Eens. Hier aan de rijswijkseweg is parkeren ook een 10 jaren plan.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
*eerste 's ochtends*
Gloeiende, er moet een wet aangenomen worden waarbij je als je in de stad woont maximaal 1 (één) auto per adres mag hebben. Al die stomme klusbusjes in de wijkNemen mijn parkeerplek in
![]()
Oeh, gezelligquote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb je er toevallig nog 4 over?
[..]
Owh tof, dan zet ik er een caravan neer. Ga ik er wonen, ramptoerist.
das wel zuur zegquote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Charisma het volgende:
ga me niets over politie vertellen
ik fietste in Voorburg over een half rode stoplicht , kreeg ik een boete ...fietsend he ?![]()
![]()
mevrouw dan doen we niet veel maar dit ken niet he ? we reden achter u aan en wij hadde rood..
ja zo ken ik het weer, ze zeiden zelf , reden achter u aan..dan is het knalrood uiteraard, bij mij sprong het net om
Goed werk van de politie. Nu houden ze zich tenminste bezig met echte criminelen in plaats van met eerzame burgers die stelen, vernielen, verkrachten en drugs dealen enzo...quote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Charisma het volgende:
ga me niets over politie vertellen
ik fietste in Voorburg over een half rode stoplicht , kreeg ik een boete ...fietsend he ?![]()
![]()
mevrouw dan doen we niet veel maar dit ken niet he ? we reden achter u aan en wij hadde rood..
ja zo ken ik het weer, ze zeiden zelf , reden achter u aan..dan is het knalrood uiteraard, bij mij sprong het net om
das zuur!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Vanmorgen kwam ik als gebonden vrouw het topic binnen en nu ga ik als vrijgezel weer weg! En dat allemaal in een paar uur tijd!
hey dat is gekquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Vanmorgen kwam ik als gebonden vrouw het topic binnen en nu ga ik als vrijgezel weer weg! En dat allemaal in een paar uur tijd!
Autsjquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
wanneer gaan we kokenquote:
Gebonden en vrijgezel kan toch best samengaan?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
Toch niet door onze PMs hequote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Leonilein het volgende:Wat een dag.
m@xquote:
Yoni, ik heb met het team overlegd en men wil wel graag heel graag foto's. Het is normaliter niet handig omdat tijdens een voorstelling te doen, maar daar moeten we dan maar even afspraken over maken waar je dan gaat zitten. Dus, als je nog zin hebt: de 9de of de 11de kan alletwee. Alleen op de vrijdag spelen we om 21:30 uur, dan is het iets later, dus buiten iets donkerder en daardoor heeft het licht iets meer effect.quote:
Dat klinkt dan weer niet heel lief ...quote:
Was wel lief bedoeld hoor. Ben vandaag in een hele lieve bui. Komt goed uit want heb zo mijn functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer niet heel lief ....
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Was wel lief bedoeld hoor. Ben vandaag in een hele lieve bui. Komt goed uit want heb zo mijn functioneringsgesprek
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Yoni, ik heb met het team overlegd en men wil wel graag heel graag foto's. Het is normaliter niet handig omdat tijdens een voorstelling te doen, maar daar moeten we dan maar even afspraken over maken waar je dan gaat zitten. Dus, als je nog zin hebt: de 9de of de 11de kan alletwee. Alleen op de vrijdag spelen we om 21:30 uur, dan is het iets later, dus buiten iets donkerder en daardoor heeft het licht iets meer effect.
Ik MSN je nog wel even!
Ga je verkleed als kamerplantquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
How cool!
Moeten alleen inderdaad even goed kijken hoe ik zo onopvallend mogelijk aanwezig kan zijn. Waar spelen jullie?
Nopequote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Toch niet door onze PMs he.
Narigheid meis, sterkte!
Dus ook geen tuin meer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef Leonilein het volgende:
[..]
NopeIk had overigens nog wel op een PM terug gerekend! Of heb ik voor niks zulke mooie vragen zitten verzinnen?
Ik ben overigens degene die (noodgedwongen) vertrokken is hoor.. Dat maakt het iets makkelijker, al had ik er alle aanleiding toe damnit.
In een woestijn dumpen en laten uitdrogen dat volk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef ook_gek het volgende:
hij heeft een ander liggen neuken dus?
Mét een webcam er op gerichtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
In een woestijn dumpen en laten uitdrogen dat volk.
Ik wil klikken maar ik durf nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:
n
[..]
Mét een webcam er op gericht
En dan deze beesten er op loslaten<- enge kruipbeestjes
quote:
Heb vandaag echt gips gekregen, ze hadden helaas geen roze dus loop nu met een blauw armpje. Moet nog 2 weken om en op 9 mei eind van de middag ben ik weer gipsvrij.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pols trouwens?
Wat een aannames. Wie zegt dat ik niet nu al zo denk?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef ook_gek het volgende:
hoezo uit eindelijk word je er zelf alleen maar beter van. Het is een teken dat dit toch niet de waren was voor je.
Alleen ga je pas veel later zo denken en vind je iemand zoals mij nu een botte lul
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb vandaag echt gips gekregen, ze hadden helaas geen roze dus loop nu met een blauw armpje. Moet nog 2 weken om en op 9 mei eind van de middag ben ik weer gipsvrij.
Kon meteen de sterkte van mn gips testen toen ik terug kwam bij mn auto, een of andere klojo had het op een praktisch lege parkeerplaats voor mekaar gekregen om zn auto zo naast de mijne neer te zetten dat er serieus maar iets van 10 centimeter ruimte zat tussen mijn spiegel en zijn portierDus toen moest ik even klauteren
![]()
Wordt nu wel een beetje high van de chemische geur die van mn kunststof gips afkomt.
Bitchquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer zes inch groot, zonder poten meegerekend.
Dat is wel echt in en in sneu van ze zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef Leonilein het volgende:
Geen tuin meer idd![]()
Hij heeft idd een ander liggen neuken, maar dat was niet zozeer het probleem (we hadden een open relatie). Wat het probleem was, was dat hij het zonder condoom heeft gedaan omdat hij oorspronkelijk niet van plan was om haar nog te neuken omdat hij aan onze relatie wilde werken en dus geen condooms meegenomen had. En dat terwijl wij afspraken hadden over condoomgebruik etc.
En ook dat was nog wel te overzien. Maar ik had er achteraf naar gevraagd, of er nog wat gebeurd was. En meneer zei 'Nee, daar hadden we toch afspraken over? En daarnaast had ik geen condooms bij me, dus het kon niet'
Tot ik in z'n mail per ongeluk tegenkwam dat hij haar dus wél geneukt had en zonder condoom.
Oh, en zij wist van de afspraken overigens en heeft toch moeite gedaan om hem te overtuigen (met succes).
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef becky27 het volgende:
weeeeeeeekend!! vakantieee!!! iedereen veel plezier!!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef becky27 het volgende:
weeeeeeeekend!! vakantieee!!! computereeeee!!! iedereen veel plezier!!
Je hebt een open relatie en je laat condoomgebruik een belemmerende factor zijn en daarop maak je het uit?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef Leonilein het volgende:
Geen tuin meer idd![]()
Hij heeft idd een ander liggen neuken, maar dat was niet zozeer het probleem (we hadden een open relatie). Wat het probleem was, was dat hij het zonder condoom heeft gedaan omdat hij oorspronkelijk niet van plan was om haar nog te neuken omdat hij aan onze relatie wilde werken en dus geen condooms meegenomen had. En dat terwijl wij afspraken hadden over condoomgebruik etc.
En ook dat was nog wel te overzien. Maar ik had er achteraf naar gevraagd, of er nog wat gebeurd was. En meneer zei 'Nee, daar hadden we toch afspraken over? En daarnaast had ik geen condooms bij me, dus het kon niet'
Tot ik in z'n mail per ongeluk tegenkwam dat hij haar dus wél geneukt had en zonder condoom.
Oh, en zij wist van de afspraken overigens en heeft toch moeite gedaan om hem te overtuigen (met succes).
Ik ga je daar niet in tegenspreken. Maar om het daar nou om uit te gaan maken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:20 schreef Koewam het volgende:
Condoomgebruik lijkt mij bij een open relatie wel ernstig belangrijk.
Het gaat niet zozeer om het niet gebruiken van condooms, maar om het feit dat een (open) relatie alleen functioneert onder bepaalde afspraken. Zonder die afspraken, geen open relatie. En als je je vervolgens niet houdt aan die afspraken en er over liegt tegenover je partner, dán is dat genoeg reden om ermee te nokken. Want een relatie stoelt op vertrouwen, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ga je daar niet in tegenspreken. Maar om het daar nou om uit te gaan maken...
Volgens mij heb je dan sowieso niet teveel van elkaar op.
Ey, ketelhuis naast de oude caballero fabriek in de Binckhorst ... weet je die te vinden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
How cool!
Moeten alleen inderdaad even goed kijken hoe ik zo onopvallend mogelijk aanwezig kan zijn. Waar spelen jullie?
Dan zal ik morgen mijn best doen op mooie antwoordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef Leonilein het volgende:
[..]
NopeIk had overigens nog wel op een PM terug gerekend! Of heb ik voor niks zulke mooie vragen zitten verzinnen?
Ik ben overigens degene die (noodgedwongen) vertrokken is hoor.. Dat maakt het iets makkelijker, al had ik er alle aanleiding toe damnit.
Sowieso ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
condooms zijn zowiezo/sowieso erg belangrijk in elke relatie! Totdat je besluit nu is het een logische volgende stap om ze te laten voor wat ze zijn en die stap is voor iedereen weer verschillend
Oudjequote:
Broekkie, je bent er vroeg bijquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dank je wel , ik wist het niet meer
Neuj, maar TomTom vast welquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ey, ketelhuis naast de oude caballero fabriek in de Binckhorst ... weet je die te vinden?
Daar heb je een punt en absoluut gelijk in wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:44 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om het niet gebruiken van condooms, maar om het feit dat een (open) relatie alleen functioneert onder bepaalde afspraken. Zonder die afspraken, geen open relatie. En als je je vervolgens niet houdt aan die afspraken en er over liegt tegenover je partner, dán is dat genoeg reden om ermee te nokken. Want een relatie stoelt op vertrouwen, wat mij betreft.
Hoe zit je maandag 5 mei? Dan spelen we de hele dag daar, tot ongeveer 18:30 uur, mss dat je dan even langs kan komen om te kijken.quote:
Hm, vind je dat vroeg?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 11:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een date met RATMEN!
en de rest van zijn gezelschap
Ey broekkiequote:Op zondag 27 april 2008 11:33 schreef Addict89 het volgende:
Op een mooi tijdstip wakker worden op een zonnige zondag zonder verplichtingenGoedemorgen allemaal
![]()
Haai ouwequote:
Ik heb gewoon 8,5 uur geslapen! Heel fijnquote:Op zondag 27 april 2008 11:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Haai ouweHeb heerlijk geslapen, jij dan?
Hé Fillemon, ik geen invite gezienquote:Op zondag 27 april 2008 13:20 schreef Fillemon het volgende:
Hé Ratmen, ik heb je toegevoegd op MSN. Voor theater enzo...
Die van mij word allang geen roze meer , alleen maar bruiner en bruiner en sproetjes !!quote:Op zondag 27 april 2008 16:56 schreef m@x het volgende:
Hoi
Wat een geweldig weer de afgelopen dagen. Mijn neus is roze
oeps , ik mis de tekst van Leonilein over vertrouwen , daar reageerde ik op...quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar heb je een punt en absoluut gelijk in wel.
En precies daarom vind ik het concept van een open relatie uberhaupt een vreemd ding.
Bij elkaar horen maar intussen wel een beetje rondneuken, dat is echt gedoemd te falen als je het mij vraagt. (nofi nogmaals)
Wat versta jij onder 'fout van oud'?quote:Op zondag 27 april 2008 20:03 schreef m@x het volgende:
Ben druk muziekjes aan het opspeuren voor mijn "fout van oud" verjaardagfeestje. Iemand nog suggesties?
Daar kan makkelijk Wham, Pet Shop Boys, Doe Maar, Abba, A-ha, Frankie Goes to Hollywood, Het Goede Doel, Jimmy Sommerville / Bronski Beat, Kim Wilde, Madness, Michael Jackson (het oude werk) en Spandau Ballet aan worden toegevoegd!quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef m@x het volgende:
Songfestival, Modern Talking, Beegees. Had het eigenlijk ook het feest van de wansmaak kunnen noemen
A-Ha en Frankie zijn niet foutquote:Op zondag 27 april 2008 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan makkelijk Wham, Pet Shop Boys, Doe Maar, Abba, A-ha, Frankie Goes to Hollywood, Het Goede Doel, Jimmy Sommerville / Bronski Beat, Kim Wilde, Madness, Michael Jackson (het oude werk) en Spandau Ballet aan worden toegevoegd!
Maar wel oudquote:
Sproetjesquote:Op zondag 27 april 2008 22:54 schreef zeemonster het volgende:
ik heb sowieso sproeten hoor niet alleen zomersEn ik ben ook niet het type dat verbrand , ik word ondanks een huidje met sproetjes meteen bruin
. Scheelt enorm want als ik af en toe die verbrande gezichtjes zie , nou dan benijd ik ze niet
Download de Foute Top 100 van Q-music, dan kom je al een heel eindquote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef m@x het volgende:
Songfestival, Modern Talking, Beegees. Had het eigenlijk ook het feest van de wansmaak kunnen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |