Dus?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De dag is net begonnen en jullie hebben nu al geen kut te doen
Ik kwam alleen even gedagzeggen, ik heb vandaag genoeg te doenquote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
rustig beginnen heh ?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Succes vandaag!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam alleen even gedagzeggen, ik heb vandaag genoeg te doen
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Succes vandaag!(ben zo ook weer pleite..meetings, trainingen e.d.
)
van dattem.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam alleen even gedagzeggen, ik heb vandaag genoeg te doen
Werk ze dan nog ff Tripackquote:Op woensdag 9 april 2008 11:47 schreef tripack het volgende:
hey Makkie
dat is lekker Sgele...ik zit gewoon lekker projecten af te werkenw
ik ben echt aant werk dus zal hier niet vaak te zien zijn
Meneer zaagmans komt net pas langs....quote:Op woensdag 9 april 2008 11:06 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
[..]
van dattem.
gelukkig alweer bijna weekend
whehehehequote:
dus stuiter je hier ff binnen, halloquote:Op woensdag 9 april 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeww, ik heb ik eindelijk FOK! aan de gang gekregen op m'n werk
En ik verveel me
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus stuiter je hier ff binnen, hallo
hoop dat de NS eens lief voor je isquote:Op woensdag 9 april 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
Ik zit al in de trein naar huis!werk ze nog
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
Ze rijden op tijd zo waar... Ben al bijna in breda... Het mag in de krant!
Ik werk me al 2 weken lang helemaal ziek hier hahahaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
Ik zit al in de trein naar huis!werk ze nog
hopen dat alles mee zit danquote:Op woensdag 9 april 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werk me al 2 weken lang helemaal ziek hier hahaha
Vanavond (alles alles meezit tenminste) mag ik om half 6 naar huis
Welkomquote:Op woensdag 9 april 2008 14:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
hallo ik ben pappie_culo en ik verveel me de kolere op werk
heb werkelijk nog geen malle sodemieter uitgevoerd deze dag en het ligt niet aan mij, er is gewoon niks te doen
zo zo das een mooi cijferquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik ga niet meer werken deze week!
9,7 voor tentamen gehaald![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
![]()
ff niet meer...quote:
Lekker danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
![]()
Mja, we doen hier niets anders eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ff niet meer...
Neem zo nog een kopje en dan duik ik de sportzaal in hier.
Brei er vroeg een einde aan. De hele dag internetten op werk wordt me een beetje te gek.
Hier hoort controle te zijn... die is er met reorganisatie uitgewerktquote:Op woensdag 9 april 2008 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, we doen hier niets anders eigenlijk
Binnen mijn bedrijf zit ik redelijk dicht bij die controle, maar diezelfde 'controle' mag er helemaal niks aan doen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 15:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hier hoort controle te zijn... die is er met reorganisatie uitgewerkt
(hoop ik)
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, die 9.7 gaat er niet komen...
Vanaf een 7 ben ik tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
groot gelijk... altijd al met verwondering aangezien hoe men de strebers prijst terwijl de werkelijke intelligentsia het er van nemen en op een tiende punt exact weten te slagen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was al tevreden met een studententien.. 5,5 dusquote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is minder dat je veel te goed hebt geleerd, zonde van je tijd johquote:Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik was al tevreden met een studententien.. 5,5 dus
Maarja ik euh had het iets beter gemaakt en maar 1 foutje dat vind ik nou weer minder
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik te goed geleerd?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is minder dat je veel te goed hebt geleerd, zonde van je tijd joh
Uhm..........quote:Op woensdag 9 april 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, m'n wang was helemaal dik toen ik vanmorgen wakker werd. Echt rare dingen heb ik gisteren nou ook weer niet gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
9.7 is aardig goedquote:Op woensdag 9 april 2008 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik te goed geleerd?![]()
![]()
3 lessen gevolgd en vanochtend de sheets maar eens doorgenomen.. Ben tot pagina 4 van de 50 gekomen
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uhm..........Mja, daar ben ik wel aardig zeker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik d8 45 euro 10 meter...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz, hoe duur was die hdmi kabel nou van jou ? en hoe lang is die ?
Je hebt je gewoon weer te lang laten swaffelen..!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, m'n wang was helemaal dik toen ik vanmorgen wakker werd. Echt rare dingen heb ik gisteren nou ook weer niet gedaan...
Ik moest een beetje aan Quagmire van Family Guy denken toen ik langs de spiegel liep
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die het daarover zou gaan hebben...quote:Op woensdag 9 april 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon weer te lang laten swaffelen..!
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moest gewoon ff googlen om te zien wat dat was
hahahahaquote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moest gewoon ff googlen om te zien wat dat was
Laat mij over één ding even héél duidelijk zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Smokezzzzzzzzzzzzz.... ik heb geen zin meer
Zo kunnen we nog wel een jaar doorgaan hoor hahahaquote:
als je dan gelijk even uitlegt wat het betekent , scheelt mij weer googlenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel een jaar doorgaan hoor hahaha
Dude, ik ben de godfather onder de prive demotivatoren *YO*quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat mij over één ding even héél duidelijk zijn.
Gezien ik al sinds maandagochtend non-stop aan het leren ben, en dat doorgaat tot morgenochtend ~11 uur, heb ik zéker het allerminste zin van iedereen!
Nee, dat zijn de "leermomentjes"quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je dan gelijk even uitlegt wat het betekent , scheelt mij weer googlen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik ben de godfather onder de prive demotivatoren *YO*
Ga je mond spoelen schavuit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Laten we zo veel mogelijk in de spoilers rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
19quote:Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
hoe oud is smok3z zn zusje als ik vragen mag ? voordat ik rare dingen ga denken
Dat wist ik niet, maar het zal een stuk jonger zijn dan zijn moederquote:Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
hoe oud is smok3z zn zusje als ik vragen mag ? voordat ik rare dingen ga denken
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Scholier geschorst na swaffelen heiligdom
Ik mag er ook eindelijk van door!quote:
Wel thuisquote:Op woensdag 9 april 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag er ook eindelijk van door!
Bedankt voor jullie inzet en tot moggel!
oew dat klinkt lekker... zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef draculettetje het volgende:
nope gewoon lekker rustig aan doen
een badje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |