abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:54:29 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58307050
zeemonster
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:09:31 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_58309091
weeeeeeeekend!! iedereen veel plezier!!
pi_58309419
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef becky27 het volgende:
weeeeeeeekend!! vakantieee!!! iedereen veel plezier!!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58309498
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef becky27 het volgende:
weeeeeeeekend!! vakantieee!!! computereeeee!!! iedereen veel plezier!!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58309581
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef Leonilein het volgende:
Geen tuin meer idd

Hij heeft idd een ander liggen neuken, maar dat was niet zozeer het probleem (we hadden een open relatie). Wat het probleem was, was dat hij het zonder condoom heeft gedaan omdat hij oorspronkelijk niet van plan was om haar nog te neuken omdat hij aan onze relatie wilde werken en dus geen condooms meegenomen had. En dat terwijl wij afspraken hadden over condoomgebruik etc.
En ook dat was nog wel te overzien. Maar ik had er achteraf naar gevraagd, of er nog wat gebeurd was. En meneer zei 'Nee, daar hadden we toch afspraken over? En daarnaast had ik geen condooms bij me, dus het kon niet'

Tot ik in z'n mail per ongeluk tegenkwam dat hij haar dus wél geneukt had en zonder condoom.
Oh, en zij wist van de afspraken overigens en heeft toch moeite gedaan om hem te overtuigen (met succes).
Je hebt een open relatie en je laat condoomgebruik een belemmerende factor zijn en daarop maak je het uit?
Nofi maar dat vind ik nogal raartjes. Heb dan geen "open relatie" zeg ik.
Maargoed ik vind het concept van een "open relatie" uberhaupt een discutabel/raar iets, maarjah dat ben ik.
pi_58311139
Condoomgebruik lijkt mij bij een open relatie wel ernstig belangrijk.
pi_58312438
condooms zijn zowiezo/sowieso erg belangrijk in elke relatie! Totdat je besluit nu is het een logische volgende stap om ze te laten voor wat ze zijn en die stap is voor iedereen weer verschillend
pi_58314761
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 22:20 schreef Koewam het volgende:
Condoomgebruik lijkt mij bij een open relatie wel ernstig belangrijk.
Ik ga je daar niet in tegenspreken. Maar om het daar nou om uit te gaan maken...
Volgens mij heb je dan sowieso niet teveel van elkaar op.
pi_58314888
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:35 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ga je daar niet in tegenspreken. Maar om het daar nou om uit te gaan maken...
Volgens mij heb je dan sowieso niet teveel van elkaar op.
Het gaat niet zozeer om het niet gebruiken van condooms, maar om het feit dat een (open) relatie alleen functioneert onder bepaalde afspraken. Zonder die afspraken, geen open relatie. En als je je vervolgens niet houdt aan die afspraken en er over liegt tegenover je partner, dán is dat genoeg reden om ermee te nokken. Want een relatie stoelt op vertrouwen, wat mij betreft.
pi_58315536
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef Yoni het volgende:

[..]

How cool!

Moeten alleen inderdaad even goed kijken hoe ik zo onopvallend mogelijk aanwezig kan zijn. Waar spelen jullie?
Ey, ketelhuis naast de oude caballero fabriek in de Binckhorst ... weet je die te vinden?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_58315549
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef Leonilein het volgende:

[..]

Nope Ik had overigens nog wel op een PM terug gerekend! Of heb ik voor niks zulke mooie vragen zitten verzinnen?

Ik ben overigens degene die (noodgedwongen) vertrokken is hoor.. Dat maakt het iets makkelijker, al had ik er alle aanleiding toe damnit.
Dan zal ik morgen mijn best doen op mooie antwoorden .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_58315573
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
condooms zijn zowiezo/sowieso erg belangrijk in elke relatie! Totdat je besluit nu is het een logische volgende stap om ze te laten voor wat ze zijn en die stap is voor iedereen weer verschillend
Sowieso ... .
  zaterdag 26 april 2008 @ 04:53:50 #163
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58315889
Hoi allemaal
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58316239
Hmm, ik ben veels te vroeg wakker .
pi_58316613
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 03:08 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Sowieso ... .
Dank je wel , ik wist het niet meer
pi_58316619
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 08:38 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, ik ben veels te vroeg wakker .
Oudje
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58316883
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:46 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Oudje
Broekkie, je bent er vroeg bij . .
pi_58316889
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:45 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dank je wel , ik wist het niet meer
!
pi_58318439
Zo relaxed! Net even in Delft een klusje van 3000 euro binnengekopt, het enige wat ik doe is de zakelijke kant en ik huur twee anderen voor het werk in, goed begin van deze te brakke dag!
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:10:00 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58324857
wat een weer wat een weer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 26 april 2008 @ 19:30:14 #171
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58325204
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 03:02 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ey, ketelhuis naast de oude caballero fabriek in de Binckhorst ... weet je die te vinden?
Neuj, maar TomTom vast wel
pi_58325944
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:44 schreef Leonilein het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het niet gebruiken van condooms, maar om het feit dat een (open) relatie alleen functioneert onder bepaalde afspraken. Zonder die afspraken, geen open relatie. En als je je vervolgens niet houdt aan die afspraken en er over liegt tegenover je partner, dán is dat genoeg reden om ermee te nokken. Want een relatie stoelt op vertrouwen, wat mij betreft.
Daar heb je een punt en absoluut gelijk in wel.
En precies daarom vind ik het concept van een open relatie uberhaupt een vreemd ding.
Bij elkaar horen maar intussen wel een beetje rondneuken, dat is echt gedoemd te falen als je het mij vraagt. (nofi nogmaals)
pi_58327577
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef ook_gek het volgende:
zeemonster
ook_gek het hartenmannetje .
Alles goed?
pi_58328230
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef Yoni het volgende:

[..]

Neuj, maar TomTom vast wel
Hoe zit je maandag 5 mei? Dan spelen we de hele dag daar, tot ongeveer 18:30 uur, mss dat je dan even langs kan komen om te kijken.
  zondag 27 april 2008 @ 10:11:26 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58334631
vroeg wakker zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')