MPG is er nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:40 schreef OA het volgende:
Papier heeft een topic geopend!!!
MPG indexeert momenteel alle topics. Dat is nogal een klus, aangezien we al 777 voorgaande delen hebben...quote:
quote:
tis een kut smiley, want er is een narcistische kutuser die die altijd onder zijn posts zetquote:
Op zijn verzoek heb ik dat handje er ook bijgezet...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
tis een kut smiley, want er is een narcistische kutuser die die altijd onder zijn posts zet
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zijn verzoek heb ik dat handje er ook bijgezet...![]()
.
O, geen KSc'er dus?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je die kutuser kent eigenlijk...
ah okeequote:Op zondag 6 april 2008 09:03 schreef BrandX het volgende:
ach, ik slaap nooit uit, ben eigenlijk altijd in het weekend tussen 8 en 9 eruit. Meestal moet ik ook jureren zondagochtend.
nou, liever gezegd "nog wakker"quote:Maar hoezo ben jij al op dit uur uit je mandje?
Nee.quote:
Vervelend Muckquote:Op zondag 6 april 2008 09:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ah okee
[..]
nou, liever gezegd "nog wakker"
ik heb de halve nacht weer eens wakker gelegen vanwege mijn koppijn. De pilletjes die ik heb werken wel aardig, maar ik krijg er wel diarree van dus tja....
En ik moet zo weg, want de vader van MPG is jarig
mja, het wil niet echt over gaanquote:Op zondag 6 april 2008 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Vervelend Muck![]()
![]()
Feliciteer MPaG ook van mij!
mogge!quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 09:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ah okee
[..]
nou, liever gezegd "nog wakker"
ik heb de halve nacht weer eens wakker gelegen vanwege mijn koppijn. De pilletjes die ik heb werken wel aardig, maar ik krijg er wel diarree van dus tja....
En ik moet zo weg, want de vader van MPG is jarig
quote:"wie?!"
-"OA en BX "
Tena koe, OA!quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 09:24 schreef Muck het volgende:
maar goed, dit kwartet maak ik vol door te zeggen dat ik naar het station ga fietsen![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 09:20 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, het wil niet echt over gaan
hehehe, zal ik doen
"wie?!"
-"OA"
quote:
Eenschquote:
Eenschquote:Feliciteer MPaG ook van mij!
Met drie posts is er sowieso geen sprake van een kwartet...quote:
ja dat zag ik net ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Met drie posts is er sowieso geen sprake van een kwartet...
Kia ora heeft drie betekenissen:quote:
sleep tight!quote:
quote:Dagcijfers van zaterdag 5 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
024. 076 Papierversnipperaar
026. 071 BrandX
047. 051 Houniet
051. 049 Pheno
070. 040 marcb1974
080. 038 vrolijke-frits
112. 032 JortK
153. 025 Muck
161. 024 ScarFace-
169. 023 Tmaatje
235. 018 MPG
235. 018 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
Zo is het!quote:
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijlquote:Op woensdag 6 februari 2008 06:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben zooooo benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden
Goedemorgen DM!
is dat ut....quote:Op zondag 6 april 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal. het is nu tijd voor een jubileum!
.
Op 6 februari jl, precies 2 maanden geleden, postte BX namelijk het volgende:
[..]
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijl. En daar wilde ik toch even bij stil staan. Nu op naar de 100 dus!
En nogmaals: goedemorgen![]()
.
quote:Op zondag 6 april 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
.
[..]
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijl. En daar wilde ik toch even bij stil staan. Nu op naar de 100 dus!
.
Zeker. Zal me een hoop tijd en moeite besparen om bijna dagelijks voor jullie een leuke dagopener te bedenken!quote:
Have funquote:Op zondag 6 april 2008 10:56 schreef BrandX het volgende:ik ga er zo van tussen, naar een belangrijke voetbalwedstrijd van een vriend van mij kijken
laterz!
Ik heb morgen om 10:45, dat is tentamen 4, van de 11!quote:Op zondag 6 april 2008 11:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer lekker studeren, morgen ook nog ff dan om 15.15 uur tentamen en dan eindelijk klaar voor 2 weken
Moet ik eigenlijk ook eens doen...quote:
Succes alvast!quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10:45, dat is tentamen 4, van de 11!
Ik heb nu nog 2 volle weken tentamens te gaan, heb er 1 week opzitten....
Dank je, jij ook nog met je laatste tentamenquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10:45, dat is tentamen 4, van de 11!
Ik heb nu nog 2 volle weken tentamens te gaan, heb er 1 week opzitten....
quote:
Ja dank je!quote:Op zondag 6 april 2008 11:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dank je, jij ook nog met je laatste tentamen
quote:Op zondag 6 april 2008 12:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Roerend zijn wij het soms met elkaar eens
4-4 geworden, goed resultaat. Ze staan nu nog steeds met 5 punten los bovenaan. Nu nog maar een concurrent voor de titel op 2, daar staan ze 3 punten (geloof ik) van losquote:Op zondag 6 april 2008 10:56 schreef BrandX het volgende:ik ga er zo van tussen, naar een belangrijke voetbalwedstrijd van een vriend van mij kijken
laterz!
Ik heb gisteren een feestje gevierdquote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
4-4 geworden, goed resultaat. Ze staan nu nog steeds met 5 punten los bovenaan. Nu nog maar een concurrent voor de titel op 2, daar staan ze 3 punten (geloof ik) van los
quote:Op zondag 6 april 2008 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een feestje gevierd. Het eerste van de club is doorgedrongen tot de Korfballeague, dit is het hoogst haalbare van de zaalkorfbal. Was een hele spannende en zenuwslopende wedstrijd maar we zijn er
http://www.korfballeague.nl/nieuws_item.asp?Id=456quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een feestje gevierd. Het eerste van de club is doorgedrongen tot de Korfballeague, dit is het hoogst haalbare van de zaalkorfbal. Was een hele spannende en zenuwslopende wedstrijd maar we zijn er
Ook al een tijdje weer mee bezig, werkt wel verslavendquote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, de DVD-collectie ook weer eens aangevuld!
Ja... maar nu eerst weer eens wat films gaan kijken!quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook al een tijdje weer mee bezig, werkt wel verslavend
Daar schort het bij mij ook aan, tonnen met films maar geen tijd ze te kijkenquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... maar nu eerst weer eens wat films gaan kijken!
Daarom verbied ik mezelf ook om nu nog DVD's of boeken te kopen... eerst alles maar eens kijken en lezen wat er nog staatquote:Op zondag 6 april 2008 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar schort het bij mij ook aan, tonnen met films maar geen tijd ze te kijken
Woon je toevallig in Zuid Holland?quote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef ScarFace- het volgende:
Zucht waarom bestaat er nou geen fiets routeplanner online![]()
http://www.fietsersbond.nl/fietsrouteplanner
Eind 2009 verwachten ze een landelijke dekking
"Don't do drugs... drugs are bad mkay!!quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaat deze man zeggen?
Nope.quote:
Jammer, de provincie Z-H heeft namelijk wel een online fietsrouteplanner op hun site staan. Alleen voor Z-H dan...quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope.
Raar is dat ik bij google maps geen legenda kan vinden![]()
Dan zal ik maar de witte wegen moeten gaan daar kunnen fietsers over, sommige gele wegen daar loopt wel een fietspad langs dat hebben ze nog niet nagelopen dus.
Er staat dan ook met de auto dus dat komt vanzelf wel, die optie @ google maps voor fietsers(eind 2009)
Wat een prachtig weertje vandaag in ZHquote:
Gij wijf!quote:
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog nietquote:
Topfilmsquote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog niet.
Inderdaadquote:
Ook beiden topfilms!quote:Op zondag 6 april 2008 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
.
Binnekort Blood Diamond en The Departed ook maar eens in de DVD-speler stoppen.
...niet tegelijk overigens, dat wordt zo proppen.
Nog nooit gezien, geen van alle delen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog niet.
Ja, ik heb dat topic weer gevonden... heb al vaker meegedaan hoor... eerste keer won ik zelfsquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
DaMart, ook mee doen met onderschriften?!
Bedankt voor de tip. Zo beter?quote:Op zondag 6 april 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Over onderschriften gesproken, pas je onderschrift aan DaMart, je mag niet meer stemmen
Prima.quote:
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzichtquote:Op zondag 6 april 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat topic weer gevonden... heb al vaker meegedaan hoor... eerste keer won ik zelfs.
Oh, voetbal, geen verstand van.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzicht
Tof!quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzicht
Hehe, het is elke keer gezeik met de jury joh. Dat is ook het mooie er aan!quote:Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!
Gelukkig werd er wel rekening gehouden met het feit dat het mijn eerste jury toen was, en werd ik daar niet al te hard op veroordeeld.
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, het is elke keer gezeik met de jury joh. Dat is ook het mooie er aan!![]()
[..]
Blijf je nu vaker mee doen dan?quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Ach, als ik maar geen poedel win, vind ik het best. Ik heb niks met honden namelijk.
Als ik het topic niet vergeet te zoeken, welquote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Blijf je nu vaker mee doen dan?
Dankjequote:
I'll keep you postedquote:Op zondag 6 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het topic niet vergeet te zoeken, wel.
Jajajajajaja. Komt nogquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
MPG indexeert momenteel alle topics. Dat is nogal een klus, aangezien we al 777 voorgaande delen hebben...Geduld dus...
quote:Op zondag 6 april 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
.
[..]
.
Dankquote:
Kort maar krachtig.quote:
Slaap lekkerquote:
GMTAquote:
Ze had lekkere pannenkoeken gemaaktquote:
Jaquote:Op zondag 6 april 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent even aan een inhaalslag bezig?
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel op een erg subtiele manier, overigens!
Dit is dan weer net zo subtiel als een olifant in een porseleinkastquote:
Ik heb me ingehouden vandaag... ik gok trouwens op morgen!quote:Op zondag 6 april 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is dan weer net zo subtiel als een olifant in een porseleinkast
Dat is zeer goed mogelijkquote:Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden vandaag... ik gok trouwens op morgen!
Het is maar waar je je mee bezig houdt hèquote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, het zal mij deugd doen als jij eindelijk rustig kunt slapen dan![]()
.
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteitquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is maar waar je je mee bezig houdt hè
quote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, het zal mij deugd doen als jij eindelijk rustig kunt slapen dan![]()
.
En terechtquote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat bedoel ik toch maarquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat had hem een hoop knaken kunnen kosten
Waarvoor dankquote:Op zondag 6 april 2008 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En op deze manier help ik jou je postaantal op te hogen
Welterustenquote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
Echter stopt het posts ophogen hier, aangezien ik mijn bedje ga opzoeken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Ik zal je een handje postje helpen...quote:Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in te halen op jullie ...
Dank je..quote:Op zondag 6 april 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal je een handje postje helpen....
Ok en: "May the Inspiration be with you.."quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Maar nu ga ik echt weer even terug naar Word, verder schrijven aan een verhaal.
Slaap lekker jongen!quote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
Echter stopt het posts ophogen hier, aangezien ik mijn bedje ga opzoeken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Succes!quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Maar nu ga ik echt weer even terug naar Word, verder schrijven aan een verhaal.
Slaap lekker Tmaatquote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Tmaatje het volgende:
Truste MPG![]()
Ik ga mijn ledikant ook eens opzoeken..![]()
hoezo weg strand? weggewaaid/weggeslagen?quote:Op maandag 7 april 2008 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Weg strand dus..Maar ben weer terug en heb de foto's
quote:Dagcijfers van vrijdag 4 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
004. 142 Pheno
016. 090 Sjowhan
019. 085 Kuukske
021. 081 vdvorst
022. 080 OA
034. 068 Houniet
040. 064 marcb1974
043. 061 MPG
058. 053 Papierversnipperaar
062. 051 vrolijke-frits
062. 051 DaMart
095. 039 cablegunmaster
101. 037 BrandX
101. 037 indahnesia.com
106. 036 Tmaatje
112. 035 Sebasser
quote:
quote:Dagcijfers van zondag 6 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
009. 087 Papierversnipperaar
063. 047 vrolijke-frits
072. 044 BrandX
078. 042 DaMart
106. 035 marcb1974
146. 028 Pheno
155. 027 Tmaatje
215. 022 Houniet
241. 020 Surveillance-Fiets
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Op maandag 7 april 200808:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Weg strand dus.. [afbeelding] Maar ben weer terug en heb de foto's [afbeelding]
Dat doe ik al een aantal maanden. Op maandag komen de cijfers van het weekend.quote:
Succes kerel!quote:ik heb een proefwerkweek deze week5 dagen proefwerken leren en maken....
![]()
3 ken ik er nu goed, 2 ken ik niet en weet ik niet waarover ze gaan behalve dan dat het vak wiskunde is.![]()
dankje gisteren nog een paar vragen gesteld in het beta huiswerk topic van FOK! , snelle reactiesquote:Op maandag 7 april 2008 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doe ik al een aantal maanden. Op maandag komen de cijfers van het weekend.![]()
[..]
Succes kerel!
hoe bedoel je ? wat voro pc?quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een pc uitgevallen.
Gaat goed, we hebben nu geen reservehardware meer.
* JortK roept Murphyquote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een pc uitgevallen.
ach als die uitgevallen pc als reserve hardware gebruikt heb je weer hardware... maar hey wat is er kaduuk aan ?quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een pc uitgevallen.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach kom op voor je lieve Vrolijke-Frits heb je het wel over om een bakkie leut te gaan drinken met hem.
Hij vraagt het zo lief!!!
*slijm slijm slijm*
Heaumeauquote:Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, heb jij deze of volgende week ergens tijd voor een bakkie?
Neen...quote:Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, heb jij deze of volgende week ergens tijd voor een bakkie?
quote:Op maandag 7 april 2008 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach kom op voor je lieve Vrolijke-Frits heb je het wel over om een bakkie leut te gaan drinken met hem.
Hij vraagt het zo lief!!!
*slijm slijm slijm*
quote:
Oh ja, meneer laat het breed hangenquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Neen...![]()
De enige 'vrije' avond deze week is donderdagavond, maar dan wordt ik geacht om van alles in te pakken, omdat:
1) Wij deze volgende dag zeer vroeg gaan rijden en
2) OAdin des avonds moet werken en dus zelf geen spullen kan inpakken.
Volgende week (en de week daarna) zijn wij dus weer eens op vakantie,!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, meneer laat het breed hangen
Stimmt.quote:Italië toch?
Ga daar eens op broeden...quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
plan 2 : hoe saboteer je OA's vakantie
Zonder OA geen dagelijks post van de cijfersquote:Op maandag 7 april 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stimmt.![]()
Dus vanaf 11 t/m 26 april zal je mij hier niet zien!
Incorrect. MPG neemt de honneurs waar!quote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zonder OA geen dagelijks post van de cijfers
Correct...quote:zonder OA....geen KSC
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juist vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis doorquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Neen...![]()
De enige 'vrije' avond deze week is donderdagavond, maar dan wordt ik geacht om van alles in te pakken, omdat:
1) Wij deze volgende dag zeer vroeg gaan rijden en
2) OAdin des avonds moet werken en dus zelf geen spullen kan inpakken.
Volgende week (en de week daarna) zijn wij dus weer eens op vakantie,!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juiste vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis door![]()
.
Onboard videokaart vermoed ik zoquote:Op maandag 7 april 200809:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach als die uitgevallen pc als reserve hardware gebruikt heb je weer hardware... maar hey wat is er kaduuk aan ? [afbeelding]
Misschien gaat er wel een topic komen danquote:Op maandag 7 april 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stimmt.![]()
Dus vanaf 11 t/m 26 april zal je mij hier niet zien!
Ik gun het die jongen van harte hoor!quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb het geprobeerd![]()
helaas....
plan 2 : hoe saboteer je OA's vakantie
quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juist vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis door![]()
.
De taken zijn mooi verdeeld hier jaquote:Op maandag 7 april 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Incorrect. MPG neemt de honneurs waar!![]()
[..]
Correct...![]()
Als je mijn zijn vorige reistopic ziet, weet je wel beterquote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dag 1 van OA: ZZZZZz
dag 2 - tot rest : Sex koffie slapen herhaal
Met 3 jaar oude pc's zekerquote:Op maandag 7 april 200809:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach das 30 eu , en dat heb je toch niet nodig [afbeelding]
remote desktop [afbeelding]
Ja, fok zeg, moet ik dat dan weer vullen met een verslag?quote:Op maandag 7 april 2008 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een topic komen dan
quote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gun het die jongen van harte hoor!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dag 1 van OA: ZZZZZz
dag 2 - tot rest : Sex koffie slapen herhaal
Klopt. Maar dat betekent niet dat er geen kern van waarheid in zijn post schuilt...quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je mijn zijn vorige reistopic ziet, weet je wel beter
Zeker!quote:Op maandag 7 april 2008 09:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De taken zijn mooi verdeeld hier ja
zoeken of er nog een reserve vd kaart isquote:Op maandag 7 april 2008 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met 3 jaar oude pc's zeker![]()
Dat gaan we niet meer doen
Maar 1673 views is best een hoop. Dat had je vorige verslag-topicquote:Op maandag 7 april 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, fok zeg, moet ik dat dan weer vullen met een verslag?![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
Klopt. Maar dat betekent niet dat er geen kern van waarheid in zijn post schuilt...![]()
[..]
Zeker!
Zeer zeker waar. Ik ga niets openen hoor, het was slechts een proefballonnetjequote:Op maandag 7 april 2008 10:05 schreef OA het volgende:
Frits, laten we afspreken dat je in ieder geval wacht met een topic totdat ik terug ben...![]()
Ik weet namelijk nog niet of ik wel zin heb om weer een uitgebreid verslag te schrijven. Bovendien is er al genoeg over Italië geschreven...
Best wel netjes!quote:Op maandag 7 april 2008 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar 1673 views is best een hoop. Dat had je vorige verslag-topic
Gelukkig......quote:Op maandag 7 april 2008 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. Ik ga niets openen hoor, het was slechts een proefballonnetje
Will doquote:Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel netjes!![]()
[..]
Gelukkig......![]()
Maak maar een mooie TT bij het volgende KSC topic dat jij opent.
» Er is al 81 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Nog maar eens even het topic spammen: OA is terug van vakantie in Chili!
Zo ff lezen eerst een bak leut halen en ontbijten.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Nog maar eens even het topic spammen: OA is terug van vakantie in Chili!
Jouw Mijn topic, maak ik zelf wel uit!quote:Op maandag 7 april 2008 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
» Er is al 81 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:
Die is wel vaag. Hij kijkt nu de verkeerde kant op...quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog de andere kant op rokend:
[ afbeelding ]
Wisselt nogal wanneer ik hier ben en kan zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar blijft 'ie?!
En wat staat er de volgende dag op 1 in de dumpertquote:Op zondag 6 april 2008 12:46 schreef ScarFace- het volgende:
Deze is wel master.
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_beledigen.html
Binnenkort in de toppers, ongetwijfeld.
Je bent nogal vol van GS hè, moet je voor de grap als reaguurder eens dagen lang over fok gaan hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En wat staat er de volgende dag op 1 in de dumpertdat filmpje
Tja.quote:Op maandag 7 april 2008 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je bent nogal vol van GS hè, moet je voor de grap als reaguurder eens dagen lang over fok gaan hebben.
Houniet als eerste gereageerd!quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tja.
Meeste dingen die ze op geenstijl zeggen kloppen wel.
En bovendien, de dumpert is een stuk sneller en fijner dan youtube.
Als je een paar keer neqschot en ga naar je eigen land zegt word je gebandna een paar reacties hield ik het dus voor gezien als reaguurder.
http://www.dumpert.nl/med(...)lclub_apeldoorn.html
Zo zijn de meeste van die idioten
Wat een typhusvolk in dat filmpje zegquote:Op maandag 7 april 2008 11:31 schreef ScarFace- het volgende:
Vervolg op vorige post:
Dus een neqschot cq ga naar je eigen land reactie is niet meer dan normaal.
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 7 april 2008 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Houniet als eerste gereageerd!
quote:Op maandag 7 april 200811:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tja.
Als je een paar keer neqschot en ga naar je eigen land zegt word je geband [afbeelding] na een paar reacties hield ik het dus voor gezien als reaguurder.
Zo zijn de meeste van die idioten [afbeelding]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureauquote:Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sirenes doen het nog, wat een geruststelling
quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureau.
Dat ben ik nietquote:Op maandag 7 april 2008 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Houniet als eerste gereageerd!
hier wordt geen luchtalarm getest... de enige die ze hier hebben is nog van de Nederlanders en gaat alleen af op onafhankelijkheidsdag. Als 'we' dat ding hadden meegenomen hadden ze nu nog nietsquote:Op maandag 7 april 200812:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureau [afbeelding].
Hier keihard geloei op de gang!quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureau.
Ik heb het daar een half jaar volgehouden. Toen werd ik gebanned vanwege een te grappige opmerking.quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tja.
Als je een paar keer neqschot en ga naar je eigen land zegt word je gebandna een paar reacties hield ik het dus voor gezien als reaguurder.
Zo zijn de meeste van die idioten
quote:Op maandag 7 april 200813:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het daar een half jaar volgehouden. Toen werd ik gebanned vanwege een te grappige opmerking.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Da's geenstijl dat je gebanned werd vanwege een grappige opmerking
quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Da's geenstijl dat je gebanned werd vanwege een grappige opmerking
Lees jij eens heel gauw eea terug!quote:
Een of andere pannenkoek die mijn nick gebruiktquote:
Wat specifiek?quote:
Ik heb heul niet lang geslapenquote:
Denk ik dat ik de server ongewild een reboot aan het geven ben of zoquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Alsof jij de servert kan rebootenquote:Op maandag 7 april 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
Telkens als ik deze melding zie:
[..]
Denk ik dat ik de server ongewild een reboot aan het geven ben of zo.
Gelukkig niet nee... maar dat shut_down als ik een foutmelding krijg ziet er zo gevaarlijk uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |