Hm, vind je dat vroeg?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 11:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een date met RATMEN!
en de rest van zijn gezelschap
Ey broekkiequote:Op zondag 27 april 2008 11:33 schreef Addict89 het volgende:
Op een mooi tijdstip wakker worden op een zonnige zondag zonder verplichtingenGoedemorgen allemaal
![]()
Haai ouwequote:
Ik heb gewoon 8,5 uur geslapen! Heel fijnquote:Op zondag 27 april 2008 11:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Haai ouweHeb heerlijk geslapen, jij dan?
Hé Fillemon, ik geen invite gezienquote:Op zondag 27 april 2008 13:20 schreef Fillemon het volgende:
Hé Ratmen, ik heb je toegevoegd op MSN. Voor theater enzo...
Die van mij word allang geen roze meer , alleen maar bruiner en bruiner en sproetjes !!quote:Op zondag 27 april 2008 16:56 schreef m@x het volgende:
Hoi
Wat een geweldig weer de afgelopen dagen. Mijn neus is roze
oeps , ik mis de tekst van Leonilein over vertrouwen , daar reageerde ik op...quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar heb je een punt en absoluut gelijk in wel.
En precies daarom vind ik het concept van een open relatie uberhaupt een vreemd ding.
Bij elkaar horen maar intussen wel een beetje rondneuken, dat is echt gedoemd te falen als je het mij vraagt. (nofi nogmaals)
Wat versta jij onder 'fout van oud'?quote:Op zondag 27 april 2008 20:03 schreef m@x het volgende:
Ben druk muziekjes aan het opspeuren voor mijn "fout van oud" verjaardagfeestje. Iemand nog suggesties?
Daar kan makkelijk Wham, Pet Shop Boys, Doe Maar, Abba, A-ha, Frankie Goes to Hollywood, Het Goede Doel, Jimmy Sommerville / Bronski Beat, Kim Wilde, Madness, Michael Jackson (het oude werk) en Spandau Ballet aan worden toegevoegd!quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef m@x het volgende:
Songfestival, Modern Talking, Beegees. Had het eigenlijk ook het feest van de wansmaak kunnen noemen
A-Ha en Frankie zijn niet foutquote:Op zondag 27 april 2008 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan makkelijk Wham, Pet Shop Boys, Doe Maar, Abba, A-ha, Frankie Goes to Hollywood, Het Goede Doel, Jimmy Sommerville / Bronski Beat, Kim Wilde, Madness, Michael Jackson (het oude werk) en Spandau Ballet aan worden toegevoegd!
Maar wel oudquote:
Sproetjesquote:Op zondag 27 april 2008 22:54 schreef zeemonster het volgende:
ik heb sowieso sproeten hoor niet alleen zomersEn ik ben ook niet het type dat verbrand , ik word ondanks een huidje met sproetjes meteen bruin
. Scheelt enorm want als ik af en toe die verbrande gezichtjes zie , nou dan benijd ik ze niet
Download de Foute Top 100 van Q-music, dan kom je al een heel eindquote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef m@x het volgende:
Songfestival, Modern Talking, Beegees. Had het eigenlijk ook het feest van de wansmaak kunnen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |