Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juist vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis doorquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Neen...![]()
De enige 'vrije' avond deze week is donderdagavond, maar dan wordt ik geacht om van alles in te pakken, omdat:
1) Wij deze volgende dag zeer vroeg gaan rijden en
2) OAdin des avonds moet werken en dus zelf geen spullen kan inpakken.
Volgende week (en de week daarna) zijn wij dus weer eens op vakantie,!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juiste vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis door![]()
.
Onboard videokaart vermoed ik zoquote:Op maandag 7 april 200809:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach als die uitgevallen pc als reserve hardware gebruikt heb je weer hardware... maar hey wat is er kaduuk aan ? [afbeelding]
Misschien gaat er wel een topic komen danquote:Op maandag 7 april 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stimmt.![]()
Dus vanaf 11 t/m 26 april zal je mij hier niet zien!
Ik gun het die jongen van harte hoor!quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb het geprobeerd![]()
helaas....
plan 2 : hoe saboteer je OA's vakantie
quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juist vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis door![]()
.
De taken zijn mooi verdeeld hier jaquote:Op maandag 7 april 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Incorrect. MPG neemt de honneurs waar!![]()
[..]
Correct...![]()
Als je mijn zijn vorige reistopic ziet, weet je wel beterquote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dag 1 van OA: ZZZZZz
dag 2 - tot rest : Sex koffie slapen herhaal
Met 3 jaar oude pc's zekerquote:Op maandag 7 april 200809:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach das 30 eu , en dat heb je toch niet nodig [afbeelding]
remote desktop [afbeelding]
Ja, fok zeg, moet ik dat dan weer vullen met een verslag?quote:Op maandag 7 april 2008 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een topic komen dan
quote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gun het die jongen van harte hoor!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dag 1 van OA: ZZZZZz
dag 2 - tot rest : Sex koffie slapen herhaal
Klopt. Maar dat betekent niet dat er geen kern van waarheid in zijn post schuilt...quote:Op maandag 7 april 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je mijn zijn vorige reistopic ziet, weet je wel beter
Zeker!quote:Op maandag 7 april 2008 09:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De taken zijn mooi verdeeld hier ja
zoeken of er nog een reserve vd kaart isquote:Op maandag 7 april 2008 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met 3 jaar oude pc's zeker![]()
Dat gaan we niet meer doen
Maar 1673 views is best een hoop. Dat had je vorige verslag-topicquote:Op maandag 7 april 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, fok zeg, moet ik dat dan weer vullen met een verslag?![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
Klopt. Maar dat betekent niet dat er geen kern van waarheid in zijn post schuilt...![]()
[..]
Zeker!
Zeer zeker waar. Ik ga niets openen hoor, het was slechts een proefballonnetjequote:Op maandag 7 april 2008 10:05 schreef OA het volgende:
Frits, laten we afspreken dat je in ieder geval wacht met een topic totdat ik terug ben...![]()
Ik weet namelijk nog niet of ik wel zin heb om weer een uitgebreid verslag te schrijven. Bovendien is er al genoeg over Italië geschreven...
Best wel netjes!quote:Op maandag 7 april 2008 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar 1673 views is best een hoop. Dat had je vorige verslag-topic
Gelukkig......quote:Op maandag 7 april 2008 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. Ik ga niets openen hoor, het was slechts een proefballonnetje
Will doquote:Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel netjes!![]()
[..]
Gelukkig......![]()
Maak maar een mooie TT bij het volgende KSC topic dat jij opent.
» Er is al 81 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Nog maar eens even het topic spammen: OA is terug van vakantie in Chili!
Zo ff lezen eerst een bak leut halen en ontbijten.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Nog maar eens even het topic spammen: OA is terug van vakantie in Chili!
Jouw Mijn topic, maak ik zelf wel uit!quote:Op maandag 7 april 2008 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
» Er is al 81 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:
Die is wel vaag. Hij kijkt nu de verkeerde kant op...quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog de andere kant op rokend:
[ afbeelding ]
Wisselt nogal wanneer ik hier ben en kan zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar blijft 'ie?!
En wat staat er de volgende dag op 1 in de dumpertquote:Op zondag 6 april 2008 12:46 schreef ScarFace- het volgende:
Deze is wel master.
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_beledigen.html
Binnenkort in de toppers, ongetwijfeld.
Je bent nogal vol van GS hè, moet je voor de grap als reaguurder eens dagen lang over fok gaan hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En wat staat er de volgende dag op 1 in de dumpertdat filmpje
Tja.quote:Op maandag 7 april 2008 11:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je bent nogal vol van GS hè, moet je voor de grap als reaguurder eens dagen lang over fok gaan hebben.
Houniet als eerste gereageerd!quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tja.
Meeste dingen die ze op geenstijl zeggen kloppen wel.
En bovendien, de dumpert is een stuk sneller en fijner dan youtube.
Als je een paar keer neqschot en ga naar je eigen land zegt word je gebandna een paar reacties hield ik het dus voor gezien als reaguurder.
http://www.dumpert.nl/med(...)lclub_apeldoorn.html
Zo zijn de meeste van die idioten
Wat een typhusvolk in dat filmpje zegquote:Op maandag 7 april 2008 11:31 schreef ScarFace- het volgende:
Vervolg op vorige post:
Dus een neqschot cq ga naar je eigen land reactie is niet meer dan normaal.
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 7 april 2008 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Houniet als eerste gereageerd!
quote:Op maandag 7 april 200811:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tja.
Als je een paar keer neqschot en ga naar je eigen land zegt word je geband [afbeelding] na een paar reacties hield ik het dus voor gezien als reaguurder.
Zo zijn de meeste van die idioten [afbeelding]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureauquote:Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sirenes doen het nog, wat een geruststelling
quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureau.
Dat ben ik nietquote:Op maandag 7 april 2008 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Houniet als eerste gereageerd!
hier wordt geen luchtalarm getest... de enige die ze hier hebben is nog van de Nederlanders en gaat alleen af op onafhankelijkheidsdag. Als 'we' dat ding hadden meegenomen hadden ze nu nog nietsquote:Op maandag 7 april 200812:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureau [afbeelding].
Hier keihard geloei op de gang!quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, maandelijkse test en zo... dook ik helemaal voor niets onder mijn bureau.
Ik heb het daar een half jaar volgehouden. Toen werd ik gebanned vanwege een te grappige opmerking.quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tja.
Als je een paar keer neqschot en ga naar je eigen land zegt word je gebandna een paar reacties hield ik het dus voor gezien als reaguurder.
Zo zijn de meeste van die idioten
quote:Op maandag 7 april 200813:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het daar een half jaar volgehouden. Toen werd ik gebanned vanwege een te grappige opmerking.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Da's geenstijl dat je gebanned werd vanwege een grappige opmerking
quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Da's geenstijl dat je gebanned werd vanwege een grappige opmerking
Lees jij eens heel gauw eea terug!quote:
Een of andere pannenkoek die mijn nick gebruiktquote:
Wat specifiek?quote:
Ik heb heul niet lang geslapenquote:
Denk ik dat ik de server ongewild een reboot aan het geven ben of zoquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Alsof jij de servert kan rebootenquote:Op maandag 7 april 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
Telkens als ik deze melding zie:
[..]
Denk ik dat ik de server ongewild een reboot aan het geven ben of zo.
Gelukkig niet nee... maar dat shut_down als ik een foutmelding krijg ziet er zo gevaarlijk uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |