dat dacht ik dus ook. dat ga ik dus echt niet betalenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
da's een hoop geld
kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. dat ga ik dus echt niet betalen
mogguhquote:
Het Whitequote:Op donderdag 10 april 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Cookie! alles goed ?? zit je nog weleens op css ?
WTF!! is dat zo duur?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! wordt net terug gebeld droxz voor die 15meter hdmi kabel. zegt hij gewoon "Ik kan hem zo voor je bestellen, hij kost 249 euro"
Zit daar goud in ofzo? (dat is serieus).quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! wordt net terug gebeld droxz voor die 15meter hdmi kabel. zegt hij gewoon "Ik kan hem zo voor je bestellen, hij kost 249 euro"
al een beetje kunnen uitslapen?quote:
ah oke jammerquote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het White
Nee eigenlijk niet. Speel af en toe ff op me xdoos. Kom verder niet echt aan gamen toe.
ja ben ook aan het rondneuzenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit daar goud in ofzo? (dat is serieus).
Neem een goedkoper merk man, loop naar de electroboer om de hoek
er zit hier een sociale werkplaats om de hoek , dus dat valt niet mee hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neem een goedkoper merk man, loop naar de electroboer om de hoek
Goedkoop omdat het een homofiele kabel is? (male <--> male)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben ook aan het rondneuzenheb hem al goedkoper gevonden, weet alleen niet of het wat is
http://www.1st-aid.nl/index.html?lang=nl&target=d76.html
HDMI 19P-19P Male/Male rond + Ferriet 15mtr. Verguld
10910804
¤54.95
1091080
* SPECIFICATIES:
Kabel: Dubbel Afgeschermd
Lengte: 15 meter
Versie: HDMI 1.3
Pluggen: HDMI male <-> HDMI male
Vergulde connector's
Pearl chrome-plated metaal
Bloedarmoe valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:25 schreef lynda het volgende:
Aa de dokter heeft ook weer gebeld..
Geen pfeifer!!
Wel bloedarmoede zucht.. De reden voor oa de moeheid, koppijn continu etc..
Nu aan de foliumzuur en ijzer.. En over 4 weken weer testen..
Voor de rest was het advies, als ik moe ben en wil slapen ook gaan slapen want ik put mezelf uit.. Goh
Voor huis/tuin/keuk... uh... gebruik, moet dat voldoende zijn hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben ook aan het rondneuzenheb hem al goedkoper gevonden, weet alleen niet of het wat is
http://www.1st-aid.nl/index.html?lang=nl&target=d76.html
HDMI 19P-19P Male/Male rond + Ferriet 15mtr. Verguld
10910804
¤54.95
1091080
* SPECIFICATIES:
Kabel: Dubbel Afgeschermd
Lengte: 15 meter
Versie: HDMI 1.3
Pluggen: HDMI male <-> HDMI male
Vergulde connector's
Pearl chrome-plated metaal
aargh een swaffelkabelquote:Op donderdag 10 april 2008 12:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedkoop omdat het een homofiele kabel is? (male <--> male)
Zeg dan gelijk Zmokes even gedagquote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zit hier een sociale werkplaats om de hoek , dus dat valt niet mee haha
ik kan hiermee toch wel Blueray afspelen ? of is dat te snel ?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor huis/tuin/keuk... uh... gebruik, moet dat voldoende zijn hoor
ik zou maar genoeg koffie meenemen dan hahaquote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef Marty26 het volgende:
Zo maar 1 of andere mega boring kut livemeeting ding in... Ook wel geen REET te doen.
Beetje suf luisteren naar 1 of ander "belangerijk"persoon....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |