Het blijkt ...quote:
Dat klopt ... dus wat wil je zeggen?quote:
Truequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
een eigen naamtopic maken is nog veeeeeel erger
Heul niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Viel mij ook als eerste op inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Nee, het kan nietquote:
... of we hebben je verlorengewaande tweelingbroer gevonden.quote:
http://www.theblueprint.nl/quote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Chiquitina het volgende:
Vraagje:
Is er in Den Haag ergens een goeie cocktail bar? Ik heb er nog steeds geen kunnen vinden...
Thx!quote:Op woensdag 23 april 2008 08:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.theblueprint.nl/
Ze kunnen in principe iedere cocktail maken, mits de ingredienten voorradig zijn.
Cocktails kosten ¤ 6,- (buiten enkele classics en de non alcoholische)
mooie vraag op de woensdagochtend!quote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Hier zijn jullie dan... Ik heb ook geen PM gehad![]()
Vraagje:
Is er in Den Haag ergens een goeie cocktail bar? Ik heb er nog steeds geen kunnen vinden...
Ik woon in Scheveningen, dus ik prefereer de Zahara Cocktail bar, in Scheveningenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:38 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Hier zijn jullie dan... Ik heb ook geen PM gehad![]()
Vraagje:
Klunsquote:
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op woensdag 23 april 2008 14:55 schreef Leonilein het volgende:
Nou oplossing van het PM-probleem: Iedereen die dringend op vermaak zit te wachten mag mij PMen en dan entertain ik wel!![]()
Goedemiddag allemaal!
Dat ben je natuurlijk ook. De roem steeg me even boven het hoofd. Maar ik zal me weer tot uitsluitend jou richten met mijn onconventionele vragen!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Ik wil er niks aan doen!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En kom nu eens op met die datum en meeting planning want dit is gewoon aan het lijntje houdenzeg dan dat je er niks aan wil doen
oeh maak eens een top 5 danquote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn zoveel dingen wat ik hier soms lees wat echt niet kanwat soms nog triester is dan eigen naamtopic openen
Das eng man, al die kleine waterdruppeltjes ineens op je raam en dan zo'n wisser die heen en weer zwiept voor je ogen...daarom moet je echt 70 gaan rijden op de linkerbaan en raar invoegen enzo.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Stomme mensen die niet gewoon door kunnen rijden met een beetje regen.
't Is wat.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das eng man, al die kleine waterdruppeltjes ineens op je raam en dan zo'n wisser die heen en weer zwiept voor je ogen...daarom moet je echt 70 gaan rijden op de linkerbaan en raar invoegen enzo.
Jawel, nog even.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Niemand meer wakker?
Van mij wel, hij ligt alleen wel in Voorburgquote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik wil ook een oprit.
Mag ik 'em overkopen?
Jaaaa, Den Haag parkeermeet bij Addict89 op de oprijlaan!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Van mij wel, hij ligt alleen wel in VoorburgEn bij ons half op of voor de oprit parkeren gebeurt vaak genoeg maar dan komt de politie
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jaaaa, Den Haag parkeermeet bij Addict89 op de oprijlaan!
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Elegy het volgende:
Gewoon bij hun op de oprit parkeren
Wel eerst zelf vier wielklemmen er op zetten, kunnen ze 'm ook niet wegslepen
Owh tof, dan zet ik er een caravan neer. Ga ik er wonen, ramptoerist.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Van mij wel, hij ligt alleen wel in VoorburgEn bij ons half op of voor de oprit parkeren gebeurt vaak genoeg maar dan komt de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |