Als je mijn zijn vorige reistopic ziet, weet je wel beterquote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dag 1 van OA: ZZZZZz
dag 2 - tot rest : Sex koffie slapen herhaal

Met 3 jaar oude pc's zekerquote:Op maandag 7 april 200809:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach das 30 eu , en dat heb je toch niet nodig [afbeelding]
remote desktop [afbeelding]

Ja, fok zeg, moet ik dat dan weer vullen met een verslag?quote:Op maandag 7 april 2008 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een topic komen dan
quote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gun het die jongen van harte hoor!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dag 1 van OA: ZZZZZz
dag 2 - tot rest : Sex koffie slapen herhaal
Klopt. Maar dat betekent niet dat er geen kern van waarheid in zijn post schuilt...quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je mijn zijn vorige reistopic ziet, weet je wel beter
Zeker!quote:Op maandag 7 april 2008 09:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De taken zijn mooi verdeeld hier ja

zoeken of er nog een reserve vd kaart isquote:Op maandag 7 april 2008 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met 3 jaar oude pc's zeker![]()
Dat gaan we niet meer doen

Maar 1673 views is best een hoop. Dat had je vorige verslag-topicquote:Op maandag 7 april 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, fok zeg, moet ik dat dan weer vullen met een verslag?![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
Klopt. Maar dat betekent niet dat er geen kern van waarheid in zijn post schuilt...![]()
[..]
Zeker!

Zeer zeker waar. Ik ga niets openen hoor, het was slechts een proefballonnetjequote:Op maandag 7 april 2008 10:05 schreef OA het volgende:
Frits, laten we afspreken dat je in ieder geval wacht met een topic totdat ik terug ben...![]()
Ik weet namelijk nog niet of ik wel zin heb om weer een uitgebreid verslag te schrijven. Bovendien is er al genoeg over Italië geschreven...

Best wel netjes!quote:Op maandag 7 april 2008 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar 1673 views is best een hoop. Dat had je vorige verslag-topic
Gelukkig......quote:Op maandag 7 april 2008 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. Ik ga niets openen hoor, het was slechts een proefballonnetje

Will doquote:Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel netjes!![]()
[..]
Gelukkig......![]()
Maak maar een mooie TT bij het volgende KSC topic dat jij opent.

» Er is al 81 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Nog maar eens even het topic spammen: OA is terug van vakantie in Chili!

Zo ff lezen eerst een bak leut halen en ontbijten.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Nog maar eens even het topic spammen: OA is terug van vakantie in Chili!

Jouw Mijn topic, maak ik zelf wel uit!quote:Op maandag 7 april 2008 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
» Er is al 81 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

quote:

Die is wel vaag. Hij kijkt nu de verkeerde kant op...quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog de andere kant op rokend:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |