hoe bedoel je ? wat voro pc?quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een pc uitgevallen.
Gaat goed, we hebben nu geen reservehardware meer.
* JortK roept Murphyquote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een pc uitgevallen.
ach als die uitgevallen pc als reserve hardware gebruikt heb je weer hardware... maar hey wat is er kaduuk aan ?quote:Op maandag 7 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een pc uitgevallen.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach kom op voor je lieve Vrolijke-Frits heb je het wel over om een bakkie leut te gaan drinken met hem.
Hij vraagt het zo lief!!!
*slijm slijm slijm*
Heaumeauquote:Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, heb jij deze of volgende week ergens tijd voor een bakkie?
Neen...quote:Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, heb jij deze of volgende week ergens tijd voor een bakkie?
quote:Op maandag 7 april 2008 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach kom op voor je lieve Vrolijke-Frits heb je het wel over om een bakkie leut te gaan drinken met hem.
Hij vraagt het zo lief!!!
*slijm slijm slijm*
quote:
Oh ja, meneer laat het breed hangenquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Neen...![]()
De enige 'vrije' avond deze week is donderdagavond, maar dan wordt ik geacht om van alles in te pakken, omdat:
1) Wij deze volgende dag zeer vroeg gaan rijden en
2) OAdin des avonds moet werken en dus zelf geen spullen kan inpakken.
Volgende week (en de week daarna) zijn wij dus weer eens op vakantie,!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, meneer laat het breed hangen
Stimmt.quote:Italië toch?
Ga daar eens op broeden...quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
plan 2 : hoe saboteer je OA's vakantie
Zonder OA geen dagelijks post van de cijfersquote:Op maandag 7 april 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stimmt.![]()
Dus vanaf 11 t/m 26 april zal je mij hier niet zien!
Incorrect. MPG neemt de honneurs waar!quote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zonder OA geen dagelijks post van de cijfers
Correct...quote:zonder OA....geen KSC
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juist vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis doorquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Neen...![]()
De enige 'vrije' avond deze week is donderdagavond, maar dan wordt ik geacht om van alles in te pakken, omdat:
1) Wij deze volgende dag zeer vroeg gaan rijden en
2) OAdin des avonds moet werken en dus zelf geen spullen kan inpakken.
Volgende week (en de week daarna) zijn wij dus weer eens op vakantie,!
quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juiste vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis door![]()
.
Onboard videokaart vermoed ik zoquote:Op maandag 7 april 200809:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach als die uitgevallen pc als reserve hardware gebruikt heb je weer hardware... maar hey wat is er kaduuk aan ? [afbeelding]
Misschien gaat er wel een topic komen danquote:Op maandag 7 april 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stimmt.![]()
Dus vanaf 11 t/m 26 april zal je mij hier niet zien!
Ik gun het die jongen van harte hoor!quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb het geprobeerd![]()
helaas....
plan 2 : hoe saboteer je OA's vakantie
quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de momenten dat je thuis bent voor jou juist vakantie waren... even een lekkere break van een paar weken tussen al dat gereis door![]()
.
De taken zijn mooi verdeeld hier jaquote:Op maandag 7 april 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Incorrect. MPG neemt de honneurs waar!![]()
[..]
Correct...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |