op zich wel, hoef niet te werken vandaag in de zin van werkquote:Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Heeft iedereen er weer zin in?
goedemorgen Butterscotchquote:Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Heeft iedereen er weer zin in?
jah mijn weekend was ook goed... dit weekend opgepast samen met me vriendin, geshopt en verder heel rustig aan gedaanquote:
Jij durft nogal te vragen met Droxz in de buurtquote:
heey dat hebben ze hier gedaan met indiersquote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij durft nogal te vragen met Droxz in de buurt
Het is maandag, het wordt heel druk hier de hele week, aangezien ze Roemeense collega's voor de verandering deze kant opgestuurd hebben
Staat het wel in je contract dat je het druk mag hebben?quote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is maandag, het wordt heel druk hier de hele week![]()
En nicotinequote:Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef ethr het volgende:
Maandag is alsof je leeft voor caffeïne.
Ik moet het toch eens na gaan lezenquote:Op maandag 14 april 2008 09:25 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Staat het wel in je contract dat je het druk mag hebben?
Hij kent me nog niet.... *ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... lukt niet!!!*quote:Op maandag 14 april 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij durft nogal te vragen met Droxz in de buurt
Het is maandag, het wordt heel druk hier de hele week, aangezien ze Roemeense collega's voor de verandering deze kant opgestuurd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Cappuccino.quote:Op maandag 14 april 2008 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn tweede week op de IT Servicedesk en dingen die ik kan doen zijn er niet meer en de dingen die er liggen kan/mag ik niet. Dus ja.....
Heb wel cappuccino..
quote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij kent me nog niet.... *ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... ik moet me inhouden.... lukt niet!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There it is!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Holy shitquote:
ik zou hetzelfde doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |