nope het zegt mij ook eigenlijk niksquote:Op maandag 14 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Gaan er hier mensen nog toevallig naar Rock am Ring ?
Rock and Rim?quote:Op maandag 14 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Gaan er hier mensen nog toevallig naar Rock am Ring ?
ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2008 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga niet iig. Ik ga niet eens naar Graspop!.
wanneer maken ze het water te nat?quote:Op maandag 14 april 2008 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
rock am ring dus ook niet....
gewoon weer geen festival dit jaar
het water was te nat
het was gewoon oneerlijkquote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wanneer maken ze het water te nat?de vlegels!
zij heeft toch aan zo'n programma op rtl 5 meegedaan op de noordpool?quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me denken aan die Kim Feenstra die bij Jensen beweerde gezwommen te hebben in water van -22 C. Nou ben ik geen natuurkundige, maar volgens mij kan dat niet..
ppsstttt.... water kan niet kouder zijn dan 0 graden... (anders is het ijs...)quote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zij heeft toch aan zo'n programma op rtl 5 meegedaan op de noordpool?
misschien dat ze daar een blok ijs hebben weggehakt en is het water daaronder -22
ik zou het ook niet weten hoor...
maar hoe koud is het water onder het ijsquote:Op maandag 14 april 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ppsstttt.... water kan niet kouder zijn dan 0 graden... (anders is het ijs...)
Dan zou het toch echt een soort van ijs/water moeten zijn toch?quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar hoe koud is het water onder het ijs
ik zou het niet weten, maar ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op maandag 14 april 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan zou het toch echt een soort van ijs/water moeten zijn toch?
water - vloeibaar
water - vaste vorm (ijs)
water - gasvorm (nevel/damp)
zoiets... te lang geleden school hahah
Dit kan ik zo snel even vinden:quote:Op maandag 14 april 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik geloof het direct. die filemon heeft het nog erger gedaan. (try b4 u die) op het koudste plekje op aarde. en dat water was ook niet bevroren. kan even niet vindne hoe koud het precies was, maar ieder geval vet onder de 0
quote:Bij normale atmosferische druk kunnen ook "oververhit water", en "onderkoeld water" voorkomen. Dat is water dat respectievelijk warmer dan 100°C of kouder dan 0°C is, maar nog steeds in de vloeistoffase is.
Rust goed uit draakje!quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
en nu duik ik mn bedje in
Hmm, soort van compressie door niet bloot gesteld te zijn aan de atmosfeer. Interesting.quote:Op maandag 14 april 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit kan ik zo snel even vinden:
[..]
Klinkt inderdaad best grappigquote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, soort van compressie door niet bloot gesteld te zijn aan de atmosfeer. Interesting..
Wat een kutbaan heb jij zegquote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Lol, ik meld me ook maar eens in dit topic. Lig al weken lang de hele dag te slapen op kantoor of naar buiten te kijken. Me to-do-lijstje van de dag past op een postzegel. 's Ochtends kijk ik uit naar de lunchpauze en 's middags wacht ik tot de dag om is. Tevens ben ik ontzettend moe. Gaaaap.
WTF dat is wel heel erg... wat voor soort wek doe je dan?quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Lol, ik meld me ook maar eens in dit topic. Lig al weken lang de hele dag te slapen op kantoor of naar buiten te kijken. Me to-do-lijstje van de dag past op een postzegel. 's Ochtends kijk ik uit naar de lunchpauze en 's middags wacht ik tot de dag om is. Tevens ben ik ontzettend moe. Gaaaap.
Doet me denken aan die reclame van een internetdienst ofzo van een paar jaar terug. Het was zo traag dat de medewerker ondertussen gitaar leerde spelen, een cursus Noors deed etc. Niks voor jou?quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Gaat hier anders primaquote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame van een internetdienst ofzo van een paar jaar terug. Het was zo traag dat de medewerker ondertussen gitaar leerde spelen, een cursus Noors deed etc. Niks voor jou?.
Ik heb genoeg te doen hier, maar ik ben een drukte 10x dit gewend van een vorige baan, dus ik los problemen op, drink koffie én fok tegelijk. Hoezo, mannen kunnen niet multitasken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |