over koffie gesprokenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou maar genoeg koffie meenemen dan haha
`quote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou maar genoeg koffie meenemen dan haha
Marty! Dat is een tijd geleden dat ik jou heb gesproken!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef Marty26 het volgende:
Zo maar 1 of andere mega boring kut livemeeting ding in... Ook wel geen REET te doen.
Beetje suf luisteren naar 1 of ander "belangerijk"persoon....
Ja man lang niet meer geweest hierquote:Op donderdag 10 april 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Marty! Dat is een tijd geleden dat ik jou heb gesproken!
Jep, verschil zie je niet hoor....quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan hiermee toch wel Blueray afspelen ? of is dat te snel ?
Werk prima (behalve mijn "beruchte" kut collega), prive wat minder...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja man lang niet meer geweest hier
Te druk geweest. Hoe is het daar? alles lekker?
damm dat is gezeikquote:Op donderdag 10 april 2008 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werk prima (behalve mijn "beruchte" kut collega), prive wat minder...
Pols is helemaal naar de klote, en moet tegenwoordig een brace dagen
om zonder al te veel pijn door het leven te kunnen stappen.
(over 5 weken MRI scan)
2 a 3 weken geleden is mijn pols 2,5 uur vastgeslagen... sinds dien gezeur.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
damm dat is gezeikWaarom dan pas MRI scan? dat duurt lang zeg...
Damm wat een gezeik zeg. Hopenlijk gaan ze wat vinden en kan er wat mee gebeuren!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 a 3 weken geleden is mijn pols 2,5 uur vastgeslagen... sinds dien gezeur.
Vorige week Orthopeed/chirug geweest + foto's maken... 5 weken MRI, dan weer
wachten op een nieuwe afspraak....
Maarja, ik werk gewoon door... niet vestandig ofzo, maar je moet toch wat
Hoop het ook ja, racen zit er nu niet in, gamen niet....quote:Op donderdag 10 april 2008 14:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Damm wat een gezeik zeg. Hopenlijk gaan ze wat vinden en kan er wat mee gebeuren!
Ik ga nog weer wat werken meeting word zowaar boeiend![]()
* Sm0keZ is onschuldigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:16 schreef Seventees het volgende:
De meerkoeten in het vijvertje voor ons huis hebben gezinsuitbreiding gekregen
Maar je moeder nietquote:
Daar heb je hopelijk toch geen uitleg voor nodig?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
Zo...dat zit er ook op... hoe ga ik de rest van m'n dag m'n moeder opvullen...iemand?
jaja, bukake in de vijver natuurlijkquote:
Foto's !!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:16 schreef Seventees het volgende:
De meerkoeten in het vijvertje voor ons huis hebben gezinsuitbreiding gekregen
ah is nix voor jou joh, geef maar aan mijnquote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew, eindelijk, nieuwe telefoons op t werk
T is nog maar de testversie, maar toch, ik mag wel mee'testen'
Die TyTN II's schijnen best relaxed te zijn toch?
http://www.computertotaal(...)TC-TyTN-Titan-II.htm
En buiten dat, heeft hij die beesten zitten swaffelenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, bukake in de vijver natuurlijk
haha, nou dat wordt een youtube hit zegquote:Op donderdag 10 april 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En buiten dat, heeft hij die beesten zitten swaffelen
Hallo, een van die beesten stelde zich voor met "Hallo, ik ben Taj Mahal".quote:Op donderdag 10 april 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En buiten dat, heeft hij die beesten zitten swaffelen
daar hoef je niet eens taj mahal voor te heten volgens zeggen!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, een van die beesten stelde zich voor met "Hallo, ik ben Taj Mahal".
Tja, dan laat ik m'n broek natuurlijk metéén zakken
Zijn best goed, alleen wat zwakjes van wat m'n collega's hier ondervinden.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew, eindelijk, nieuwe telefoons op t werk
T is nog maar de testversie, maar toch, ik mag wel mee'testen'
Die TyTN II's schijnen best relaxed te zijn toch?
http://www.computertotaal(...)TC-TyTN-Titan-II.htm
Als ie maar samenwerkt met de geintegreerde bluetooth carkit in m'n autootje, die heb ik er speciaal bij besteld, dóet ie het niet met de telefoon die ik nu hebquote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn best goed, alleen wat zwakjes van wat m'n collega's hier ondervinden.
Heb er zelf ook 1 gehad, alleen heb 'm voor de N95 van Nokia geruild
Al had ie gezegd "hai, ik ben een tafel" had jij 'm al laten zakkenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, een van die beesten stelde zich voor met "Hallo, ik ben Taj Mahal".
Tja, dan laat ik m'n broek natuurlijk metéén zakken
Da's kut jahquote:Op donderdag 10 april 2008 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ie maar samenwerkt met de geintegreerde bluetooth carkit in m'n autootje, die heb ik er speciaal bij besteld, dóet ie het niet met de telefoon die ik nu heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |