Dit kan ik zo snel even vinden:quote:Op maandag 14 april 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik geloof het direct. die filemon heeft het nog erger gedaan. (try b4 u die) op het koudste plekje op aarde. en dat water was ook niet bevroren. kan even niet vindne hoe koud het precies was, maar ieder geval vet onder de 0
quote:Bij normale atmosferische druk kunnen ook "oververhit water", en "onderkoeld water" voorkomen. Dat is water dat respectievelijk warmer dan 100°C of kouder dan 0°C is, maar nog steeds in de vloeistoffase is.
Rust goed uit draakje!quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
en nu duik ik mn bedje in
Hmm, soort van compressie door niet bloot gesteld te zijn aan de atmosfeer. Interesting.quote:Op maandag 14 april 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit kan ik zo snel even vinden:
[..]
Klinkt inderdaad best grappigquote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, soort van compressie door niet bloot gesteld te zijn aan de atmosfeer. Interesting..
Wat een kutbaan heb jij zegquote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Lol, ik meld me ook maar eens in dit topic. Lig al weken lang de hele dag te slapen op kantoor of naar buiten te kijken. Me to-do-lijstje van de dag past op een postzegel. 's Ochtends kijk ik uit naar de lunchpauze en 's middags wacht ik tot de dag om is. Tevens ben ik ontzettend moe. Gaaaap.
WTF dat is wel heel erg... wat voor soort wek doe je dan?quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Lol, ik meld me ook maar eens in dit topic. Lig al weken lang de hele dag te slapen op kantoor of naar buiten te kijken. Me to-do-lijstje van de dag past op een postzegel. 's Ochtends kijk ik uit naar de lunchpauze en 's middags wacht ik tot de dag om is. Tevens ben ik ontzettend moe. Gaaaap.
Doet me denken aan die reclame van een internetdienst ofzo van een paar jaar terug. Het was zo traag dat de medewerker ondertussen gitaar leerde spelen, een cursus Noors deed etc. Niks voor jou?quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef Socios het volgende:
Gaat hier anders primaquote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame van een internetdienst ofzo van een paar jaar terug. Het was zo traag dat de medewerker ondertussen gitaar leerde spelen, een cursus Noors deed etc. Niks voor jou?.
Ik heb genoeg te doen hier, maar ik ben een drukte 10x dit gewend van een vorige baan, dus ik los problemen op, drink koffie én fok tegelijk. Hoezo, mannen kunnen niet multitasken?.
jeetje dat is lang...quote:Op maandag 14 april 2008 16:37 schreef lynda het volgende:
Eindelijk weer thuis
Tien uur achter elkaar werken is niet leuk!
6 tot 16quote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, dan heb je van 5 tot 15 gewerkt ofzo?.
Dat heb ik vanmiddag ook gedaan. Werd een half uur geleden wakker van mijn vriend, die thuis kwam van zijn werkquote:Op maandag 14 april 2008 16:55 schreef lynda het volgende:
* lynda ziet de lege bank..
* lynda gaat uurtje slapen
Mogguh Beller!quote:
Meuningquote:
Inderdaad! Nou heb ik het de laatste tijd gewoon druk, maar waarom ben jij hier dan niet meer?quote:
Dus jij bent hier ook niet meer ontzettend veel? Vandaar die nieuwe namenquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Nou heb ik het de laatste tijd gewoon druk, maar waarom ben jij hier dan niet meer?
(iets met overgang project ING ofzo staat me vaag bij?)
Haai mevrouw, hoe staat het leven?quote:
Hij is echt heel erg leuk, hebben dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook nog geen mario kart
JAHAAAAAAquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg leuk, hebben dan?
Nope ben hier niet zo veel meer, alleen even in de ochtend en einde van de middagquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus jij bent hier ook niet meer ontzettend veel? Vandaar die nieuwe namen
Ja zit nu op een project bij de OL, en daar laat ik mij maar niet over uit
Hoe gaat alles nu met de pols? Daar wat meer nieuws over? Trouwens Droxz, heb nou al is Mario Kart?
Kuuut man, ik had echt gehoopt dat het nu wel wat beter zou gaan, maar wat ik tussen de regels door lees is het nog steeds hetzelfde al niet erger... Wat trachten ze dan te gaan doen met het bezoek bij de orthopeed / chirurg? Opnieuw zetten oid?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope ben hier niet zo veel meer, alleen even in de ochtend en einde van de middag.
OL? aha, dat ken ik nog wel ja hahaha, laat in een PM even weten wat je daar ongeveer moet doen ahahha
Met het polsje? Zwaar klote, over 4 weken MRI scan, en 2 weken daarna orthopeed/chirug...
Heb veel pijn en eet nog steeds paracetamol alsof het snoepjes zijn.
Die Wii controller kan ik gewoon niet meer vasthouden, en mijn Wii staat nu stof te vangen
Ik wil hem best even sturen hoorquote:
Ik kan nu een mooi melo-dramatisch antwoord gaan verzinnen... Maar ik ga toch liever voor deze; "NEE"quote:
Ach ja, ibuprofen werkt bij mij gewoon niet lekker.... dus ik probeer minder te slikken hahahaha.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ai droxa dat klinkt niet lekker, niet even huisarts bellen voor een ander receptje, op een gegeven moment helpt paracetemol niet meer heb ik begrepen.....
nog 4 weken op de scan wachten, ik heb laatst al met mn zoessie afgesproken dat we wachttijden afschaffen maar hebben nog geen oplossing voor, doe je mee?
dat mag best hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil hem best even sturen hoor
da's goed laat je even weten hoe het geweest is? Bij mij deden ze vreemd en wilden niet meewerkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, ibuprofen werkt bij mij gewoon niet lekker.... dus ik probeer minder te slikken hahahaha.
Natuurlijk doe ik mee!!!Ik ga vanmiddag gelijk even langs het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan nu een mooi melo-dramatisch antwoord gaan verzinnen... Maar ik ga toch liever voor deze; "NEE"
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan nu een mooi melo-dramatisch antwoord gaan verzinnen... Maar ik ga toch liever voor deze; "NEE"
Gezien het feit dat 4GB niet echt lekker via de mail gaat zou dat dus via de post moetenquote:
Oh hai Dracu!quote:
ha ha ik had ook niet helemaal verwacht dat dat via de mail zou gaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien het feit dat 4GB niet echt lekker via de mail gaat zou dat dus via de post moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |