voor het rustig aan doen? jah was pas om 7 uur thuis en ben echt wel opquote:Op woensdag 9 april 2008 20:08 schreef draculettetje het volgende:
is daar een reden voor dan?
dan is het ook wel lekker even niks doenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef tripack het volgende:
[..]
voor het rustig aan doen? jah was pas om 7 uur thuis en ben echt wel op
jah iddquote:Op woensdag 9 april 2008 20:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het ook wel lekker even niks doen
wat lees je?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ga denk echt zo met mn boek in bad
krijg nu pas je smsjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:26 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat morgen een partij uitslapen.. zoooooo dat is echt niet gezond
gelukkig welquote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
mogguh Droxz, WL
tis donderdag.... nu al bijna weekend
WL is morgen vrij !quote:Op donderdag 10 april 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig welnog 8 uurtjes voor me
wie te laat komt , moet trakterenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
Zooo daar istie weerBeter laat dan nooit toch?
Waar blijft het bier?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie te laat komt , moet trakteren
hey je zit niet thuis hoorquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie te laat komt , moet trakteren
oh shit...quote:
ja nu moet droxz hem wel opdrinkenquote:
Mag ik hier niet drinken dan? *OOPS*quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu moet droxz hem wel opdrinken
in 1 teugquote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu moet droxz hem wel opdrinken
Na het bier een lekker stukje taart... klink ook niet verkeerd tochquote:Op donderdag 10 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
doe mij die appelkruimel taart maar![]()
![]()
![]()
![]()
heb dat al tijden niet meer op, en ga dat binnenkort maar s halenziet er verdomd lekker uit
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taartquote:Op donderdag 10 april 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Na het bier een lekker stukje taart... klink ook niet verkeerd toch
Na bier wil ik vlammetjes!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taart
Na de groenteman eet ik allesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, na bier wil ik nootjes, frituursnacks ofzo , maar echt geen taart. daarvoor moet de groenteman maar langskomen. dan wordt het geen stukje taart, maar gewoon de hele taart
quote:
tja zonde om dingen dan te laten liggen hahaquote:
Volgens mij hebben wij dezelfde vriezerquote:Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik standaard in de vriezer liggen. net zoals kippevleugels, mini kaassoufles, bami,nasi snacks, en kipnuggets
De koffie staat hier altijd klaar hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 09:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
en dag twee... vandaag wellicht iets te doen, offerte opmaken (nou zijn onze offertes wel een klein boekwerkje)...
Waar is mijn koffie dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De koffie staat hier altijd klaar hoor![]()
ja jij komt met bier aan , nou oke omdat jij het bent dan hehquote:
Dank uquote:Op donderdag 10 april 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij komt met bier aan , nou oke omdat jij het bent dan heh
[ afbeelding ]
Tussen mijn bier door lust ik ook wel een droxz special ja...quote:Op donderdag 10 april 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij komt met bier aan , nou oke omdat jij het bent dan heh
[ afbeelding ]
nou ok. met een koekjequote:Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tussen mijn bier door lust ik ook wel een droxz special ja...
Dank u dank u!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok. met een koekje
[ afbeelding ]
ik heb ook niet echt zin. zit alleen maar naar buiten te kijken. tis weer fantastisch weerquote:Op donderdag 10 april 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
p.s ik heb nu al geen zin meer
Ik zit naar een ontruiming van de IKEA te kijken, iedereen staat zo te zien lekker in de zon te wachtenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt zin. zit alleen maar naar buiten te kijken. tis weer fantastisch weer![]()
![]()
Op naar de Zomer!
das een leuk uitzichtquote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit naar een ontruiming van de IKEA te kijken, iedereen staat zo te zien lekker in de zon te wachten
Terroristen ?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit naar een ontruiming van de IKEA te kijken, iedereen staat zo te zien lekker in de zon te wachten
Weet niet, maar iedereen is al weer naar binnen.... weet het ook niet :Squote:
Zekers!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt zin. zit alleen maar naar buiten te kijken. tis weer fantastisch weer![]()
![]()
Op naar de Zomer!
Dat filmpje was echt vet trouwens...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Swaffelen (een echt colum over swaffelen)
quote:Ik heb zelf heel veel gehad aan de instap swaffelcursus in Heiloo. In het begin is dat wat onwennig, met wildvreemde mensen swaffelen, maar dat went heel snel. Binnen twee lessen stonden we elkaar te swaffelen.
hahahahahahhaha .... jezus, stelletje homos zegquote:
Nee 2 baantjes...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
moest je een nummertje trekken ?
nee wel wachten op kleedhokjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
moest je een nummertje trekken ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hey Cookie! alles goed ?? zit je nog weleens op css ?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
goeiemorgen vanuit de chinese ambassde... Kheb nummertje124. De teller staat op 475...![]()
Word nog ff wachten dus gvd
da's wel lang ja, succesquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
goeiemorgen vanuit de chinese ambassde... Kheb nummertje124. De teller staat op 475...![]()
Jezus, da's een end wachten zegquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Zie 'm nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
dat dacht ik dus ook. dat ga ik dus echt niet betalenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
da's een hoop geld
kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. dat ga ik dus echt niet betalen
mogguhquote:
Het Whitequote:Op donderdag 10 april 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Cookie! alles goed ?? zit je nog weleens op css ?
WTF!! is dat zo duur?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! wordt net terug gebeld droxz voor die 15meter hdmi kabel. zegt hij gewoon "Ik kan hem zo voor je bestellen, hij kost 249 euro"
Zit daar goud in ofzo? (dat is serieus).quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! wordt net terug gebeld droxz voor die 15meter hdmi kabel. zegt hij gewoon "Ik kan hem zo voor je bestellen, hij kost 249 euro"
al een beetje kunnen uitslapen?quote:
ah oke jammerquote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het White
Nee eigenlijk niet. Speel af en toe ff op me xdoos. Kom verder niet echt aan gamen toe.
ja ben ook aan het rondneuzenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit daar goud in ofzo? (dat is serieus).
Neem een goedkoper merk man, loop naar de electroboer om de hoek
er zit hier een sociale werkplaats om de hoek , dus dat valt niet mee hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem een goedkoper merk man, loop naar de electroboer om de hoek
Goedkoop omdat het een homofiele kabel is? (male <--> male)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben ook aan het rondneuzenheb hem al goedkoper gevonden, weet alleen niet of het wat is
http://www.1st-aid.nl/index.html?lang=nl&target=d76.html
HDMI 19P-19P Male/Male rond + Ferriet 15mtr. Verguld
10910804
¤54.95
1091080
* SPECIFICATIES:
Kabel: Dubbel Afgeschermd
Lengte: 15 meter
Versie: HDMI 1.3
Pluggen: HDMI male <-> HDMI male
Vergulde connector's
Pearl chrome-plated metaal
Bloedarmoe valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:25 schreef lynda het volgende:
Aa de dokter heeft ook weer gebeld..
Geen pfeifer!!
Wel bloedarmoede zucht.. De reden voor oa de moeheid, koppijn continu etc..
Nu aan de foliumzuur en ijzer.. En over 4 weken weer testen..
Voor de rest was het advies, als ik moe ben en wil slapen ook gaan slapen want ik put mezelf uit.. Goh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |