Ik werk me al 2 weken lang helemaal ziek hier hahahaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
Ik zit al in de trein naar huis!werk ze nog
hopen dat alles mee zit danquote:Op woensdag 9 april 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werk me al 2 weken lang helemaal ziek hier hahaha
Vanavond (alles alles meezit tenminste) mag ik om half 6 naar huis
Welkomquote:Op woensdag 9 april 2008 14:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
hallo ik ben pappie_culo en ik verveel me de kolere op werk
heb werkelijk nog geen malle sodemieter uitgevoerd deze dag en het ligt niet aan mij, er is gewoon niks te doen
zo zo das een mooi cijferquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik ga niet meer werken deze week!
9,7 voor tentamen gehaald![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
![]()
ff niet meer...quote:
Lekker danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef lynda het volgende:
![]()
Mja, we doen hier niets anders eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 15:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ff niet meer...
Neem zo nog een kopje en dan duik ik de sportzaal in hier.
Brei er vroeg een einde aan. De hele dag internetten op werk wordt me een beetje te gek.
Hier hoort controle te zijn... die is er met reorganisatie uitgewerktquote:Op woensdag 9 april 2008 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, we doen hier niets anders eigenlijk
Binnen mijn bedrijf zit ik redelijk dicht bij die controle, maar diezelfde 'controle' mag er helemaal niks aan doen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 15:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hier hoort controle te zijn... die is er met reorganisatie uitgewerkt
(hoop ik)
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, die 9.7 gaat er niet komen...
Vanaf een 7 ben ik tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |