ik er een caravan neer. Ga ik er wonen, ramptoerist.
das wel zuur zegquote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Charisma het volgende:
ga me niets over politie vertellen
ik fietste in Voorburg over een half rode stoplicht , kreeg ik een boete ...fietsend he ?![]()
![]()
mevrouw dan doen we niet veel maar dit ken niet he ? we reden achter u aan en wij hadde rood..
ja zo ken ik het weer, ze zeiden zelf , reden achter u aan..dan is het knalrood uiteraard, bij mij sprong het net om
Goed werk van de politie. Nu houden ze zich tenminste bezig met echte criminelen in plaats van met eerzame burgers die stelen, vernielen, verkrachten en drugs dealen enzo...quote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Charisma het volgende:
ga me niets over politie vertellen
ik fietste in Voorburg over een half rode stoplicht , kreeg ik een boete ...fietsend he ?![]()
![]()
mevrouw dan doen we niet veel maar dit ken niet he ? we reden achter u aan en wij hadde rood..
ja zo ken ik het weer, ze zeiden zelf , reden achter u aan..dan is het knalrood uiteraard, bij mij sprong het net om
das zuur!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Vanmorgen kwam ik als gebonden vrouw het topic binnen en nu ga ik als vrijgezel weer weg! En dat allemaal in een paar uur tijd!
hey dat is gekquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Vanmorgen kwam ik als gebonden vrouw het topic binnen en nu ga ik als vrijgezel weer weg! En dat allemaal in een paar uur tijd!
Autsjquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
wanneer gaan we kokenquote:
Gebonden en vrijgezel kan toch best samengaan?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Toch niet door onze PMs hequote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
m@xquote:
Yoni, ik heb met het team overlegd en men wil wel graag heel graag foto's. Het is normaliter niet handig omdat tijdens een voorstelling te doen, maar daar moeten we dan maar even afspraken over maken waar je dan gaat zitten. Dus, als je nog zin hebt: de 9de of de 11de kan alletwee. Alleen op de vrijdag spelen we om 21:30 uur, dan is het iets later, dus buiten iets donkerder en daardoor heeft het licht iets meer effect.quote:
Dat klinkt dan weer niet heel lief ...quote:
Was wel lief bedoeld hoor. Ben vandaag in een hele lieve bui. Komt goed uit want heb zo mijn functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer niet heel lief ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |