Jup sowieso tot 1 augustus en dan wat anders }:)quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]da's klote dan (kan er meer ook niet van maken)
En voor hoelang zit je daar? Projectbasis neem ik aan?
Nee joh...gewoon via een hotmail accountje doorplempen die zooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien het feit dat 4GB niet echt lekker via de mail gaat zou dat dus via de post moeten
Anders had ik het wel gehooptquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuuut man, ik had echt gehoopt dat het nu wel wat beter zou gaan, maar wat ik tussen de regels door lees is het nog steeds hetzelfde al niet erger... Wat trachten ze dan te gaan doen met het bezoek bij de orthopeed / chirurg? Opnieuw zetten oid?
En je wii die staat stof te happenVerschrikkelijk gewoon.
Haha jup de OL ja
Het komt er op neer dat je het niet naar je zin hebt, wat na dat hele uitgebreide verhaal er wel uit zou komen, dus dat verhaal lijkt me niet nodigquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jup sowieso tot 1 augustus en dan wat anders }:)
Het is gewoon een ontzettend uitgebreid verhaal allemaal
Is goed hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik had ook niet helemaal verwacht dat dat via de mail zou gaan
stuur je wel ff een pm ha ha
Helaas zijn mijn 600mg Ibu op die ik nog had liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's goed laat je even weten hoe het geweest is? Bij mij deden ze vreemd en wilden niet meewerken
ik bedoel ook wat sterkers als ibu en para
Aaaight, jeweetsch... Hotmail FTWquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee joh...gewoon via een hotmail accountje doorplempen die zooi
Nee klopt, en niet alleen niet naar mijn zin... Maar ook het gevoel van waardering is niet aanwezig, dat zint mij ook niet helemaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je het niet naar je zin hebt, wat na dat hele uitgebreide verhaal er wel uit zou komen, dus dat verhaal lijkt me niet nodig
* Sgele zet dienblad koffie, thee, Droxz' specials weg
Toen ik vanmorgen met de hond buiten liep in Breda was het droog en durfde de zon z'n smoel te laten zien... echter hier in Boxtel... regen, regen en nog eens regenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
hoe is het weer trouwens bij jullie, even heel wat anders?!
mmmm.... eens kijken of we dat van "ons" merk hebben, kan ik het nog gratis meekrijgen ook.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
Droxz! Ga eens bij het kruidvat Aleve halen. De zwaarste, als je er daar 2 van slikt dan zou het een stuk minder moeten worden!
Werkt zelfs bij mijn reumatisch lijf
Moet je echt doen! Fijn spullie zeg maarquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... eens kijken of we dat van "ons" merk hebben, kan ik het nog gratis meekrijgen ook.
(bedrijf waar ik voor werk maakt medicijnen)
* Dr.Droxz bedankt sgele en pakt een overheerlijke "Droxz Special"!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je het niet naar je zin hebt, wat na dat hele uitgebreide verhaal er wel uit zou komen, dus dat verhaal lijkt me niet nodig
* Sgele zet dienblad koffie, thee, Droxz' specials weg
Je kan niet meer zonder je brace? Wow... dan gaat het zeker niet de gewenste kant op nee, bedoel voorheen deed je die alleen om als je echt even een avond flink gegamed had. Hopelijk komt er wat informatie uit waar ze iets mee kunnenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders had ik het wel gehooptHet gaat steeds slechter heb ik het idee, ik kan nu echt niet meer zonder brace...
Gisteren thuis even achter de computer (niet gegamed) en heb al pijn met typen enzo.. snel brace weer om,
maar dan is het al te laat.... Uit die MRI moet blijken wat ze er aan gaat doen/kunnen doen...
Idd, mijn Wii.... wat doe je!! (uh... wat doe ik...).
Ik zat samen met Zmokes op NA.
wat stom!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
Ze hebben mij gisteren laten werken.... Staat niet in mijn contract
Oh dat zou voor mij ook niks zijn...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee klopt, en niet alleen niet naar mijn zin... Maar ook het gevoel van waardering is niet aanwezig, dat zint mij ook niet helemaal
Ik heb mijn contract er gisteren op nagelezen...staat bij mij ook niks over in!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
Ze hebben mij gisteren laten werken.... Staat niet in mijn contract
Ja behoorlijk ja, ik kan daar ook niet echt tegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dat zou voor mij ook niks zijn...![]()
Klote zeg
Bommelding doen maar dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja, ik kan daar ook niet echt tegen
*kijkt verleidelijk naar het brandalarm knopje*quote:
Dat komt me ergens bekend van voor...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee klopt, en niet alleen niet naar mijn zin... Maar ook het gevoel van waardering is niet aanwezig, dat zint mij ook niet helemaal
Go Beller, Go Bellerquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
*kijkt verleidelijk naar het brandalarm knopje*
Pas je wel op met ibuprofen, is rotzooi voor je maag hoor. En ik hoop dat het snel beter gaat met jequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zijn mijn 600mg Ibu op die ik nog had liggen.
Misschien toch eens vragen.. (stiekem hier binnen bedrijf al gedaan, maar krijg ze niet mee)
Ohja...jij was de demotivator hier....quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt me ergens bekend van voor...
Punt 1: Je werkt voor de ING
Punt 2: Iedereen likt zich daar omhoog... en gaat over ruggen... niemand durft zijn nek uit te steken
Punt 3: Je bent extern... you're fucked
(heb totaal iets van 4,5 voor die kut bank gewerkt)
15 etages ineens ontruimen... ik zou me suf lachenquote:
Klopt behoorlijk ja, intern is heilig, extern (hangt dan ook nog van de externe partij af) is mwah...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt me ergens bekend van voor...
Punt 1: Je werkt voor de ING
Punt 2: Iedereen likt zich daar omhoog... en gaat over ruggen... niemand durft zijn nek uit te steken
(heb totaal iets van 4,5 voor die kut bank gewerkt)
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
15 etages ineens ontruimen... ik zou me suf lachen
is dat uiteindelijk niet met al die medische rotzooi?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Pas je wel op met ibuprofen, is rotzooi voor je maag hoor. En ik hoop dat het snel beter gaat met je
behalve de "groenteman"quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat uiteindelijk niet met al die medische rotzooi?
Nope, alleen als ik niet achter de pc zit en of iets moet doen ofzo... dan kan ik even zonder brace...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan niet meer zonder je brace? Wow... dan gaat het zeker niet de gewenste kant op nee, bedoel voorheen deed je die alleen om als je echt even een avond flink gegamed had. Hopelijk komt er wat informatie uit waar ze iets mee kunnen
Ah daarNee ok dan weet ik welk pand dat is
Mogguhquote:
Foto 1: Mensen rennend gillend uit het gebouwquote:
Waarheid als een koe. Beetje 'last in, first out' concept >.>quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij meteen af, hoe is dat botje daar gekomen? Iets verkeerd gegaan met eerdere operaties?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, alleen als ik niet achter de pc zit en of iets moet doen ofzo... dan kan ik even zonder brace...
Voor de rest is het nu gewoon een vast ding aan mijn pols.
Gamen? Doe ik niet meer, heb daarna zo'n pijn en lopen de tranen lans mijn wang, geen goed idee dus...
o, dat heb ik niet verteld volgens mij... uit de röntgenfoto was een (kapot/raar/vaag) botje te zien, die er voor zorgt
dat de bloedtoevoer naar mijn hand (vingers) niet goed is. Hierdoor krijgen mijn vinger vaak te weinig zuurstof en krampen ze dus vast... ofzo...(misschien raak deze ook een zenuw)
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh sgele! Ben je klaar voor de strijd ?
Dat is wel per persoon verschillend natuurlijk. Als iemand een sterke maag heeft dan valt dat allemaal wel reuze mee. Ik kan op nuchtere maag die troep dus wel wegtikken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Beetje 'last in, first out' concept >.>
@ draculletje Ibuprofen is net even wat erger. Neem maar eens een 400mg of 600mg op je nuchtere maag ben je meteen misselijk. Of zodra je iets meer dan 600mg tegelijk neemt, zelfs na het eten, dan wordt je ook al misselijk.
oke dan is het goed, maakte me al zorgenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Foto 1: Mensen rennend gillend uit het gebouw
Foto 2: Bob staat in het gras hard te lachen
I know, maar dat is bijna bij elke toko zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
@ draculletje Ibuprofen is net even wat erger. Neem maar eens een 400mg of 600mg op je nuchtere maag ben je meteen misselijk. Of zodra je iets meer dan 600mg tegelijk neemt, zelfs na het eten, dan wordt je ook al misselijk.
Kijk vanavond maar naar het nieuwsquote:
ik kon altijd beter tegen ibu dan para, maar da's inmiddels omgedraaidquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Dank u, dank u!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Pas je wel op met ibuprofen, is rotzooi voor je maag hoor. En ik hoop dat het snel beter gaat met je
Haha thanks for you concern dudequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan is het goed, maakte me al zorgen
Ik was dus ook geen hielenlikker, maar stak altijd mijn nek uit... bij mij vonden ze het juistquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt behoorlijk ja, intern is heilig, extern (hangt dan ook nog van de externe partij af) is mwah...
En als ik iets niet ben, dan is het een hielenlikker, daar doe ik gewoon niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |