eens!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:21 schreef Seventees het volgende:
Wat een heerlijk weer!
Bleef het maar zo..
goede mogguh...quote:
een beetje te druk maar wel leuk!quote:Op maandag 14 april 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh...
5,5 uur slapen is weer eens te weinig, en heb het hele weekend op een bank geslapen.... niet aan te raden met mijn bijna 2 meterVoor de rest wel een lekker weekend gehad hoor, en heb jij een lekker weekend gehad draakje?
Slapen op een bank met onze lengte is not done Droxzquote:Op maandag 14 april 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh...
5,5 uur slapen is weer eens te weinig, en heb het hele weekend op een bank geslapen.... niet aan te raden met mijn bijna 2 meterVoor de rest wel een lekker weekend gehad hoor, en heb jij een lekker weekend gehad draakje?
WL, mijn week kan niet meer stukquote:Op maandag 14 april 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen
jezus niet te enthousiast sgeletis maandag heh
Hoi Dracu, goed weekend gehad?quote:
Kijk eens aan, dat klinkt als een lekker (druk) weekend!!!quote:Op maandag 14 april 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje te druk maar wel leuk!
de tuin is nu helemaal klaar, de tekst voor de uitnodigingen is af, vriendinnetjes gezien!
dus eigenlijk mag ik niet klagen!
waarom heb jij het hele weekend op de bank geslapen?
Inderdaad, en al helemaal niet met een doberman die je de hele tijdquote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Slapen op een bank met onze lengte is not done Droxz
quote:Op maandag 14 april 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet met een doberman die je de hele tijd
van de bank wil duwen
was het ook heb alleen nog even een dagje extra weekend nodig!quote:Op maandag 14 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat klinkt als een lekker (druk) weekend!!!
In het weekend ben ik bijna nooit thuis, en ben dan vaak bij een goede vriend van mij en
blijf daar dan ook vaak het hele weekend(openbaar vervoer daar naar toe is zwaar klote).
Van het weekend weer begonnen met een oude hobby, zendamateur...
Bij die maat van me een nieuwe antenne van 7.5 meter opgehangen
ha haquote:Op maandag 14 april 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
One of Windows Vista's design features was deliberately implemented "to annoy users," a Microsoft executive admitted yesterday at the RSA 2008 conference in San Francisco. David Cross, a product unit manager, explained to an audience that Vista's User Account Control scheme was built to discourage people from running as an administrator on their computers, which in case of attack can grant hackers deeper access than they might otherwise be allowed. "We needed to change the ecosystem, and we needed a heavy hammer to do it," said Cross.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |