hahaquote:Op maandag 14 april 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
WhiteLightning, door jou heb ik nu steeds One in mijn hoofd. Zat ik niet op te wachten..
quote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij kent me nog niet.... *ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... lukt niet!!!*Ik ben geen hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nja daar verdient droxz tog wel even straf voor... mensen zomaar van geslacht te laten veranderenquote:
Haha ja. Er lopen nu stukjes Metallicanummer in elkaar over in mijn hoofd. Ultieme medley.quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
en die tekst is nieteens van one
Ride the Lightning toch?quote:Op maandag 14 april 2008 10:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Haha ja. Er lopen nu stukjes Metallicanummer in elkaar over in mijn hoofd. Ultieme medley.. Van welk nummer is die tekst ook alweer? Ik kan het zo meezingen, maar weet de titel niet meer. Heb al jaren niet echt Metallica beluisterd.
.
Bingo! je gaat door voor de koelkastquote:
jaah lekkerquote:
Excuus, ik ben nogal stressed en sta op het punt mijn collega dood te meppen met een toetsenbord....quote:
ik zou zeggen doenquote:Op maandag 14 april 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Excuus, ik ben nogal stressed en sta op het punt mijn collega dood te meppen met een toetsenbord....
Koffie?
Meer dan datquote:Op maandag 14 april 2008 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou zeggen doendat lucht op en verlaagt het stresgevoel
![]()
of je collega er blij mee is weet ik niet... maja tis tog al een vervelend ventje
had je laatst niet een gesprek met een meerdere over dit probleem met die kutcollega?quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer dan dat
Eerst meppen met een toetsenbord, en daarna een 21" CRT om zijn nek hangen
om hem vervolgens van 2 hoog naar beneden te gooien... klinkt goed toch?
p.s wat is dat precies, time for picture basis?quote:Signature: Visagist in de dop!
Beschikbaar voor fotografen op time for picture basis
Ja, maar dat helpt nietquote:Op maandag 14 april 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
had je laatst niet een gesprek met een meerdere over dit probleem met die kutcollega?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 14 april 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja, maar dat helpt niet
Wie niet horen wil moet maar .....dat is dan weer minder... kunnen ze er echt niks tegen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
desnoods overplaatsingnaar Jemen ofzo
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
veel plezierquote:Op maandag 14 april 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
Mensen... eerste meeting van vandaag..misschien tot later
ik ben ook niet echt wakker... en ik heb niet echt een duidelijke opdracht en degene die daar wel een goed zicht over heeft, reageert niet op mijn mail en is vandaag niet aanwezig (en dat noemt zich baasquote:Op maandag 14 april 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, ik blijf hier koffie drinken. ben niet echt wakker te krijgen vandaag zeg
ja dat schiet niet echt op voor je. dus het wordt de hele dag koffie halen voor jou en je collegas ?quote:Op maandag 14 april 2008 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt wakker... en ik heb niet echt een duidelijke opdracht en degene die daar wel een goed zicht over heeft, reageert niet op mijn mail en is vandaag niet aanwezig (en dat noemt zich baas)
Ze doen er echt heulemaal geen moer aan....quote:Op maandag 14 april 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is dan weer minder... kunnen ze er echt niks tegen doen?![]()
desnoods overplaatsingnaar Jemen ofzo
naja alleen voor mij... ieder heeft zijn eigen project.quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat schiet niet echt op voor je. dus het wordt de hele dag koffie halen voor jou en je collegas ?
quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze doen er echt heulemaal geen moer aan....
Ik los nu gewoon zijn fouten niet meer op, nu begint het een beetje op te vallen
Inderdaad, ongezien de tyfusquote:Op maandag 14 april 2008 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
groot gelijk... iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar werk magtie zijn eigen fouten oplossen
nope het zegt mij ook eigenlijk niksquote:Op maandag 14 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Gaan er hier mensen nog toevallig naar Rock am Ring ?
Rock and Rim?quote:Op maandag 14 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Gaan er hier mensen nog toevallig naar Rock am Ring ?
ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2008 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga niet iig. Ik ga niet eens naar Graspop!.
wanneer maken ze het water te nat?quote:Op maandag 14 april 2008 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
rock am ring dus ook niet....
gewoon weer geen festival dit jaar
het water was te nat
het was gewoon oneerlijkquote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wanneer maken ze het water te nat?de vlegels!
zij heeft toch aan zo'n programma op rtl 5 meegedaan op de noordpool?quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me denken aan die Kim Feenstra die bij Jensen beweerde gezwommen te hebben in water van -22 C. Nou ben ik geen natuurkundige, maar volgens mij kan dat niet..
ppsstttt.... water kan niet kouder zijn dan 0 graden... (anders is het ijs...)quote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zij heeft toch aan zo'n programma op rtl 5 meegedaan op de noordpool?
misschien dat ze daar een blok ijs hebben weggehakt en is het water daaronder -22
ik zou het ook niet weten hoor...
maar hoe koud is het water onder het ijsquote:Op maandag 14 april 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ppsstttt.... water kan niet kouder zijn dan 0 graden... (anders is het ijs...)
Dan zou het toch echt een soort van ijs/water moeten zijn toch?quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar hoe koud is het water onder het ijs
ik zou het niet weten, maar ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op maandag 14 april 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan zou het toch echt een soort van ijs/water moeten zijn toch?
water - vloeibaar
water - vaste vorm (ijs)
water - gasvorm (nevel/damp)
zoiets... te lang geleden school hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |