Ik heb me ingehouden vandaag... ik gok trouwens op morgen!quote:Op zondag 6 april 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is dan weer net zo subtiel als een olifant in een porseleinkast
Dat is zeer goed mogelijkquote:Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden vandaag... ik gok trouwens op morgen!
Het is maar waar je je mee bezig houdt hèquote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, het zal mij deugd doen als jij eindelijk rustig kunt slapen dan![]()
.
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteitquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is maar waar je je mee bezig houdt hè
quote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, het zal mij deugd doen als jij eindelijk rustig kunt slapen dan![]()
.
En terechtquote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, mij doet het niet zoveel hoor, een post meer of minder... ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat bedoel ik toch maarquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat had hem een hoop knaken kunnen kosten
Waarvoor dankquote:Op zondag 6 april 2008 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En op deze manier help ik jou je postaantal op te hogen
Welterustenquote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
Echter stopt het posts ophogen hier, aangezien ik mijn bedje ga opzoeken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Ik zal je een handje postje helpen...quote:Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in te halen op jullie ...
Dank je..quote:Op zondag 6 april 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal je een handje postje helpen....
Ok en: "May the Inspiration be with you.."quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Maar nu ga ik echt weer even terug naar Word, verder schrijven aan een verhaal.
Slaap lekker jongen!quote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
Echter stopt het posts ophogen hier, aangezien ik mijn bedje ga opzoeken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Succes!quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Maar nu ga ik echt weer even terug naar Word, verder schrijven aan een verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |