Wat een prachtig weertje vandaag in ZHquote:
Gij wijf!quote:
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog nietquote:
Topfilmsquote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog niet.
Inderdaadquote:
Ook beiden topfilms!quote:Op zondag 6 april 2008 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
.
Binnekort Blood Diamond en The Departed ook maar eens in de DVD-speler stoppen.
...niet tegelijk overigens, dat wordt zo proppen.
Nog nooit gezien, geen van alle delen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... de Ultimate Bourne Collection beschouw ik nu als gezien... alleen deel 3 kende ik nog niet.
Ja, ik heb dat topic weer gevonden... heb al vaker meegedaan hoor... eerste keer won ik zelfsquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
DaMart, ook mee doen met onderschriften?!
Bedankt voor de tip. Zo beter?quote:Op zondag 6 april 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Over onderschriften gesproken, pas je onderschrift aan DaMart, je mag niet meer stemmen
Prima.quote:
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzichtquote:Op zondag 6 april 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat topic weer gevonden... heb al vaker meegedaan hoor... eerste keer won ik zelfs.
Oh, voetbal, geen verstand van.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzicht
Tof!quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst meedeed, zat ik ook meteen in de punten. Een van mijn onderschriften staat ook in het overzicht
Hehe, het is elke keer gezeik met de jury joh. Dat is ook het mooie er aan!quote:Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!
Gelukkig werd er wel rekening gehouden met het feit dat het mijn eerste jury toen was, en werd ik daar niet al te hard op veroordeeld.
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, het is elke keer gezeik met de jury joh. Dat is ook het mooie er aan!![]()
[..]
Blijf je nu vaker mee doen dan?quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Ach, als ik maar geen poedel win, vind ik het best. Ik heb niks met honden namelijk.
Als ik het topic niet vergeet te zoeken, welquote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Blijf je nu vaker mee doen dan?
Dankjequote:
I'll keep you postedquote:Op zondag 6 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het topic niet vergeet te zoeken, wel.
Jajajajajaja. Komt nogquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
MPG indexeert momenteel alle topics. Dat is nogal een klus, aangezien we al 777 voorgaande delen hebben...Geduld dus...
quote:Op zondag 6 april 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal. het is nu tijd voor een jubileum!
.
Op 6 februari jl, precies 2 maanden geleden, postte BX namelijk het volgende:
[..]
Ik gaf toen als antwoord dat ik genoeg fantasie heb om het een tijdje vol te houden, die goedemorgenposts van me. Er zijn wat dagen geweest dat ik hierin verzaakte, door vakantie of om andere redenen, maar vanochtend post ik dan toch de 50e goedemorgenpost DM-stijl. En daar wilde ik toch even bij stil staan. Nu op naar de 100 dus!
En nogmaals: goedemorgen![]()
.
Dankquote:
Kort maar krachtig.quote:
Slaap lekkerquote:
GMTAquote:
Ze had lekkere pannenkoeken gemaaktquote:
Jaquote:Op zondag 6 april 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent even aan een inhaalslag bezig?
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel op een erg subtiele manier, overigens!
Dit is dan weer net zo subtiel als een olifant in een porseleinkastquote:
Ik heb me ingehouden vandaag... ik gok trouwens op morgen!quote:Op zondag 6 april 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is dan weer net zo subtiel als een olifant in een porseleinkast
Dat is zeer goed mogelijkquote:Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden vandaag... ik gok trouwens op morgen!
Het is maar waar je je mee bezig houdt hèquote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, het zal mij deugd doen als jij eindelijk rustig kunt slapen dan![]()
.
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteitquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is maar waar je je mee bezig houdt hè
quote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, het zal mij deugd doen als jij eindelijk rustig kunt slapen dan![]()
.
En terechtquote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat bedoel ik toch maarquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat had hem een hoop knaken kunnen kosten
Waarvoor dankquote:Op zondag 6 april 2008 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En op deze manier help ik jou je postaantal op te hogen
Welterustenquote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
Echter stopt het posts ophogen hier, aangezien ik mijn bedje ga opzoeken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Ik zal je een handje postje helpen...quote:Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in te halen op jullie ...
Dank je..quote:Op zondag 6 april 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal je een handje postje helpen....
Ok en: "May the Inspiration be with you.."quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Maar nu ga ik echt weer even terug naar Word, verder schrijven aan een verhaal.
Slaap lekker jongen!quote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
Echter stopt het posts ophogen hier, aangezien ik mijn bedje ga opzoeken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Succes!quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Maar nu ga ik echt weer even terug naar Word, verder schrijven aan een verhaal.
Slaap lekker Tmaatquote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Tmaatje het volgende:
Truste MPG![]()
Ik ga mijn ledikant ook eens opzoeken..![]()
hoezo weg strand? weggewaaid/weggeslagen?quote:Op maandag 7 april 2008 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Weg strand dus..Maar ben weer terug en heb de foto's
quote:Dagcijfers van vrijdag 4 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
004. 142 Pheno
016. 090 Sjowhan
019. 085 Kuukske
021. 081 vdvorst
022. 080 OA
034. 068 Houniet
040. 064 marcb1974
043. 061 MPG
058. 053 Papierversnipperaar
062. 051 vrolijke-frits
062. 051 DaMart
095. 039 cablegunmaster
101. 037 BrandX
101. 037 indahnesia.com
106. 036 Tmaatje
112. 035 Sebasser
quote:
quote:Dagcijfers van zondag 6 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
009. 087 Papierversnipperaar
063. 047 vrolijke-frits
072. 044 BrandX
078. 042 DaMart
106. 035 marcb1974
146. 028 Pheno
155. 027 Tmaatje
215. 022 Houniet
241. 020 Surveillance-Fiets
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Op maandag 7 april 200808:10 schreef indahnesia.com het volgende: