MPG is er nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:40 schreef OA het volgende:
Papier heeft een topic geopend!!!
MPG indexeert momenteel alle topics. Dat is nogal een klus, aangezien we al 777 voorgaande delen hebben...quote:
quote:
tis een kut smiley, want er is een narcistische kutuser die die altijd onder zijn posts zetquote:
Op zijn verzoek heb ik dat handje er ook bijgezet...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
tis een kut smiley, want er is een narcistische kutuser die die altijd onder zijn posts zet
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zijn verzoek heb ik dat handje er ook bijgezet...![]()
.
O, geen KSc'er dus?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je die kutuser kent eigenlijk...
ah okeequote:Op zondag 6 april 2008 09:03 schreef BrandX het volgende:
ach, ik slaap nooit uit, ben eigenlijk altijd in het weekend tussen 8 en 9 eruit. Meestal moet ik ook jureren zondagochtend.
nou, liever gezegd "nog wakker"quote:Maar hoezo ben jij al op dit uur uit je mandje?
Nee.quote:
Vervelend Muckquote:Op zondag 6 april 2008 09:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ah okee
[..]
nou, liever gezegd "nog wakker"
ik heb de halve nacht weer eens wakker gelegen vanwege mijn koppijn. De pilletjes die ik heb werken wel aardig, maar ik krijg er wel diarree van dus tja....
En ik moet zo weg, want de vader van MPG is jarig
mja, het wil niet echt over gaanquote:Op zondag 6 april 2008 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Vervelend Muck![]()
![]()
Feliciteer MPaG ook van mij!
mogge!quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 09:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ah okee
[..]
nou, liever gezegd "nog wakker"
ik heb de halve nacht weer eens wakker gelegen vanwege mijn koppijn. De pilletjes die ik heb werken wel aardig, maar ik krijg er wel diarree van dus tja....
En ik moet zo weg, want de vader van MPG is jarig
quote:"wie?!"
-"OA en BX "
Tena koe, OA!quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 09:24 schreef Muck het volgende:
maar goed, dit kwartet maak ik vol door te zeggen dat ik naar het station ga fietsen![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 09:20 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, het wil niet echt over gaan
hehehe, zal ik doen
"wie?!"
-"OA"
quote:
Eenschquote:
Eenschquote:Feliciteer MPaG ook van mij!
Met drie posts is er sowieso geen sprake van een kwartet...quote:
ja dat zag ik net ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Met drie posts is er sowieso geen sprake van een kwartet...
Kia ora heeft drie betekenissen:quote:
sleep tight!quote:
quote:Dagcijfers van zaterdag 5 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
024. 076 Papierversnipperaar
026. 071 BrandX
047. 051 Houniet
051. 049 Pheno
070. 040 marcb1974
080. 038 vrolijke-frits
112. 032 JortK
153. 025 Muck
161. 024 ScarFace-
169. 023 Tmaatje
235. 018 MPG
235. 018 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
Zo is het!quote:
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijlquote:Op woensdag 6 februari 2008 06:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben zooooo benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden
Goedemorgen DM!
is dat ut....quote:Op zondag 6 april 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal. het is nu tijd voor een jubileum!
.
Op 6 februari jl, precies 2 maanden geleden, postte BX namelijk het volgende:
[..]
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijl. En daar wilde ik toch even bij stil staan. Nu op naar de 100 dus!
En nogmaals: goedemorgen![]()
.
quote:Op zondag 6 april 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal. het is nu tijd voor een jubileum!
.
Op 6 februari jl, precies 2 maanden geleden, postte BX namelijk het volgende:
[..]
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijl. En daar wilde ik toch even bij stil staan. Nu op naar de 100 dus!
En nogmaals: goedemorgen![]()
.
Zeker. Zal me een hoop tijd en moeite besparen om bijna dagelijks voor jullie een leuke dagopener te bedenken!quote:
Have funquote:Op zondag 6 april 2008 10:56 schreef BrandX het volgende:ik ga er zo van tussen, naar een belangrijke voetbalwedstrijd van een vriend van mij kijken
laterz!
Ik heb morgen om 10:45, dat is tentamen 4, van de 11!quote:Op zondag 6 april 2008 11:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer lekker studeren, morgen ook nog ff dan om 15.15 uur tentamen en dan eindelijk klaar voor 2 weken
Moet ik eigenlijk ook eens doen...quote:
Succes alvast!quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10:45, dat is tentamen 4, van de 11!
Ik heb nu nog 2 volle weken tentamens te gaan, heb er 1 week opzitten....
Dank je, jij ook nog met je laatste tentamenquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10:45, dat is tentamen 4, van de 11!
Ik heb nu nog 2 volle weken tentamens te gaan, heb er 1 week opzitten....
quote:
Ja dank je!quote:Op zondag 6 april 2008 11:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dank je, jij ook nog met je laatste tentamen
quote:Op zondag 6 april 2008 12:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Roerend zijn wij het soms met elkaar eens
4-4 geworden, goed resultaat. Ze staan nu nog steeds met 5 punten los bovenaan. Nu nog maar een concurrent voor de titel op 2, daar staan ze 3 punten (geloof ik) van losquote:Op zondag 6 april 2008 10:56 schreef BrandX het volgende:ik ga er zo van tussen, naar een belangrijke voetbalwedstrijd van een vriend van mij kijken
laterz!
Ik heb gisteren een feestje gevierdquote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
4-4 geworden, goed resultaat. Ze staan nu nog steeds met 5 punten los bovenaan. Nu nog maar een concurrent voor de titel op 2, daar staan ze 3 punten (geloof ik) van los
quote:Op zondag 6 april 2008 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een feestje gevierd. Het eerste van de club is doorgedrongen tot de Korfballeague, dit is het hoogst haalbare van de zaalkorfbal. Was een hele spannende en zenuwslopende wedstrijd maar we zijn er
http://www.korfballeague.nl/nieuws_item.asp?Id=456quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een feestje gevierd. Het eerste van de club is doorgedrongen tot de Korfballeague, dit is het hoogst haalbare van de zaalkorfbal. Was een hele spannende en zenuwslopende wedstrijd maar we zijn er
Ook al een tijdje weer mee bezig, werkt wel verslavendquote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, de DVD-collectie ook weer eens aangevuld!
Ja... maar nu eerst weer eens wat films gaan kijken!quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook al een tijdje weer mee bezig, werkt wel verslavend
Daar schort het bij mij ook aan, tonnen met films maar geen tijd ze te kijkenquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... maar nu eerst weer eens wat films gaan kijken!
Daarom verbied ik mezelf ook om nu nog DVD's of boeken te kopen... eerst alles maar eens kijken en lezen wat er nog staatquote:Op zondag 6 april 2008 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar schort het bij mij ook aan, tonnen met films maar geen tijd ze te kijken
Woon je toevallig in Zuid Holland?quote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef ScarFace- het volgende:
Zucht waarom bestaat er nou geen fiets routeplanner online![]()
http://www.fietsersbond.nl/fietsrouteplanner
Eind 2009 verwachten ze een landelijke dekking
"Don't do drugs... drugs are bad mkay!!quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaat deze man zeggen?
Nope.quote:
Jammer, de provincie Z-H heeft namelijk wel een online fietsrouteplanner op hun site staan. Alleen voor Z-H dan...quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope.
Raar is dat ik bij google maps geen legenda kan vinden![]()
Dan zal ik maar de witte wegen moeten gaan daar kunnen fietsers over, sommige gele wegen daar loopt wel een fietspad langs dat hebben ze nog niet nagelopen dus.
Er staat dan ook met de auto dus dat komt vanzelf wel, die optie @ google maps voor fietsers(eind 2009)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |