Degene die het laatst post in een topic moet een nieuwe openenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef Matje-1989 het volgende:
Ha dubbel!
Helaas lang niet zo veel als in de VSquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Misschien kan ik er nog wat geld voor vangen
50k ben ik tevreden mee hoor..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas lang niet zo veel als in de VS
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Met dat bedrag kun je goed de studietijd doorkomen
Ik wil wel es een foto van jou zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Maar over die aanklacht tegen de gemeente Groningen, da's wel een goed
plan
Misschien kan ik er nog wat geld voor vangen
Oké, die link snap ik niet..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil wel es een foto van jou zien.
Heb je het laminaat en de kasten op de grote slaapkamer gezien? Mooi gelegd/ in elkaar gezet hé?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook weer thuis. Verhuizings-actie geslaagd, 1 huis leeg, ander huis vol
Ben blij dat ik zelf niet hoef te verhuizen zeg
neuh gewoon.quote:
Ik ben ook wel benieuwd, misschien moeten we maar snel een keer een plansoenmeet houden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
neuh gewoon.
Ik kan me geen gezicht bij je vormen, bij de rest allemaal wel,
Ah, jouw werk? Er staat al een bed op en alles, dus niet echt kunnen bewonderen. Men was bezig omde grote IKEA kast in die kamer in elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je het laminaat en de kasten op de grote slaapkamer gezien? Mooi gelegd/ in elkaar gezet hé?
Prima! Maar wel met wat beter weer natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd, misschien moeten we maar snel een keer een plansoenmeet houden.
Geen foto dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Prima! Maar wel met wat beter weer natuurlijk
Dat valt ook wel dik mee!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Dikkepeer het volgende:
CZ heeft me praktisch dodelijk verwondIk heb gewoon een compleet open wond op mijn hand!
Mijn hand ligt er niet af ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Foto van jou en je hand, anders geloof ik het niet
Vorig jaar heb ik een naaktfoto gepost, en hebben een heleboel mensen een foto in bikini of zwembroek gepost.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tss, heb van de anderen ook nog geen foto's gezien
Ik had inderdaad een afgerukt ledemaat verwachtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Mijn hand ligt er niet af ofzoDus een foto van mijn hand is een foto van mij
![]()
[ afbeelding ]
Kijk, daar bij zijn neus!
Ik ga me zo ook gladscheren en douchen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een naaktfoto gepost, en hebben een heleboel mensen een foto in bikini of zwembroek gepost.
Ben btw heerlijk gladgeschoren en schoongedouched
Ik mag helaas geen foto's van anderen postenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ga je weer gebanned worden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik mag helaas geen foto's van anderen posten
das tegen de policy is me een paar keer verteld
Nah.quote:
Nog niet genoeg bewijs, omdat je gezicht op de foto ontbreektquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Mijn hand ligt er niet af ofzoDus een foto van mijn hand is een foto van mij
![]()
[ afbeelding ]
Kijk, daar bij zijn neus!
* Peterselieman mompelt iets over fotoboekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
28-05-2007 18:30quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nah.
Kan me de laatste keer ook niet meer herinneren
Ik heb een schematische tekening van mijn gezicht in de foto gezet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog niet genoeg bewijs, omdat je gezicht op de foto ontbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |