Gij wijf!quote:
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog nietquote:
Topfilmsquote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog niet.
Inderdaadquote:
Ook beiden topfilms!quote:Op zondag 6 april 2008 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
.
Binnekort Blood Diamond en The Departed ook maar eens in de DVD-speler stoppen.
...niet tegelijk overigens, dat wordt zo proppen.
Nog nooit gezien, geen van alle delen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog niet.
Ja, ik heb dat topic weer gevonden... heb al vaker meegedaan hoor... eerste keer won ik zelfsquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
DaMart, ook mee doen met onderschriften?!
Bedankt voor de tip. Zo beter?quote:Op zondag 6 april 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Over onderschriften gesproken, pas je onderschrift aan DaMart, je mag niet meer stemmen
Prima.quote:
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzichtquote:Op zondag 6 april 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat topic weer gevonden... heb al vaker meegedaan hoor... eerste keer won ik zelfs.
Oh, voetbal, geen verstand van.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzicht
Tof!quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzicht
Hehe, het is elke keer gezeik met de jury joh. Dat is ook het mooie er aan!quote:Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!
Gelukkig werd er wel rekening gehouden met het feit dat het mijn eerste jury toen was, en werd ik daar niet al te hard op veroordeeld.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |