je vergeet sterfquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh....
dan kan je op zn minst koffie halenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:28 schreef saban het volgende:
Geen reet te doen
dan ben je hier aan het goede adresquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:28 schreef saban het volgende:
Geen reet te doen
2e ronde al geweestquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je op zn minst koffie halen
Nee hoor, nog niemand heeft mij nog gevraagd of ik er zin in heb vandaagquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet sterfkomop heh, bijna weekend
nou ok!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor, nog niemand heeft mij nog gevraagd of ik er zin in heb vandaag
veel plezier Wl en niet teveel uitgeven hequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes ik ga richting rotjeknor
werkse, en prettig weekend alvast!
STERF BITCH! (voor de mods/admins, dit is voor ons normaal!!!)quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok!
"en Droxz , heb je nog een beetje zin vandaag ? "
Jij ook alvast een prettig weekend WL!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes ik ga richting rotjeknor
werkse, en prettig weekend alvast!
Oops, zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Lexy en 29 jaar. Woon en werk in de polder.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Butterscotch het volgende:Goedemorgen allemaal
Handig zo'n topic, voel ik me tenminste niet alleen
hoi Lexyquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:05 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Oops, zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Lexy en 29 jaar. Woon en werk in de polder.
Ik werk bij een heel groot stroperig bedrijf en doe (nog) de planning. Het is dodelijk saai en rustig. Dus ga ik binnenkort terug naar een oude werkgever waar de dag lekker snel gaat
Aaah Gracias Senor!quote:
Ja inderdaadquote:
shockingquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaadIedereen is echt aan het werk denk ik
Ja, maar op een vrijdag?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
shocking
nja dat gebeurt wel eens he
blijkbaar.... zeker als wij als enige hier zijnquote:
da's vaak een hele prestatie hoor, doen alsof je druk bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef Butterscotch het volgende:![]()
Was even druk met het doen alsof ik druk ben. Moet je ook af en toe doen
Het is vreselijk vermoeiend, zeker op de vrijdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
da's vaak een hele prestatie hoor, doen alsof je druk bent
leuk klusjequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
Dit is ook irritant...moet m'n bak opnieuw installeren.. begint Ghost te ouwehoeren dat de versie nieuwer moet zijn. Het is dezelfde versie waarmee ik de Image heb gemaakt
Lekker op de vrijdagmiddag ja.. maar als Ghost niet werkt..quote:
Je bent iig wel aan het werkquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekker op de vrijdagmiddag ja.. maar als Ghost niet werkt..
Ben nu via Rapidshare een andere aan het downen
Soort van jaquote:
Misschien vanavond weer,hier kan het iig niet hahahahaquote:
13:42quote:
Probeer eens? Kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan, maar ik denk dat de baas daar anders over denkt
misschien de image dan kaput?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
En die versie van Ghost werkt ook niet
Fantastischwat een vrijdag...
ik ge me broertje opstoken om em te kopenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
WII Mario Kart is da Bomb!!! online battle met 12 man , te gek gewoon![]()
Ik zit hier nog tot even over half 6...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan, maar ik denk dat de baas daar anders over denkt
Nein, die is okay..quote:
een watte? lolquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nein, die is okay..
Ik moet een diskette hebben..bestaan die dingen nog?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
een watte? lolzo'n "gewone" of van die mega dingen
ejjj.... ik heb hier nog wel wat ghost diskette's liggen voor je...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nein, die is okay..
Ik moet een diskette hebben..bestaan die dingen nog?
Nou..prettig weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Ha, weinig want ik heb al ontslag genomen
waar wacht je dan nog op?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Ha, weinig want ik heb al ontslag genomen
Ik kan de versie niet zien nuquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ejjj.... ik heb hier nog wel wat ghost diskette's liggen voor je...
Welke versie heb je nodig dan?
Moet je niet teveel doen hoor. Is niet goed voor jequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer
ben zowaar druk geweest met werk
nu op
en al helemaal niet op vrijdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Moet je niet teveel doen hoor. Is niet goed voor je
goed gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
Zo en weer een 8,3 gehaald lekker puh!
da wist ik toch....quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:15 schreef lynda het volgende:
Ik ben goed
Blij dat ik van te voren toch nog even 3 taxatie berekeningen door had genomen
en nu naar huis?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:Image teruggezet
Ghost 11 gedownload
![]()
moet godver ook alles zelf doen hier...
Nee over een uurtjequote:
jah ik ook pasquote:
Ik durf na deze dag stilzitten omdat m'n pc maar half werkte niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik ook pas
en heb niet echt iets te doen
heb je dan ineens zoveel werk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik durf na deze dag stilzitten omdat m'n pc maar half werkte niet meer te kijken
Pff valt nog meequote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:00 schreef saban het volgende:
* saban gaat zn laptop eens inpakken en richting huis
Fijn weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:00 schreef saban het volgende:
* saban gaat zn laptop eens inpakken en richting huis
Taart en Bier!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
prettig weekend![]()
@Sgele ik doe lekker niks
2000 post![]()
![]()
![]()
de taart maakt tog niet uit... er is bierquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
Ik zie de taart niet, maar hij zal ongetwijfeld smaken
Hahahaha eerhm..tja...wie? Geen ideequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
wie geven we de nieuwe prijs
[ afbeelding ]
hopelijk te zien voor iedereen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
de gene wie als eerst zij/ of haar tiet'n hier post
eens!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:21 schreef Seventees het volgende:
Wat een heerlijk weer!
Bleef het maar zo..
goede mogguh...quote:
een beetje te druk maar wel leuk!quote:Op maandag 14 april 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh...
5,5 uur slapen is weer eens te weinig, en heb het hele weekend op een bank geslapen.... niet aan te raden met mijn bijna 2 meterVoor de rest wel een lekker weekend gehad hoor, en heb jij een lekker weekend gehad draakje?
Slapen op een bank met onze lengte is not done Droxzquote:Op maandag 14 april 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh...
5,5 uur slapen is weer eens te weinig, en heb het hele weekend op een bank geslapen.... niet aan te raden met mijn bijna 2 meterVoor de rest wel een lekker weekend gehad hoor, en heb jij een lekker weekend gehad draakje?
WL, mijn week kan niet meer stukquote:Op maandag 14 april 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen
jezus niet te enthousiast sgeletis maandag heh
Hoi Dracu, goed weekend gehad?quote:
Kijk eens aan, dat klinkt als een lekker (druk) weekend!!!quote:Op maandag 14 april 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje te druk maar wel leuk!
de tuin is nu helemaal klaar, de tekst voor de uitnodigingen is af, vriendinnetjes gezien!
dus eigenlijk mag ik niet klagen!
waarom heb jij het hele weekend op de bank geslapen?
Inderdaad, en al helemaal niet met een doberman die je de hele tijdquote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Slapen op een bank met onze lengte is not done Droxz
quote:Op maandag 14 april 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet met een doberman die je de hele tijd
van de bank wil duwen
was het ook heb alleen nog even een dagje extra weekend nodig!quote:Op maandag 14 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat klinkt als een lekker (druk) weekend!!!
In het weekend ben ik bijna nooit thuis, en ben dan vaak bij een goede vriend van mij en
blijf daar dan ook vaak het hele weekend(openbaar vervoer daar naar toe is zwaar klote).
Van het weekend weer begonnen met een oude hobby, zendamateur...
Bij die maat van me een nieuwe antenne van 7.5 meter opgehangen
ha haquote:Op maandag 14 april 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
One of Windows Vista's design features was deliberately implemented "to annoy users," a Microsoft executive admitted yesterday at the RSA 2008 conference in San Francisco. David Cross, a product unit manager, explained to an audience that Vista's User Account Control scheme was built to discourage people from running as an administrator on their computers, which in case of attack can grant hackers deeper access than they might otherwise be allowed. "We needed to change the ecosystem, and we needed a heavy hammer to do it," said Cross.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
One of Windows Vista's design features was deliberately implemented "to annoy users," a Microsoft executive admitted yesterday at the RSA 2008 conference in San Francisco. David Cross, a product unit manager, explained to an audience that Vista's User Account Control scheme was built to discourage people from running as an administrator on their computers, which in case of attack can grant hackers deeper access than they might otherwise be allowed. "We needed to change the ecosystem, and we needed a heavy hammer to do it," said Cross.
![]()
![]()
![]()
"Are there some annoyances with UAC? Yes, but advanced users know how to get around them," says Cross.quote:Op maandag 14 april 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Microsoft's nieuwe slogan. "pissing people off, is what we do best"
op zich wel, hoef niet te werken vandaag in de zin van werkquote:Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Heeft iedereen er weer zin in?
goedemorgen Butterscotchquote:Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Heeft iedereen er weer zin in?
jah mijn weekend was ook goed... dit weekend opgepast samen met me vriendin, geshopt en verder heel rustig aan gedaanquote:
Jij durft nogal te vragen met Droxz in de buurtquote:
heey dat hebben ze hier gedaan met indiersquote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij durft nogal te vragen met Droxz in de buurt
Het is maandag, het wordt heel druk hier de hele week, aangezien ze Roemeense collega's voor de verandering deze kant opgestuurd hebben
Staat het wel in je contract dat je het druk mag hebben?quote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is maandag, het wordt heel druk hier de hele week![]()
En nicotinequote:Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef ethr het volgende:
Maandag is alsof je leeft voor caffeïne.
Ik moet het toch eens na gaan lezenquote:Op maandag 14 april 2008 09:25 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Staat het wel in je contract dat je het druk mag hebben?
Hij kent me nog niet.... *ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... lukt niet!!!*quote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij durft nogal te vragen met Droxz in de buurt
Het is maandag, het wordt heel druk hier de hele week, aangezien ze Roemeense collega's voor de verandering deze kant opgestuurd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Cappuccino.quote:Op maandag 14 april 2008 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn tweede week op de IT Servicedesk en dingen die ik kan doen zijn er niet meer en de dingen die er liggen kan/mag ik niet. Dus ja.....
Heb wel cappuccino..
quote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij kent me nog niet.... *ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... lukt niet!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There it is!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Holy shitquote:
ik zou hetzelfde doenquote:
hahaquote:Op maandag 14 april 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
WhiteLightning, door jou heb ik nu steeds One in mijn hoofd. Zat ik niet op te wachten..
quote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij kent me nog niet.... *ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... lukt niet!!!*Ik ben geen hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nja daar verdient droxz tog wel even straf voor... mensen zomaar van geslacht te laten veranderenquote:
Haha ja. Er lopen nu stukjes Metallicanummer in elkaar over in mijn hoofd. Ultieme medley.quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
en die tekst is nieteens van one
Ride the Lightning toch?quote:Op maandag 14 april 2008 10:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Haha ja. Er lopen nu stukjes Metallicanummer in elkaar over in mijn hoofd. Ultieme medley.. Van welk nummer is die tekst ook alweer? Ik kan het zo meezingen, maar weet de titel niet meer. Heb al jaren niet echt Metallica beluisterd.
.
Bingo! je gaat door voor de koelkastquote:
jaah lekkerquote:
Excuus, ik ben nogal stressed en sta op het punt mijn collega dood te meppen met een toetsenbord....quote:
ik zou zeggen doenquote:Op maandag 14 april 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Excuus, ik ben nogal stressed en sta op het punt mijn collega dood te meppen met een toetsenbord....
Koffie?
Meer dan datquote:Op maandag 14 april 2008 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen doendat lucht op en verlaagt het stresgevoel
![]()
of je collega er blij mee is weet ik niet... maja tis tog al een vervelend ventje
had je laatst niet een gesprek met een meerdere over dit probleem met die kutcollega?quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer dan dat
Eerst meppen met een toetsenbord, en daarna een 21" CRT om zijn nek hangen
om hem vervolgens van 2 hoog naar beneden te gooien... klinkt goed toch?
p.s wat is dat precies, time for picture basis?quote:Signature: Visagist in de dop!
Beschikbaar voor fotografen op time for picture basis
Ja, maar dat helpt nietquote:Op maandag 14 april 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
had je laatst niet een gesprek met een meerdere over dit probleem met die kutcollega?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 14 april 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja, maar dat helpt niet
Wie niet horen wil moet maar .....dat is dan weer minder... kunnen ze er echt niks tegen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
desnoods overplaatsingnaar Jemen ofzo
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
veel plezierquote:Op maandag 14 april 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
Mensen... eerste meeting van vandaag..misschien tot later
ik ben ook niet echt wakker... en ik heb niet echt een duidelijke opdracht en degene die daar wel een goed zicht over heeft, reageert niet op mijn mail en is vandaag niet aanwezig (en dat noemt zich baasquote:Op maandag 14 april 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, ik blijf hier koffie drinken. ben niet echt wakker te krijgen vandaag zeg
ja dat schiet niet echt op voor je. dus het wordt de hele dag koffie halen voor jou en je collegas ?quote:Op maandag 14 april 2008 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt wakker... en ik heb niet echt een duidelijke opdracht en degene die daar wel een goed zicht over heeft, reageert niet op mijn mail en is vandaag niet aanwezig (en dat noemt zich baas)
Ze doen er echt heulemaal geen moer aan....quote:Op maandag 14 april 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is dan weer minder... kunnen ze er echt niks tegen doen?![]()
desnoods overplaatsingnaar Jemen ofzo
naja alleen voor mij... ieder heeft zijn eigen project.quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat schiet niet echt op voor je. dus het wordt de hele dag koffie halen voor jou en je collegas ?
quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze doen er echt heulemaal geen moer aan....
Ik los nu gewoon zijn fouten niet meer op, nu begint het een beetje op te vallen
Inderdaad, ongezien de tyfusquote:Op maandag 14 april 2008 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
groot gelijk... iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar werk magtie zijn eigen fouten oplossen
nope het zegt mij ook eigenlijk niksquote:Op maandag 14 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Gaan er hier mensen nog toevallig naar Rock am Ring ?
Rock and Rim?quote:Op maandag 14 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Gaan er hier mensen nog toevallig naar Rock am Ring ?
ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2008 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga niet iig. Ik ga niet eens naar Graspop!.
wanneer maken ze het water te nat?quote:Op maandag 14 april 2008 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
rock am ring dus ook niet....
gewoon weer geen festival dit jaar
het water was te nat
het was gewoon oneerlijkquote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wanneer maken ze het water te nat?de vlegels!
zij heeft toch aan zo'n programma op rtl 5 meegedaan op de noordpool?quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me denken aan die Kim Feenstra die bij Jensen beweerde gezwommen te hebben in water van -22 C. Nou ben ik geen natuurkundige, maar volgens mij kan dat niet..
ppsstttt.... water kan niet kouder zijn dan 0 graden... (anders is het ijs...)quote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zij heeft toch aan zo'n programma op rtl 5 meegedaan op de noordpool?
misschien dat ze daar een blok ijs hebben weggehakt en is het water daaronder -22
ik zou het ook niet weten hoor...
maar hoe koud is het water onder het ijsquote:Op maandag 14 april 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ppsstttt.... water kan niet kouder zijn dan 0 graden... (anders is het ijs...)
Dan zou het toch echt een soort van ijs/water moeten zijn toch?quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar hoe koud is het water onder het ijs
ik zou het niet weten, maar ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op maandag 14 april 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan zou het toch echt een soort van ijs/water moeten zijn toch?
water - vloeibaar
water - vaste vorm (ijs)
water - gasvorm (nevel/damp)
zoiets... te lang geleden school hahah
Dit kan ik zo snel even vinden:quote:Op maandag 14 april 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik geloof het direct. die filemon heeft het nog erger gedaan. (try b4 u die) op het koudste plekje op aarde. en dat water was ook niet bevroren. kan even niet vindne hoe koud het precies was, maar ieder geval vet onder de 0
quote:Bij normale atmosferische druk kunnen ook "oververhit water", en "onderkoeld water" voorkomen. Dat is water dat respectievelijk warmer dan 100°C of kouder dan 0°C is, maar nog steeds in de vloeistoffase is.
Rust goed uit draakje!quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
en nu duik ik mn bedje in
Hmm, soort van compressie door niet bloot gesteld te zijn aan de atmosfeer. Interesting.quote:Op maandag 14 april 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit kan ik zo snel even vinden:
[..]
Klinkt inderdaad best grappigquote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, soort van compressie door niet bloot gesteld te zijn aan de atmosfeer. Interesting..
Wat een kutbaan heb jij zegquote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Lol, ik meld me ook maar eens in dit topic. Lig al weken lang de hele dag te slapen op kantoor of naar buiten te kijken. Me to-do-lijstje van de dag past op een postzegel. 's Ochtends kijk ik uit naar de lunchpauze en 's middags wacht ik tot de dag om is. Tevens ben ik ontzettend moe. Gaaaap.
WTF dat is wel heel erg... wat voor soort wek doe je dan?quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Lol, ik meld me ook maar eens in dit topic. Lig al weken lang de hele dag te slapen op kantoor of naar buiten te kijken. Me to-do-lijstje van de dag past op een postzegel. 's Ochtends kijk ik uit naar de lunchpauze en 's middags wacht ik tot de dag om is. Tevens ben ik ontzettend moe. Gaaaap.
Doet me denken aan die reclame van een internetdienst ofzo van een paar jaar terug. Het was zo traag dat de medewerker ondertussen gitaar leerde spelen, een cursus Noors deed etc. Niks voor jou?quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Gaat hier anders primaquote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame van een internetdienst ofzo van een paar jaar terug. Het was zo traag dat de medewerker ondertussen gitaar leerde spelen, een cursus Noors deed etc. Niks voor jou?.
Ik heb genoeg te doen hier, maar ik ben een drukte 10x dit gewend van een vorige baan, dus ik los problemen op, drink koffie én fok tegelijk. Hoezo, mannen kunnen niet multitasken?.
jeetje dat is lang...quote:Op maandag 14 april 2008 16:37 schreef lynda het volgende:
Eindelijk weer thuis
Tien uur achter elkaar werken is niet leuk!
6 tot 16quote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, dan heb je van 5 tot 15 gewerkt ofzo?.
Dat heb ik vanmiddag ook gedaan. Werd een half uur geleden wakker van mijn vriend, die thuis kwam van zijn werkquote:Op maandag 14 april 2008 16:55 schreef lynda het volgende:
* lynda ziet de lege bank..
* lynda gaat uurtje slapen
Mogguh Beller!quote:
Meuningquote:
Inderdaad! Nou heb ik het de laatste tijd gewoon druk, maar waarom ben jij hier dan niet meer?quote:
Dus jij bent hier ook niet meer ontzettend veel? Vandaar die nieuwe namenquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Nou heb ik het de laatste tijd gewoon druk, maar waarom ben jij hier dan niet meer?
(iets met overgang project ING ofzo staat me vaag bij?)
Haai mevrouw, hoe staat het leven?quote:
Hij is echt heel erg leuk, hebben dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook nog geen mario kart
JAHAAAAAAquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg leuk, hebben dan?
Nope ben hier niet zo veel meer, alleen even in de ochtend en einde van de middagquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus jij bent hier ook niet meer ontzettend veel? Vandaar die nieuwe namen
Ja zit nu op een project bij de OL, en daar laat ik mij maar niet over uit
Hoe gaat alles nu met de pols? Daar wat meer nieuws over? Trouwens Droxz, heb nou al is Mario Kart?
Kuuut man, ik had echt gehoopt dat het nu wel wat beter zou gaan, maar wat ik tussen de regels door lees is het nog steeds hetzelfde al niet erger... Wat trachten ze dan te gaan doen met het bezoek bij de orthopeed / chirurg? Opnieuw zetten oid?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope ben hier niet zo veel meer, alleen even in de ochtend en einde van de middag.
OL? aha, dat ken ik nog wel ja hahaha, laat in een PM even weten wat je daar ongeveer moet doen ahahha
Met het polsje? Zwaar klote, over 4 weken MRI scan, en 2 weken daarna orthopeed/chirug...
Heb veel pijn en eet nog steeds paracetamol alsof het snoepjes zijn.
Die Wii controller kan ik gewoon niet meer vasthouden, en mijn Wii staat nu stof te vangen
Ik wil hem best even sturen hoorquote:
Ik kan nu een mooi melo-dramatisch antwoord gaan verzinnen... Maar ik ga toch liever voor deze; "NEE"quote:
Ach ja, ibuprofen werkt bij mij gewoon niet lekker.... dus ik probeer minder te slikken hahahaha.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ai droxa dat klinkt niet lekker, niet even huisarts bellen voor een ander receptje, op een gegeven moment helpt paracetemol niet meer heb ik begrepen.....
nog 4 weken op de scan wachten, ik heb laatst al met mn zoessie afgesproken dat we wachttijden afschaffen maar hebben nog geen oplossing voor, doe je mee?
dat mag best hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil hem best even sturen hoor
da's goed laat je even weten hoe het geweest is? Bij mij deden ze vreemd en wilden niet meewerkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, ibuprofen werkt bij mij gewoon niet lekker.... dus ik probeer minder te slikken hahahaha.
Natuurlijk doe ik mee!!!Ik ga vanmiddag gelijk even langs het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan nu een mooi melo-dramatisch antwoord gaan verzinnen... Maar ik ga toch liever voor deze; "NEE"
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan nu een mooi melo-dramatisch antwoord gaan verzinnen... Maar ik ga toch liever voor deze; "NEE"
Gezien het feit dat 4GB niet echt lekker via de mail gaat zou dat dus via de post moetenquote:
Oh hai Dracu!quote:
ha ha ik had ook niet helemaal verwacht dat dat via de mail zou gaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien het feit dat 4GB niet echt lekker via de mail gaat zou dat dus via de post moeten
Jup sowieso tot 1 augustus en dan wat anders }:)quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]da's klote dan (kan er meer ook niet van maken)
En voor hoelang zit je daar? Projectbasis neem ik aan?
Nee joh...gewoon via een hotmail accountje doorplempen die zooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien het feit dat 4GB niet echt lekker via de mail gaat zou dat dus via de post moeten
Anders had ik het wel gehooptquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuuut man, ik had echt gehoopt dat het nu wel wat beter zou gaan, maar wat ik tussen de regels door lees is het nog steeds hetzelfde al niet erger... Wat trachten ze dan te gaan doen met het bezoek bij de orthopeed / chirurg? Opnieuw zetten oid?
En je wii die staat stof te happenVerschrikkelijk gewoon.
Haha jup de OL ja
Het komt er op neer dat je het niet naar je zin hebt, wat na dat hele uitgebreide verhaal er wel uit zou komen, dus dat verhaal lijkt me niet nodigquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jup sowieso tot 1 augustus en dan wat anders }:)
Het is gewoon een ontzettend uitgebreid verhaal allemaal
Is goed hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik had ook niet helemaal verwacht dat dat via de mail zou gaan
stuur je wel ff een pm ha ha
Helaas zijn mijn 600mg Ibu op die ik nog had liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's goed laat je even weten hoe het geweest is? Bij mij deden ze vreemd en wilden niet meewerken
ik bedoel ook wat sterkers als ibu en para
Aaaight, jeweetsch... Hotmail FTWquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee joh...gewoon via een hotmail accountje doorplempen die zooi
Nee klopt, en niet alleen niet naar mijn zin... Maar ook het gevoel van waardering is niet aanwezig, dat zint mij ook niet helemaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je het niet naar je zin hebt, wat na dat hele uitgebreide verhaal er wel uit zou komen, dus dat verhaal lijkt me niet nodig
* Sgele zet dienblad koffie, thee, Droxz' specials weg
Toen ik vanmorgen met de hond buiten liep in Breda was het droog en durfde de zon z'n smoel te laten zien... echter hier in Boxtel... regen, regen en nog eens regenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, even heel wat anders?!
mmmm.... eens kijken of we dat van "ons" merk hebben, kan ik het nog gratis meekrijgen ook.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
Droxz! Ga eens bij het kruidvat Aleve halen. De zwaarste, als je er daar 2 van slikt dan zou het een stuk minder moeten worden!
Werkt zelfs bij mijn reumatisch lijf
Moet je echt doen! Fijn spullie zeg maarquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... eens kijken of we dat van "ons" merk hebben, kan ik het nog gratis meekrijgen ook.
(bedrijf waar ik voor werk maakt medicijnen)
* Dr.Droxz bedankt sgele en pakt een overheerlijke "Droxz Special"!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je het niet naar je zin hebt, wat na dat hele uitgebreide verhaal er wel uit zou komen, dus dat verhaal lijkt me niet nodig
* Sgele zet dienblad koffie, thee, Droxz' specials weg
Je kan niet meer zonder je brace? Wow... dan gaat het zeker niet de gewenste kant op nee, bedoel voorheen deed je die alleen om als je echt even een avond flink gegamed had. Hopelijk komt er wat informatie uit waar ze iets mee kunnenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders had ik het wel gehooptHet gaat steeds slechter heb ik het idee, ik kan nu echt niet meer zonder brace...
Gisteren thuis even achter de computer (niet gegamed) en heb al pijn met typen enzo.. snel brace weer om,
maar dan is het al te laat.... Uit die MRI moet blijken wat ze er aan gaat doen/kunnen doen...
Idd, mijn Wii.... wat doe je!! (uh... wat doe ik...).
Ik zat samen met Zmokes op NA.
wat stom!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
Ze hebben mij gisteren laten werken.... Staat niet in mijn contract
Oh dat zou voor mij ook niks zijn...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee klopt, en niet alleen niet naar mijn zin... Maar ook het gevoel van waardering is niet aanwezig, dat zint mij ook niet helemaal
Ik heb mijn contract er gisteren op nagelezen...staat bij mij ook niks over in!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
Ze hebben mij gisteren laten werken.... Staat niet in mijn contract
Ja behoorlijk ja, ik kan daar ook niet echt tegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dat zou voor mij ook niks zijn...![]()
Klote zeg
Bommelding doen maar dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja, ik kan daar ook niet echt tegen
*kijkt verleidelijk naar het brandalarm knopje*quote:
Dat komt me ergens bekend van voor...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee klopt, en niet alleen niet naar mijn zin... Maar ook het gevoel van waardering is niet aanwezig, dat zint mij ook niet helemaal
Go Beller, Go Bellerquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
*kijkt verleidelijk naar het brandalarm knopje*
Pas je wel op met ibuprofen, is rotzooi voor je maag hoor. En ik hoop dat het snel beter gaat met jequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zijn mijn 600mg Ibu op die ik nog had liggen.
Misschien toch eens vragen.. (stiekem hier binnen bedrijf al gedaan, maar krijg ze niet mee)
Ohja...jij was de demotivator hier....quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt me ergens bekend van voor...
Punt 1: Je werkt voor de ING
Punt 2: Iedereen likt zich daar omhoog... en gaat over ruggen... niemand durft zijn nek uit te steken
Punt 3: Je bent extern... you're fucked
(heb totaal iets van 4,5 voor die kut bank gewerkt)
15 etages ineens ontruimen... ik zou me suf lachenquote:
Klopt behoorlijk ja, intern is heilig, extern (hangt dan ook nog van de externe partij af) is mwah...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt me ergens bekend van voor...
Punt 1: Je werkt voor de ING
Punt 2: Iedereen likt zich daar omhoog... en gaat over ruggen... niemand durft zijn nek uit te steken
(heb totaal iets van 4,5 voor die kut bank gewerkt)
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
15 etages ineens ontruimen... ik zou me suf lachen
is dat uiteindelijk niet met al die medische rotzooi?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Pas je wel op met ibuprofen, is rotzooi voor je maag hoor. En ik hoop dat het snel beter gaat met je
behalve de "groenteman"quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat uiteindelijk niet met al die medische rotzooi?
Nope, alleen als ik niet achter de pc zit en of iets moet doen ofzo... dan kan ik even zonder brace...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan niet meer zonder je brace? Wow... dan gaat het zeker niet de gewenste kant op nee, bedoel voorheen deed je die alleen om als je echt even een avond flink gegamed had. Hopelijk komt er wat informatie uit waar ze iets mee kunnen
Ah daarNee ok dan weet ik welk pand dat is
Mogguhquote:
Foto 1: Mensen rennend gillend uit het gebouwquote:
Waarheid als een koe. Beetje 'last in, first out' concept >.>quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij meteen af, hoe is dat botje daar gekomen? Iets verkeerd gegaan met eerdere operaties?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, alleen als ik niet achter de pc zit en of iets moet doen ofzo... dan kan ik even zonder brace...
Voor de rest is het nu gewoon een vast ding aan mijn pols.
Gamen? Doe ik niet meer, heb daarna zo'n pijn en lopen de tranen lans mijn wang, geen goed idee dus...
o, dat heb ik niet verteld volgens mij... uit de röntgenfoto was een (kapot/raar/vaag) botje te zien, die er voor zorgt
dat de bloedtoevoer naar mijn hand (vingers) niet goed is. Hierdoor krijgen mijn vinger vaak te weinig zuurstof en krampen ze dus vast... ofzo...(misschien raak deze ook een zenuw)
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh sgele! Ben je klaar voor de strijd ?
Dat is wel per persoon verschillend natuurlijk. Als iemand een sterke maag heeft dan valt dat allemaal wel reuze mee. Ik kan op nuchtere maag die troep dus wel wegtikken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Beetje 'last in, first out' concept >.>
@ draculletje Ibuprofen is net even wat erger. Neem maar eens een 400mg of 600mg op je nuchtere maag ben je meteen misselijk. Of zodra je iets meer dan 600mg tegelijk neemt, zelfs na het eten, dan wordt je ook al misselijk.
oke dan is het goed, maakte me al zorgenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Foto 1: Mensen rennend gillend uit het gebouw
Foto 2: Bob staat in het gras hard te lachen
I know, maar dat is bijna bij elke toko zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
@ draculletje Ibuprofen is net even wat erger. Neem maar eens een 400mg of 600mg op je nuchtere maag ben je meteen misselijk. Of zodra je iets meer dan 600mg tegelijk neemt, zelfs na het eten, dan wordt je ook al misselijk.
Kijk vanavond maar naar het nieuwsquote:
ik kon altijd beter tegen ibu dan para, maar da's inmiddels omgedraaidquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Dank u, dank u!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Pas je wel op met ibuprofen, is rotzooi voor je maag hoor. En ik hoop dat het snel beter gaat met je
Haha thanks for you concern dudequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan is het goed, maakte me al zorgen
Ik was dus ook geen hielenlikker, maar stak altijd mijn nek uit... bij mij vonden ze het juistquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt behoorlijk ja, intern is heilig, extern (hangt dan ook nog van de externe partij af) is mwah...
En als ik iets niet ben, dan is het een hielenlikker, daar doe ik gewoon niet aan.
Bwehehehe en blijkbaar haalt die preek veel uitquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Je mag inderdaad niet meer dan 20 dagen (ofzo) ibuprofen gebruiken ivm maagperforatie's ofzo...
Ik werk bij 1 van de grootste medicijnen makers/verkopers/enzo... van de wereld, elke
keer als ik hier pijnstillers haal (krijg ik dus gratis mee), krijg ik weer een hele preek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |