gelukkig welquote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
mogguh Droxz, WL
tis donderdag.... nu al bijna weekend
WL is morgen vrij !quote:Op donderdag 10 april 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig welnog 8 uurtjes voor me
wie te laat komt , moet trakterenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
Zooo daar istie weerBeter laat dan nooit toch?
Waar blijft het bier?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie te laat komt , moet trakteren
hey je zit niet thuis hoorquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie te laat komt , moet trakteren
oh shit...quote:
ja nu moet droxz hem wel opdrinkenquote:
Mag ik hier niet drinken dan? *OOPS*quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu moet droxz hem wel opdrinken
in 1 teugquote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu moet droxz hem wel opdrinken
Na het bier een lekker stukje taart... klink ook niet verkeerd tochquote:Op donderdag 10 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
doe mij die appelkruimel taart maar![]()
![]()
![]()
![]()
heb dat al tijden niet meer op, en ga dat binnenkort maar s halenziet er verdomd lekker uit
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taartquote:Op donderdag 10 april 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Na het bier een lekker stukje taart... klink ook niet verkeerd toch
Na bier wil ik vlammetjes!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taart
Na de groenteman eet ik allesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taart
quote:
tja zonde om dingen dan te laten liggen hahaquote:
Volgens mij hebben wij dezelfde vriezerquote:Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik standaard in de vriezer liggen. net zoals kippevleugels, mini kaassoufles, bami,nasi snacks, en kipnuggets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |