Dus?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De dag is net begonnen en jullie hebben nu al geen kut te doen
Ik kwam alleen even gedagzeggen, ik heb vandaag genoeg te doenquote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
rustig beginnen heh ?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Succes vandaag!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam alleen even gedagzeggen, ik heb vandaag genoeg te doen
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Succes vandaag!(ben zo ook weer pleite..meetings, trainingen e.d.
)
van dattem.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam alleen even gedagzeggen, ik heb vandaag genoeg te doen
Werk ze dan nog ff Tripackquote:Op woensdag 9 april 2008 11:47 schreef tripack het volgende:
hey Makkie
dat is lekker Sgele...ik zit gewoon lekker projecten af te werkenw
ik ben echt aant werk dus zal hier niet vaak te zien zijn
Meneer zaagmans komt net pas langs....quote:Op woensdag 9 april 2008 11:06 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
[..]
van dattem.
gelukkig alweer bijna weekend
whehehehequote:
dus stuiter je hier ff binnen, halloquote:Op woensdag 9 april 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeww, ik heb ik eindelijk FOK! aan de gang gekregen op m'n werk
En ik verveel me
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus stuiter je hier ff binnen, hallo
hoop dat de NS eens lief voor je isquote:Op woensdag 9 april 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
Ik zit al in de trein naar huis!werk ze nog
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
Ze rijden op tijd zo waar... Ben al bijna in breda... Het mag in de krant!
Ik werk me al 2 weken lang helemaal ziek hier hahahaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
Ik zit al in de trein naar huis!werk ze nog
hopen dat alles mee zit danquote:Op woensdag 9 april 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werk me al 2 weken lang helemaal ziek hier hahaha
Vanavond (alles alles meezit tenminste) mag ik om half 6 naar huis
Welkomquote:Op woensdag 9 april 2008 14:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
hallo ik ben pappie_culo en ik verveel me de kolere op werk
heb werkelijk nog geen malle sodemieter uitgevoerd deze dag en het ligt niet aan mij, er is gewoon niks te doen
zo zo das een mooi cijferquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik ga niet meer werken deze week!
9,7 voor tentamen gehaald![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
![]()
ff niet meer...quote:
Lekker danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
![]()
Mja, we doen hier niets anders eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ff niet meer...
Neem zo nog een kopje en dan duik ik de sportzaal in hier.
Brei er vroeg een einde aan. De hele dag internetten op werk wordt me een beetje te gek.
Hier hoort controle te zijn... die is er met reorganisatie uitgewerktquote:Op woensdag 9 april 2008 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, we doen hier niets anders eigenlijk
Binnen mijn bedrijf zit ik redelijk dicht bij die controle, maar diezelfde 'controle' mag er helemaal niks aan doen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 15:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hier hoort controle te zijn... die is er met reorganisatie uitgewerkt
(hoop ik)
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, die 9.7 gaat er niet komen...
Vanaf een 7 ben ik tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
groot gelijk... altijd al met verwondering aangezien hoe men de strebers prijst terwijl de werkelijke intelligentsia het er van nemen en op een tiende punt exact weten te slagen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was al tevreden met een studententien.. 5,5 dusquote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is minder dat je veel te goed hebt geleerd, zonde van je tijd johquote:Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik was al tevreden met een studententien.. 5,5 dus
Maarja ik euh had het iets beter gemaakt en maar 1 foutje dat vind ik nou weer minder
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik te goed geleerd?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is minder dat je veel te goed hebt geleerd, zonde van je tijd joh
Uhm..........quote:Op woensdag 9 april 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, m'n wang was helemaal dik toen ik vanmorgen wakker werd. Echt rare dingen heb ik gisteren nou ook weer niet gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
9.7 is aardig goedquote:Op woensdag 9 april 2008 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik te goed geleerd?![]()
![]()
3 lessen gevolgd en vanochtend de sheets maar eens doorgenomen.. Ben tot pagina 4 van de 50 gekomen
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uhm..........Mja, daar ben ik wel aardig zeker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik d8 45 euro 10 meter...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz, hoe duur was die hdmi kabel nou van jou ? en hoe lang is die ?
Je hebt je gewoon weer te lang laten swaffelen..!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, m'n wang was helemaal dik toen ik vanmorgen wakker werd. Echt rare dingen heb ik gisteren nou ook weer niet gedaan...
Ik moest een beetje aan Quagmire van Family Guy denken toen ik langs de spiegel liep
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die het daarover zou gaan hebben...quote:Op woensdag 9 april 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon weer te lang laten swaffelen..!
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moest gewoon ff googlen om te zien wat dat was
hahahahaquote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moest gewoon ff googlen om te zien wat dat was
Laat mij over één ding even héél duidelijk zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Smokezzzzzzzzzzzzz.... ik heb geen zin meer
Zo kunnen we nog wel een jaar doorgaan hoor hahahaquote:
als je dan gelijk even uitlegt wat het betekent , scheelt mij weer googlenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel een jaar doorgaan hoor hahaha
Dude, ik ben de godfather onder de prive demotivatoren *YO*quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat mij over één ding even héél duidelijk zijn.
Gezien ik al sinds maandagochtend non-stop aan het leren ben, en dat doorgaat tot morgenochtend ~11 uur, heb ik zéker het allerminste zin van iedereen!
Nee, dat zijn de "leermomentjes"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je dan gelijk even uitlegt wat het betekent , scheelt mij weer googlen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik ben de godfather onder de prive demotivatoren *YO*
Ga je mond spoelen schavuit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Laten we zo veel mogelijk in de spoilers rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
19quote:Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
hoe oud is smok3z zn zusje als ik vragen mag ? voordat ik rare dingen ga denken
Dat wist ik niet, maar het zal een stuk jonger zijn dan zijn moederquote:Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
hoe oud is smok3z zn zusje als ik vragen mag ? voordat ik rare dingen ga denken
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Scholier geschorst na swaffelen heiligdom
Ik mag er ook eindelijk van door!quote:
Wel thuisquote:Op woensdag 9 april 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag er ook eindelijk van door!
Bedankt voor jullie inzet en tot moggel!
oew dat klinkt lekker... zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef draculettetje het volgende:
nope gewoon lekker rustig aan doen
een badje ofzo
voor het rustig aan doen? jah was pas om 7 uur thuis en ben echt wel opquote:Op woensdag 9 april 2008 20:08 schreef draculettetje het volgende:
is daar een reden voor dan?
dan is het ook wel lekker even niks doenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef tripack het volgende:
[..]
voor het rustig aan doen? jah was pas om 7 uur thuis en ben echt wel op
jah iddquote:Op woensdag 9 april 2008 20:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het ook wel lekker even niks doen
wat lees je?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ga denk echt zo met mn boek in bad
krijg nu pas je smsjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:26 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat morgen een partij uitslapen.. zoooooo dat is echt niet gezond
gelukkig welquote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
mogguh Droxz, WL
tis donderdag.... nu al bijna weekend
WL is morgen vrij !quote:Op donderdag 10 april 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig welnog 8 uurtjes voor me
wie te laat komt , moet trakterenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
Zooo daar istie weerBeter laat dan nooit toch?
Waar blijft het bier?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie te laat komt , moet trakteren
hey je zit niet thuis hoorquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie te laat komt , moet trakteren
oh shit...quote:
ja nu moet droxz hem wel opdrinkenquote:
Mag ik hier niet drinken dan? *OOPS*quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu moet droxz hem wel opdrinken
in 1 teugquote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu moet droxz hem wel opdrinken
Na het bier een lekker stukje taart... klink ook niet verkeerd tochquote:Op donderdag 10 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
doe mij die appelkruimel taart maar![]()
![]()
![]()
![]()
heb dat al tijden niet meer op, en ga dat binnenkort maar s halenziet er verdomd lekker uit
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taartquote:Op donderdag 10 april 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Na het bier een lekker stukje taart... klink ook niet verkeerd toch
Na bier wil ik vlammetjes!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taart
Na de groenteman eet ik allesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taart
quote:
tja zonde om dingen dan te laten liggen hahaquote:
Volgens mij hebben wij dezelfde vriezerquote:Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik standaard in de vriezer liggen. net zoals kippevleugels, mini kaassoufles, bami,nasi snacks, en kipnuggets
De koffie staat hier altijd klaar hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 09:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
en dag twee... vandaag wellicht iets te doen, offerte opmaken (nou zijn onze offertes wel een klein boekwerkje)...
Waar is mijn koffie dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De koffie staat hier altijd klaar hoor![]()
ja jij komt met bier aan , nou oke omdat jij het bent dan hehquote:
Dank uquote:Op donderdag 10 april 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij komt met bier aan , nou oke omdat jij het bent dan heh
[ afbeelding ]
Tussen mijn bier door lust ik ook wel een droxz special ja...quote:Op donderdag 10 april 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij komt met bier aan , nou oke omdat jij het bent dan heh
[ afbeelding ]
nou ok. met een koekjequote:Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tussen mijn bier door lust ik ook wel een droxz special ja...
Dank u dank u!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok. met een koekje
[ afbeelding ]
ik heb ook niet echt zin. zit alleen maar naar buiten te kijken. tis weer fantastisch weerquote:Op donderdag 10 april 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
p.s ik heb nu al geen zin meer
Ik zit naar een ontruiming van de IKEA te kijken, iedereen staat zo te zien lekker in de zon te wachtenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt zin. zit alleen maar naar buiten te kijken. tis weer fantastisch weer![]()
![]()
Op naar de Zomer!
das een leuk uitzichtquote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit naar een ontruiming van de IKEA te kijken, iedereen staat zo te zien lekker in de zon te wachten
Terroristen ?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit naar een ontruiming van de IKEA te kijken, iedereen staat zo te zien lekker in de zon te wachten
Weet niet, maar iedereen is al weer naar binnen.... weet het ook niet :Squote:
Zekers!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt zin. zit alleen maar naar buiten te kijken. tis weer fantastisch weer![]()
![]()
Op naar de Zomer!
Dat filmpje was echt vet trouwens...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Swaffelen (een echt colum over swaffelen)
quote:Ik heb zelf heel veel gehad aan de instap swaffelcursus in Heiloo. In het begin is dat wat onwennig, met wildvreemde mensen swaffelen, maar dat went heel snel. Binnen twee lessen stonden we elkaar te swaffelen.
hahahahahahhaha .... jezus, stelletje homos zegquote:
Nee 2 baantjes...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
moest je een nummertje trekken ?
nee wel wachten op kleedhokjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
moest je een nummertje trekken ?
quote:
Wie faalt die straalt
Hey Cookie! alles goed ?? zit je nog weleens op css ?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
goeiemorgen vanuit de chinese ambassde... Kheb nummertje124. De teller staat op 475...![]()
Word nog ff wachten dus gvd
da's wel lang ja, succesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
goeiemorgen vanuit de chinese ambassde... Kheb nummertje124. De teller staat op 475...![]()
Jezus, da's een end wachten zegquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Zie 'm nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
dat dacht ik dus ook. dat ga ik dus echt niet betalenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
da's een hoop geld
kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. dat ga ik dus echt niet betalen
mogguhquote:
Het Whitequote:Op donderdag 10 april 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Cookie! alles goed ?? zit je nog weleens op css ?
WTF!! is dat zo duur?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! wordt net terug gebeld droxz voor die 15meter hdmi kabel. zegt hij gewoon "Ik kan hem zo voor je bestellen, hij kost 249 euro"
Zit daar goud in ofzo? (dat is serieus).quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! wordt net terug gebeld droxz voor die 15meter hdmi kabel. zegt hij gewoon "Ik kan hem zo voor je bestellen, hij kost 249 euro"
al een beetje kunnen uitslapen?quote:
ah oke jammerquote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het White
Nee eigenlijk niet. Speel af en toe ff op me xdoos. Kom verder niet echt aan gamen toe.
ja ben ook aan het rondneuzenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit daar goud in ofzo? (dat is serieus).
Neem een goedkoper merk man, loop naar de electroboer om de hoek
er zit hier een sociale werkplaats om de hoek , dus dat valt niet mee hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem een goedkoper merk man, loop naar de electroboer om de hoek
Goedkoop omdat het een homofiele kabel is? (male <--> male)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben ook aan het rondneuzenheb hem al goedkoper gevonden, weet alleen niet of het wat is
http://www.1st-aid.nl/index.html?lang=nl&target=d76.html
HDMI 19P-19P Male/Male rond + Ferriet 15mtr. Verguld
10910804
¤54.95
1091080
* SPECIFICATIES:
Kabel: Dubbel Afgeschermd
Lengte: 15 meter
Versie: HDMI 1.3
Pluggen: HDMI male <-> HDMI male
Vergulde connector's
Pearl chrome-plated metaal
Bloedarmoe valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:25 schreef lynda het volgende:
Aa de dokter heeft ook weer gebeld..
Geen pfeifer!!
Wel bloedarmoede zucht.. De reden voor oa de moeheid, koppijn continu etc..
Nu aan de foliumzuur en ijzer.. En over 4 weken weer testen..
Voor de rest was het advies, als ik moe ben en wil slapen ook gaan slapen want ik put mezelf uit.. Goh
Voor huis/tuin/keuk... uh... gebruik, moet dat voldoende zijn hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben ook aan het rondneuzenheb hem al goedkoper gevonden, weet alleen niet of het wat is
http://www.1st-aid.nl/index.html?lang=nl&target=d76.html
HDMI 19P-19P Male/Male rond + Ferriet 15mtr. Verguld
10910804
¤54.95
1091080
* SPECIFICATIES:
Kabel: Dubbel Afgeschermd
Lengte: 15 meter
Versie: HDMI 1.3
Pluggen: HDMI male <-> HDMI male
Vergulde connector's
Pearl chrome-plated metaal
aargh een swaffelkabelquote:Op donderdag 10 april 2008 12:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedkoop omdat het een homofiele kabel is? (male <--> male)
Zeg dan gelijk Zmokes even gedagquote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zit hier een sociale werkplaats om de hoek , dus dat valt niet mee haha
ik kan hiermee toch wel Blueray afspelen ? of is dat te snel ?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor huis/tuin/keuk... uh... gebruik, moet dat voldoende zijn hoor
ik zou maar genoeg koffie meenemen dan hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef Marty26 het volgende:
Zo maar 1 of andere mega boring kut livemeeting ding in... Ook wel geen REET te doen.
Beetje suf luisteren naar 1 of ander "belangerijk"persoon....
over koffie gesprokenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou maar genoeg koffie meenemen dan haha
`quote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou maar genoeg koffie meenemen dan haha
Marty! Dat is een tijd geleden dat ik jou heb gesproken!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef Marty26 het volgende:
Zo maar 1 of andere mega boring kut livemeeting ding in... Ook wel geen REET te doen.
Beetje suf luisteren naar 1 of ander "belangerijk"persoon....
Ja man lang niet meer geweest hierquote:Op donderdag 10 april 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Marty! Dat is een tijd geleden dat ik jou heb gesproken!
Jep, verschil zie je niet hoor....quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan hiermee toch wel Blueray afspelen ? of is dat te snel ?
Werk prima (behalve mijn "beruchte" kut collega), prive wat minder...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja man lang niet meer geweest hier
Te druk geweest. Hoe is het daar? alles lekker?
damm dat is gezeikquote:Op donderdag 10 april 2008 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werk prima (behalve mijn "beruchte" kut collega), prive wat minder...
Pols is helemaal naar de klote, en moet tegenwoordig een brace dagen
om zonder al te veel pijn door het leven te kunnen stappen.
(over 5 weken MRI scan)
2 a 3 weken geleden is mijn pols 2,5 uur vastgeslagen... sinds dien gezeur.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
damm dat is gezeikWaarom dan pas MRI scan? dat duurt lang zeg...
Damm wat een gezeik zeg. Hopenlijk gaan ze wat vinden en kan er wat mee gebeuren!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 a 3 weken geleden is mijn pols 2,5 uur vastgeslagen... sinds dien gezeur.
Vorige week Orthopeed/chirug geweest + foto's maken... 5 weken MRI, dan weer
wachten op een nieuwe afspraak....
Maarja, ik werk gewoon door... niet vestandig ofzo, maar je moet toch wat
Hoop het ook ja, racen zit er nu niet in, gamen niet....quote:Op donderdag 10 april 2008 14:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Damm wat een gezeik zeg. Hopenlijk gaan ze wat vinden en kan er wat mee gebeuren!
Ik ga nog weer wat werken meeting word zowaar boeiend![]()
* Sm0keZ is onschuldigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:16 schreef Seventees het volgende:
De meerkoeten in het vijvertje voor ons huis hebben gezinsuitbreiding gekregen
Maar je moeder nietquote:
Daar heb je hopelijk toch geen uitleg voor nodig?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Zo...dat zit er ook op... hoe ga ik de rest van m'n dag m'n moeder opvullen...iemand?
jaja, bukake in de vijver natuurlijkquote:
Foto's !!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:16 schreef Seventees het volgende:
ah is nix voor jou joh, geef maar aan mijnquote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew, eindelijk, nieuwe telefoons op t werk
T is nog maar de testversie, maar toch, ik mag wel mee'testen'
Die TyTN II's schijnen best relaxed te zijn toch?
http://www.computertotaal(...)TC-TyTN-Titan-II.htm
En buiten dat, heeft hij die beesten zitten swaffelenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, bukake in de vijver natuurlijk
haha, nou dat wordt een youtube hit zegquote:Op donderdag 10 april 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En buiten dat, heeft hij die beesten zitten swaffelen
Hallo, een van die beesten stelde zich voor met "Hallo, ik ben Taj Mahal".quote:Op donderdag 10 april 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En buiten dat, heeft hij die beesten zitten swaffelen
daar hoef je niet eens taj mahal voor te heten volgens zeggen!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, een van die beesten stelde zich voor met "Hallo, ik ben Taj Mahal".
Tja, dan laat ik m'n broek natuurlijk metéén zakken
Zijn best goed, alleen wat zwakjes van wat m'n collega's hier ondervinden.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew, eindelijk, nieuwe telefoons op t werk
T is nog maar de testversie, maar toch, ik mag wel mee'testen'
Die TyTN II's schijnen best relaxed te zijn toch?
http://www.computertotaal(...)TC-TyTN-Titan-II.htm
Als ie maar samenwerkt met de geintegreerde bluetooth carkit in m'n autootje, die heb ik er speciaal bij besteld, dóet ie het niet met de telefoon die ik nu hebquote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn best goed, alleen wat zwakjes van wat m'n collega's hier ondervinden.
Heb er zelf ook 1 gehad, alleen heb 'm voor de N95 van Nokia geruild
Al had ie gezegd "hai, ik ben een tafel" had jij 'm al laten zakkenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, een van die beesten stelde zich voor met "Hallo, ik ben Taj Mahal".
Tja, dan laat ik m'n broek natuurlijk metéén zakken
Da's kut jahquote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ie maar samenwerkt met de geintegreerde bluetooth carkit in m'n autootje, die heb ik er speciaal bij besteld, dóet ie het niet met de telefoon die ik nu heb
someday they will rule the worldquote:Op donderdag 10 april 2008 15:16 schreef Seventees het volgende:
Mja, da's misschien ook weer zo...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Al had ie gezegd "hai, ik ben een tafel" had jij 'm al laten zakken
gast je bent een rare vogelquote:
Da's gewoon een raar hertquote:Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij niet alleen
[ afbeelding ]
vertel heb je nog meer op je geweten ?quote:
hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 15:45 schreef Seventees het volgende:
Ik had beter moeten weten dan in een groep mannen te beginnen over de schattige eendjes in de vijver
*op Dracu wachten gaat*
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:45 schreef Seventees het volgende:
Ik had beter moeten weten dan in een groep mannen te beginnen over de schattige eendjes in de vijver
*op Dracu wachten gaat*
* Sm0keZ houdt verstandig zijn mondquote:Op donderdag 10 april 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vertel heb je nog meer op je geweten ?
jaja , maar t kwaad is nu al geschiedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ houdt verstandig zijn mond
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat niet weet, wat niet deertquote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , maar t kwaad is nu al geschied
Sm0kez en verstandig..ik kan de link niet echt leggenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet hoor, maar op een of andere manier heb ik een vermoeden dat het ook wel verstandig is om de link niet te leggenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kez en verstandig..ik kan de link niet echt leggen
tot ineens je een stel kinderen op de stoep hebt staanquote:Op donderdag 10 april 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat niet weet, wat niet deert
Lijkt me beter dat ik hier maar niet op ga reagerenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tot ineens je een stel kinderen op de stoep hebt staan
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat ik hier maar niet op ga reageren
Ja ik was je ook opeens kwijtquote:Op donderdag 10 april 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
@ Lynda zal je vanavond weer toevoegen, ik heb geen idee waarom je uit de lijst verdwenen bent. gisteren stond je er nog in toen ik reageerde op sm0k3z zn postik kom hier op mn ewrk niet op hyves nl
Wij zijn gewoon goedquote:Op donderdag 10 april 2008 14:01 schreef Sm0keZ het volgende:Tralalaaaa... Examen gehaald met een 8,8
Beter lerenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon goedJe moet alleen nog wel beter leren
idd minder bukake!!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beter lerenHeb je weer te diep in het glaasje gekeken ofzo?
Ik heb hier kostbare tijd van m'n vakantie overbodig zitten leren!
Als ik een dagje minder had geleerd had ik het waarschijnlijk ook wel gehaald
oh zat dat erinquote:Op donderdag 10 april 2008 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over glaasjes alcohol hoor![]()
Daarom juist sukkel!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beter lerenHeb je weer te diep in het glaasje gekeken ofzo?
Ik heb hier kostbare tijd van m'n vakantie overbodig zitten leren!
Als ik een dagje minder had geleerd had ik het waarschijnlijk ook wel gehaald
fijne avond Tripack.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga afsluiten. fijne avond en tot morgen
die gooi ik hier wel ff in de kilquote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fijne avond Tripack.
en je krijgt de rus er gratis bij![]()
whehehehequote:Op donderdag 10 april 2008 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
die gooi ik hier wel ff in de kilmet of zonder betonnen schoenen?
Lievfvfvfvf!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
someday they will rule the world
ik zeg [ afbeelding ] ermee
het doel heiligt de middelenquote:
MC Drive ?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:07 schreef lynda het volgende:
Zo en ik ga uit eten met iemand![]()
![]()
Zin in![]()
![]()
![]()
* lynda moet alleen nog wachten tot de deurbel gaat
Blijft toch gewoon een heftig wapenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het doel heiligt de middelen
Tinus?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:07 schreef lynda het volgende:
Zo en ik ga uit eten met iemand![]()
![]()
Zin in![]()
![]()
![]()
* lynda moet alleen nog wachten tot de deurbel gaat
Ja! kan niet wachtenquote:
als het weer het toelaat de tuin, s' avonds met een vriendin afgesprokenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja! kan niet wachtenAl heb ik nog geen idee wat de plannen zijn dit weekend
Wat ga jij zoal doen?
Ik heb nog geen idee..quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het weer het toelaat de tuin, s' avonds met een vriendin afgesproken
zondag komt een andere vriendin
jij?
Verplichte dingen in het weekend schiet niet op...dan kan je net zo goed gaan werken toch? Weg rustquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
kan je ook lekker de tijd gewoon zelf indelen
heb zo'n hekel aan afspraken in het weekend
niet met vrienden hoor maar wel van de tuin en (verplichte) verjaardagen enzo
alhoewel ik ook wel van spontaan bezoek hou zoals gister
ja da's waar!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verplichte dingen in het weekend schiet niet op...dan kan je net zo goed gaan werken toch? Weg rust
Als het afspraken zijn, dan zijn het meestal afspraken om gezellig met een boel vrienden ergens te gaan drinken
Ben ik ook, kga zo treintje pakken richting rotjeknor , geld uitgevenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was jij niet vrij vandaag?
en mogguh jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |