Waarom wordt het optreden van The Wombats in Groningen (23ste) gewoon weggelatenquote:Indie Uitgaans Agenda:
12 Maart - HMH - Editors
22 Maart - Effenaar - The Wombats
24 Maart - Doornroosje - The Wombats
25 Maart - Melkweg - The Wombats
Ik ga dan morgen, maar vrees ook een beetje wat jij zegt. Ik vind ze een paar hele goede nummers hebben (stuk of 4/5) maar de rest is volgens mij redelijk filler.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Net terug van The Wombats (ik woon tegenwoordig praktisch naast Doornroosje, trouwens). Aardig concert, maar oh wat zijn ze zwak in de breedte. Vorig jaar in Venlo kregen ze net een half uurtje speeltijd, maar die set was ook stukken beter en strakker dan die van vanavond. Waarschijnlijk omdat ze toen enkel tijd hadden voor de echt goede nummers (uiteraard de drie singles, en verder Moving to New York en My First Wedding, waarvan de laatste overigens bijzonder vals werd gespeeld vanavond).
Met een langere setlist merk je echter wel dat het daarnaast niet echt veel soeps is. Veel formulewerk, en zowel het bijzonder matige Little Miss Pipedream als dat flauwe Pieter Post gedoe had wat mij betreft niet gehoeven.
Leuk bandje met een aantal schandalig goede nummers die live ook prima uit de verf komen, maar het zou me echt niks verbazen als ze over een jaar of twee weer helemaal vergeten zijn.
Er ontbreekt wel meer. Als je zo nodig een wat volledigere agenda wil hebben, dan kijk je maar in dit topic: Concertagenda. Wat mij betreft wordt ie uit de hele OP weggesloopt, omdat er toch geen enkele wil is om dat echt bij te gaan zitten houden voor een aparte reeks. Veel te veel werk voor iets wat elders veel beter en uitgebreider is na te lezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het optreden van The Wombats in Groningen (23ste) gewoon weggelaten
Kijk maar of je die dan maar kunt vinden. Ik heb gewoon de oude OP overgenomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:06 schreef JeroenV het volgende:
En de agenda was toch laatst helemaal upgedate, ook met de WAS optredens erbij enzo?
idd, had ik bij sommige nummers ook, maar ondanks dat heb ik wel een geweldige avond gehad. NeWax vond ik trouwens zeer leuk live.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Net terug van The Wombats (ik woon tegenwoordig praktisch naast Doornroosje, trouwens). Aardig concert, maar oh wat zijn ze zwak in de breedte. Vorig jaar in Venlo kregen ze net een half uurtje speeltijd, maar die set was ook stukken beter en strakker dan die van vanavond. Waarschijnlijk omdat ze toen enkel tijd hadden voor de echt goede nummers (uiteraard de drie singles, en verder Moving to New York en My First Wedding, waarvan de laatste overigens bijzonder vals werd gespeeld vanavond).
Met een langere setlist merk je echter wel dat het daarnaast niet echt veel soeps is. Veel formulewerk, en zowel het bijzonder matige Little Miss Pipedream als dat flauwe Pieter Post gedoe had wat mij betreft niet gehoeven.
Leuk bandje met een aantal schandalig goede nummers die live ook prima uit de verf komen, maar het zou me echt niks verbazen als ze over een jaar of twee weer helemaal vergeten zijn.
Mijn moeder zou zeggen: "Nou nou, kort lontje?"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel meer. Als je zo nodig een wat volledigere agenda wil hebben, dan kijk je maar in dit topic: Concertagenda. Wat mij betreft wordt ie uit de hele OP weggesloopt, omdat er toch geen enkele wil is om dat echt bij te gaan zitten houden voor een aparte reeks. Veel te veel werk voor iets wat elders veel beter en uitgebreider is na te lezen.
Check #27 maar, daar heb ik de concertagenda ingezet (maar vervolgens niet in de wiki)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk maar of je die dan maar kunt vinden. Ik heb gewoon de oude OP overgenomen.
Jaaa! Als die nou eens naar Nijmegen komenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Morgen kaartjes halen voor Elbow!Nieuwe album is een pareltje zeg, wat een toffe band!
Nog niet geluisterdquote:Skippy, heb je With Ice nog beluisterd? Wat vond jij ervan?
Goed plan jaquote:Als we nou eens een biertje (of in mijn geval een colaatje, gezien mijn hertentamen) drinken na The Rifles zonder dat je de kroeg uit wordt gemieterd, lijkt me een puik plan.![]()
Ik viel alleen maar om tegen de muur aanquote:En las ik nou in het vorige topic dat je je nek half had gebroken door een van de trap donderend meiske?Ze blijven daar ook bij bosjes vallen zeg!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen: "Nou nou, kort lontje?"
quote:do 10 jul | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert rock
Dinosaur Jr.
Normaal
¤ 17,50
En terecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En The Rifles zijn gewoon uitverkochtZal wel komen door dat voorpogramma wat pas bekend is gemaakt...
Derde keer binnen 6 maanden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:42 schreef Aisumasen het volgende:
Leg uit, je hebt ze al vaker gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
Puike zangeres!Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze kan nog beter gitaar spelen.
Als BRS groupie zou ik dat eigenlijk wel moeten weten, maar in welk BRS-nummer speelt de violiste (Mariet) van Los Campesinos! nou mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door Toad op 26-03-2008 00:57:57 ]
Ja, ik verwar die woorden steedsquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:57 schreef Aisumasen het volgende:
Skydiven!
edit: Jaaa, ik zag het wel!
Zeker! Optreden in de Ekko is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, vandaar. Maar wel de moeite waard dus?
Ja, op die manier heb ik inderdaad wel eens mensen zien skydiven van een té hoog podiumquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik verwar die woorden steeds. Alhoewel het soms ook wel skydiven was, gezien hoeveel mensen er het podium afgegooid werden het publiek in
.
Allright, dat belooft wat!quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Zeker! Optreden in de Ekko is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien.
Ja dat dacht ik dus ook. Tot vorige week donderdag rond een uurtje of 4 s'middags.... schijnbaar....quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:11 schreef JeroenV het volgende:
BRS ga ik dan maar hopelijk op Pinkpop zien. Doornroosje is net iets te ver weg van mijn huis.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Tot vorige week donderdag rond een uurtje of 4 s'middags.... schijnbaar....![]()
![]()
Voorprogramma klonk inderdaad wel prima, alleen ik vond het niet erg bijzonder ofzo. Het was gewoon hele standaard britpop. Maar ik heb me niet verveeld, en de laatste paar nummers kwamen wel goed uit de verf. Die salto-stagedive idd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:33 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Wombats!
![]()
![]()
![]()
Erg geslaagd feestje. Geen irritante 14-jarigen gezien (ze deden net zo hard mee). Sommige nummers kwamen idd minder uit, maar ik heb wel het idee dat het optreden beter was dan in Doornroosje als ik het zo lees.
En die gozer met die salto-stagedive
En eindelijk eens een léuk voorprogramma gezien...
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.quote:
Ah so...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.
Hm, nee ik denk dat ik dan op mijn kamer in A'dam zit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah so...
Helemaal vanaf Middelburg?
Wat voor oordopjes? Voor de Creative EP-630 en Sennheiser CX300 heb ik een zak met 9 van die dingen. Medium.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef Aisumasen het volgende:
Godverdegodver, ik ben ergens in dit huis een in ear-dopje kwijtgeraakt die ik natuurlijk nooit meer terugvind. En de 'reserve' oordopjes heb ik iets te netjes opgeborgen. Stom.
Het is een groot drama. Ik heb voor ¤20 ooit een zak met 10 van die dingen gekocht omdat ik ze steeds kwijtraakte. Twintig euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:44 schreef Aisumasen het volgende:
CX300, ja. Ik weet niet eens meer welke maat ik nu dus één helft van kwijt ben. Morgen eerst even goed zoeken, ook naar de vervangers. Ik houd jullie op de hoogte van dit drama.
Ja, die van mij waren wel eggies met Sennheiser kartonnetje en al, gekocht bij Nederlandse webwinkel. Alhoewel een kartonnetje ook niks meer zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:48 schreef Aisumasen het volgende:
Belachelijk! Ik vertrouw het ook niet echt om van die neppers te kopen voor 50 cent op eBay. Voor dat geld kun je moeilijk worden opgelicht. Maar ze zullen wel weer niet passen enzo, en dan ben je ook niet echt geholpen.
Arcade Fire op Lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.
Wat was trouwens jullie best "live ervaring" tot nu toe?
Naast BRS in de Ekko, was dat voor mij Daft Punk in de HMH, Arctic Monkeys/Pinkpop en Editors/Paradiso '08.
Oef! Daar kom ik op terug...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Naast BRS in de Ekko, was dat voor mij Daft Punk in de HMH, Arctic Monkeys/Pinkpop en Editors/Paradiso '08.
Ik ga er waarschijnlijk ook heen. Vierde keer in 6 maanden. O nee 7 maanden dan. Nouja, beat thatquote:
Ach redelijk standaard, misschien wel. Je kon in ieder geval Beatles invloeden vollop horen. Maar het klonk goed live en voor een voorprogramma stonden ze er heel goed bij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorprogramma klonk inderdaad wel prima, alleen ik vond het niet erg bijzonder ofzo. Het was gewoon hele standaard britpop. Maar ik heb me niet verveeld, en de laatste paar nummers kwamen wel goed uit de verf. Die salto-stagedive idd.
Ik zeg altijd Killers in Paradiso. Daft Punk was leuk en een supershow, maar het publiek viel me tegen daar. toch komt het wel hoog. Arctic Monkeys in Tivoli vond ik ook heel speciaal om erbij te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige remedie is een welgeplaatste elleboog of een stapje terug.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:31 schreef -skippybal- het volgende:
Een crowddive is altijd lomp.
Ik weet alleen dat Doornroosje een dag eerder al is uitverkocht. En volgens google passen er maar 450 man in Tivoli De Helling, dus ik zou niet al te lang wachten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
The Rifles in Tivoli de Helling, gaat dat snel uitverkopen? is zaterdag nog op tijd om kaartjes te halen?![]()
![]()
Hoe groot is die zaal eigenlijk?
Volgens mij is de Helling nog nooit uitverkocht geweestquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
The Rifles in Tivoli de Helling, gaat dat snel uitverkopen? is zaterdag nog op tijd om kaartjes te halen?![]()
![]()
Hoe groot is die zaal eigenlijk?
Ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is de Helling nog nooit uitverkocht geweest![]()
Passen denk ik 500 man in ofzo, maar de locatie is vrij ongunstig dus daarom is het er nooit echt druk...
Verder wel een prima zaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.![]()
Maar ik ben aan het onderhandelen. Oehoeheoeheoh.
Ik heb het 1 x uitverkocht meegemaakt, was niet echt stampvol ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb 'de Vloer' (nu dus Tivoli de Helling) ook nooit stampvol meegemaakt. Altijd halfvol. Maar misschien lag dat aan de acts die ik bezocht. Ik ga meestal met de bus naar de Helling, duurt 3 minuten ofzo.Lijkt lui, maar dat is fijner dan 's nachts 2 km lopen, terwijl je de laatste trein probeert te halen.
Oja, dat is volgende weekquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Is van het station naar de Helling echt zo desastreus? Ben 7 jaar geleden voor het laatst in Utrecht geweest en ik moet er volgende week heen voor We Are Scientists.
Het is een minuut of twintig lopen, maar het is niet echt een fijne route, zou inderdaad met de bus gaan (slechts 2 haltes). En heb zin in WASquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Is van het station naar de Helling echt zo desastreus? Ben 7 jaar geleden voor het laatst in Utrecht geweest en ik moet er volgende week heen voor We Are Scientists.
Doe het op de manier van MaJo en ik:quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Nog suggesties over hoe ik ze kan stalken voor een foto?
Hehehe jaaa klinkt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doe het op de manier van MaJo en ik:
De beveiligingsman negeren, keihard rennen, en dan heel stilletjes de backstagegang doorsluipen en dan Keith uit de kleedkamer plukken
Ssst, niet iedereen onze tactiek bekend makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doe het op de manier van MaJo en ik:
De beveiligingsman negeren, keihard rennen, en dan heel stilletjes de backstagegang doorsluipen en dan Keith uit de kleedkamer plukken
Hm, die vond ik niks live.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef JeroenV het volgende:
The Hype ja.
.. is onderweg met de post...quote:
hmz idd, en waarschijnlijk een sok vinden waar nog wat geld inzitquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
Ik heb werkelijk geen idee, ik ga zo ook naar de Plato om kaartjes te halen en ik weet nu al dat ik met minstens één cd terug kom. Ik kan het mezelf niet verbiedenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
.. is onderweg met de post...
Wie weet er een medicijn tegen de 'ik koop te veel cd's omdat mijn huur nog niet is afgeschreven'-ziekte?
Ik las het al in de Doornroosje, nu dus bevestigd. Nice. Ik wilde al naar hun show in de Paradiso bovenzaal, maar dat was een ongunstige datum. Nu dus in de herkansing.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
Argh avatar change, ik moest even kijken wie je nou wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik las het al in de Doornroosje, nu dus bevestigd. Nice. Ik wilde al naar hun show in de Paradiso bovenzaal, maar dat was een ongunstige datum. Nu dus in de herkansing.
Het is wel een 'vroeg' optreden, zaal open om 18:30. Sta je daar met je biertje om 20:00, als de zaal wordt leeggeveegd.
TP, duh. Is zelfs duidelijk te lezenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:51 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, maar wel herkenbaar. Raad de avatar...
Oh is dat in Nederland ook een hype? Ik dacht dat ze hier als enigen besmet waren geraakt. Man, moet je die ieren zien als Time to Pretend in de pub/club gedraaid wordt, to-taal maf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
Ja en daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef jakkop het volgende:
MGMT wil ik wel heen denk ik.
en @f-s: zal wel een 23 x gedrukte special edition cd-s 10" vinyl-single uit Timboektoe zijn.
Een echte!?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef frame-saw het volgende:
Bij Operator Please was zelfs een alto. Een echte.
Dat zijn punkmeisjes. Ook al weten ze het zelf vaak niet....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:01 schreef frame-saw het volgende:
Alto's zijn meisjes met streepjessokken, oranje/paars haar en het zijn vaak huppelkutten.
Das lievquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef AMDB het volgende:
Alto meisjes![]()
Maar ik vind alle stijlen wel leuk bij meisjes, als het ze maar geen grote gekleurde sportschoenen aanhebben
Jij past door dat gaatje in het midden van de cd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef AMDB het volgende:
Ik heb geen meisjes meer nodig, ik heb Consolers of the Lonely van Raconteurs![]()
Zo ver zijn we nog niet gegaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij past door dat gaatje in het midden van de cd?
Die heb ik gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb grote witte sneakersMaar wel met gekleurde veters.
Nu ben jij de stoerste member van Fokquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Die heb ik gezien![]()
en ze zijn heus wel hip
1 compliment over je schoenen en dat maakt hem je favo fokker? Jakkop zeg iets tofs over d'r haar, dan kun je gelijk trouwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nu ben jij de stoerste member van Fok![]()
Ik vind ze ook hip en ze lopen lekker en ze autorijden nog lekkerder.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef jakkop het volgende:
Overigens, dit staat binnenkort in huis om mijn geliefde Arctic Monkeys-platen mee af te spelen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Teddy Pickert ziet er anders uit. [..]
Na-ah!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef jakkop het volgende:
[..] en @f-s: zal wel een 23 x gedrukte special edition cd-s 10" vinyl-single uit Timboektoe zijn.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
Na-ah!Deze komt uit Venezuela, dat had je kunnen zien aan de barcode!
(donker)blond als ik mij het filmpje van het concert van Los Campesinos goed kan herrineren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef jakkop het volgende:
Frame-saw, je haar is echt tof!
[sub](wat voor haar had je ook al weer?)
Oja, je had krullen. Kleur?
Vooralsnog alleen maar matige bandjes in de trant van Jeremy's en The Girls, maar goed. De programmeurs schijnen wel een goede smaak te hebben, dus op termijn kan Luxor best een leuke zaal worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het verraste me compleet! Het laatste nieuws wat ik over Luxor hoorde is dat de bouw stil lag, wegens problemen met de aannemer. Ik dacht dat met Luxor hetzelfde zou gebeuren als met het nieuwe station in Arnhem... Integendeel, ze gaan volgende maand open en hebben al redelijk wat acts geboekt.
Samenwonen? Verloven? LAT? Geregistreerd partnerschap? (de aanhouder wintquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:15 schreef frame-saw het volgende:
Blonde krullen ja. Ik weet dat ze dik tof zijn.
En ik ben anti-trouwen, sorry
Je mag zelf kiezen, onder de voorwaarde dat jij al mijn concertkaartjes en cd's betaalt. En dat zijn er veel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef jakkop het volgende:
[..]
Samenwonen? Verloven? LAT? Geregistreerd partnerschap? (de aanhouder wint)
Hopelijk krijgen we qua programma een 2e doornroosje in Arnhem, dat zou te chill zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen maar matige bandjes in de trant van Jeremy's en The Girls, maar goed. De programmeurs schijnen wel een goede smaak te hebben, dus op termijn kan Luxor best een leuke zaal worden.
Mmmm, niet helemaal waar. Het had allang open kunnen zijn, maar de gemeente zat moeilijk te doen over een krentenbol subsidie. Er moest namelijk nog 11 miljoen naar één of andere tokkieclubquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het verraste me compleet! Het laatste nieuws wat ik over Luxor hoorde is dat de bouw stil lag, wegens problemen met de aannemer. Ik dacht dat met Luxor hetzelfde zou gebeuren als met het nieuwe station in Arnhem... Integendeel, ze gaan volgende maand open en hebben al redelijk wat acts geboekt.
Hmm, vandaar. Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal gevolgd heb, hoor. Maar ik dacht dat de opening weer was verschoven naar 2010 ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mmmm, niet helemaal waar. Het had allang open kunnen zijn, maar de gemeente zat moeilijk te doen over een krentenbol subsidie. Er moest namelijk nog 11 miljoen naar één of andere tokkieclub....
Lees ik het goed dat je vanavond nog vertraging had door de 'aanrijding met een persoon' in Oss? Ik had daar vanmiddag ook een korte vertraging door toen ik vanuit Utrecht naar Arnhem wilde reizen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Pistepirrko was net echt zwaar gaaf2 uur tofheid.
En ik had met Grobbel gewoon nog een biertje kunnen als ik de voorkennis had dat een bepaald iemand zich bij Oss met volle overgave voor de trein zou stortten. Half uur vertraging in de kou
Dat is wel ruk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Pistepirrko was net echt zwaar gaaf2 uur tofheid.
En ik had met Grobbel gewoon nog een biertje kunnen als ik de voorkennis had dat een bepaald iemand zich bij Oss met volle overgave voor de trein zou stortten. Half uur vertraging in de kou
Ik kon gisterenmiddag gewoon van Arnhem naar Utrecht en andersom, zonder vertragingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hmm, vandaar. Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal gevolgd heb, hoor. Maar ik dacht dat de opening weer was verschoven naar 2010 ofzo. Dus daarom kwam het als een verrassing.
[..]
Lees ik het goed dat je vanavond nog vertraging had door de 'aanrijding met een persoon' in Oss? Ik had daar vanmiddag ook een korte vertraging door toen ik vanuit Utrecht naar Arnhem wilde reizen...
Tja. Eigenlijk had Doornroosje al een Planet Rose-event staan die avond, en aangezien dit de enige datum is die MGMT kan spelen in Nederland, was de keuze voor een vroege show ineens niet meer zo heel lastig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie nu pas dat MGMT een vroege show isBeetje jammer altijd...
Ga wel bestellen als de Postbank even opschiet met het sturen van m'n nieuwe codes aangezien ik de oude weer eens drie keer fout had gedaan. Matige uitvinding maar, dat Caps Lock...
Ik zou nog steeds de promo-cd van Skip The Rush (de vroegere Hit me TV dus) van een vriendin krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:27 schreef Grumpey het volgende:
net terug van club 3voor12, en Hit me TV is voor nederlandse begrippen best een aardig bandje
Mén, wat een gedoe allemaal zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
...
Ga wel bestellen als de Postbank even opschiet met het sturen van m'n nieuwe codes aangezien ik de oude weer eens drie keer fout had gedaan. Matige uitvinding maar, dat Caps Lock...
Gokje: L-M?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef frame-saw het volgende:
Rabobank de geksteuhh
Ik heb kaartjes voor London Calling, van onze Toad. Met handgeschreven briefje (en ik zal haar de groeten doen als ze nog komt afterparty-en).
Nu nog Vampire Weekend en The Long Blondes en dan ben ik tevree voor de komende maand. Of misschien nog Motel Mozaïque, maar financieel gezien wordt dat een ramp.
Goed gegoktquote:
Ik heb er 1 van m'n ouders gekregen voor m'n verjaardag, en die is geweldig. Schoonmaken doe ik niet aan eigenlijk. Dat komt over een jaar wel ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:57 schreef frame-saw het volgende:
Wij hebben zo'n supergoedkoop ding, echt zo'n studentending dus. En studenten maken nooit schoon dus maken ze de randen waarmee je alleen in aanraking kom als je gaat schoonmaken superscherp.
Eikels.
Bah.
quote:Doornroosje e-ticket
Hiermee bevestigt Doornroosje de on line verkoop van de hieronder gespecificeerde tickets aan
Naam Skippy Bal
Act MGMT + support
Datum zaterdag 3 mei 2008
Tijd 19:15
Gekozen tickets:
Soort Tarief Aantal Totaal
Normaal ¤ 13,00 1 ¤ 13,00
Maar daarentegen heb je genoeg bands die je niet zo vaak meer luistert, ondanks dat je er wel heen geweest bent... Ik heb alles mooi achter een glazen plaat, die nog steeds een keer opgehangen moet worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:13 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, even iets anders:
Laatst vroegen hier wat mensen zich af waar ze in godsnaam hun concertkaartjes moesten bewaren. Welnu, ik stop ze altijd netjes in de hoes bij de desbetreffende LP van de artiest. Dat is leuk, want dan kom je de kaartjes - met bijbehorende herinneringen - steeds tegen als je de muziek opzet.
Een tijd terug stond er een mooi artikel in de Volkskrant over concertkaartjes. Het ging er over dat er vroeger een ware verzameldrift voor concerttickets was, die compleet verloren is gegaan. Dat komt omdat er tot midden jaren '90 speciaal gedrukte kaarten werden ontworpen, voor elk bepaald optreden. Dan had je dus een unieke kaart voor elk optreden.
Tegenwoordig zijn het allemaal dezelfde saaie TicketService-kaarten. Alleen de gedrukte naam is uniek... En als een zaal de tickets niet via TicketService regelt, zijn het alsnog dezelfde soort kaarten voor elk evenement. Da's niet echt leuk om te verzamelen.
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:26 schreef jakkop het volgende:
[..]
Is Skippybal je echte naam??!!1!!!??EINS!!1![]()
Is er hier iemand die naar Motel Mozaïque gaat?quote:Motel Mozaïque-geheim is niet verrassend: dEUS komt
Tot gisteren aangekondigd als secret headliner, is de komst van Belgisch grootste band dEUS naar het meerdaagse muziek- en kunstenfestival Motel Mozaïque – van 10 tot en met 13 april in Rotterdam – allerminst verrassend.
dEUS, en dan met name zanger Tom Barman, behoort samen met de eveneens Belgische formatie Zita Swoon tot de vaste gasten van Motel Mozaïque. Van de afgelopen zeven edities van het festival miste Barman alleen die van 2006. Vorig jaar stond hij nog als dj achter de draaitafels.
Het concert in Off_Corso zal in het teken staan van het nieuwe dEUS-album Vantage Point, dat aankomende maand verschijnt. Naast dEUS heeft Motel Mozaïque de Engelse band Mystery Jets aan het affiche toegevoegd. De vijfmans poppunk- en rockformatie staat onder leiding van de broers Blaine en Henry Harrison. Ook trompettist Eric Vloeimans is van de partij.
In het programmaboekje van Motel Mozaïque waren eerder al Jamie Lidell, Goldfrapp, Be Your Own Pet, The Gutter Twins, Trentemøller en Conny Janssen Danst opgenomen.
quote:Kula Shaker op Bevrijdingspop Haarlem
De Britse band Kula Shaker en de Amerikaanse rockgroep Juliette and the Licks, de band van actrice en zangeres Juliette Lewis, staan dit jaar op Bevrijdingspop.
Alain 'ik vaar met elke wind mee' Clark sluit de 28ste editie op 5 mei in Haarlem af. Verder treden onder meer Pete Philly Perquisite en de Deense band Alphabeat op.
Jammer dat The Music In My Head gedwongen wordt om te stoppen. Ik ben er nooit geweest, maar ze hebben elk jaar een goed en gevarieerd programma.quote:Festival The Music In My Head stopt
Het Haagse popfestival The Music In My Head wordt komende zomer voor het laatst gehouden. Dat heeft de organisator vrijdag laten weten.
Het wil een kleinschalig festival zijn, maar dat is financieel niet haalbaar meer omdat bands te veel geld vragen. In 2005 stopte het festival er ook al mee nadat een sponsor werd verboden omdat die banden had met de tabaksindustrie. Het evenement kon daarna nog doorgaan door subsidie van de gemeente. Maar nu zien ze geen toekomstperspectief meer.
De laatste Music is op 13 en 14 juni in Den Haag. Onder meer Sinéad O'Connor, Supergrass en The Notwist treden op.
Waar speelt hij? Heb misschien ook wel interesse.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar Mark KnopflerIs dat ook indie?
hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
En anti-rook fundementalisten zullen wel blij zijn met het TMIMH nieuws?
Omdat ze met hun 'beschermende maatregelen' een festival hebben kunnen vernietigen. Puik werk!quote:
Ik leef met je mee. Het OV-gedeelte dan. Al is mijn NS Jaarkaart in combinatie met strippenkaarten natuurlijk wel blitser.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef jakkop het volgende:
Ach, dat zien we tegen die tijd wel weer. Wel lelijk dat ik m'n OV dan nét nog niet heb
Wegens laatste keer kinderbijslag in oktober volgens mij. I've been there, zo naarquote:Op zondag 30 maart 2008 15:24 schreef jakkop het volgende:
Da's wel netjes ja. Maar is er iémand op deze aarde die weet waarom je als 1ste jaars -18 pas vanaf oktober stufie krijgt?
Ben jij nog geen 18? Je komt over als 25 ofzoquote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
Achterlijk, ja. Ik krijg mijn OV pas in oktober omdat ik niet eerder 18 wordt. En tot die tijd moet ik dus gewoon treinkaartjes en strippenkaarten kopen. Om die reden maak ik dit jaar gebruik van de NS Jaarkaart.
En dat kunnen ze dan niet een maandje opschuiven?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wegens laatste keer kinderbijslag in oktober volgens mij. I've been there, zo naar.
Ik had het nog leuker, vorig jaar 1ste jaar +18 in oktober pas stufi en OV kaartquote:Op zondag 30 maart 2008 15:24 schreef jakkop het volgende:
Da's wel netjes ja. Maar is er iémand op deze aarde die weet waarom je als 1ste jaars -18 pas vanaf oktober stufie krijgt?
Dit wordt eng.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef jakkop het volgende:
Over Aisumasen gesproken, heb jij toevallig een bekende rivier uit Europa in je achternaam?[/stalkermodus]
ZOMG ben jij 17quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
Achterlijk, ja. Ik krijg mijn OV pas in oktober omdat ik niet eerder 18 wordt. En tot die tijd moet ik dus gewoon treinkaartjes en strippenkaarten kopen. Om die reden maak ik dit jaar gebruik van de NS Jaarkaart.
Ik zat ook al aan Van Rijn te denkenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
En heet je toevallig Rembrandt van de voornaam?
Dan weet ik wie je bent
Hahaha, that's me! Want stiekem heb ik al sinds 1624 mijn OV.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
En heet je toevallig Rembrandt van de voornaam?
Dan weet ik wie je bent
My ideaquote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben jij nog geen 18? Je komt over als 25 ofzo.
jaja, dat is de hamvraag. Maarja, iets met 3 aapjes enzo.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe weet jij opeens wie hij is dan jakkop?
4 aapjesquote:Op zondag 30 maart 2008 18:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
jaja, dat is de hamvraag. Maarja, iets met 3 aapjes enzo.
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef jakkop het volgende:
Kennen jullie trouwens cd's? Kun je allemaal muziek luisteren
CD'squote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef jakkop het volgende:
Kennen jullie trouwens cd's? Kun je allemaal muziek luisteren
Waren er veel buffer-momentenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]Zo kun je checken of je het leuk vind
En op feestjes is het handig dat je niet 1000 cd's hoeft af te draaien
Had laatst een songza feestje, oldskool
Ik heb het dan ook zo voor elkaar gekregen dat op Google nauwelijk iets van mij te vinden is onder m'n eigen naam. Ja, wat sportuitslagen en stuff maar die boeien ook niet. Als ze m'n aliassen achterhalen aan de andere kantquote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, maar even een serieuze noot hè. Wij houden toch allemaal wel van die anonimiteit? Als je soms ziet wat mensen voor een persoonlijke informatie op hun Hyves/MySpace openbaar maken. Dingen als: "Ik ben Peter de Vries, woonachtige in Klazienaveen, en ik ga morgenavond 3 weken op vakantie!". Of mensen die met naam en toenaam hun baas afkraken. Dan ben je óf niet goed wijs óf heel naïef. Natuurlijk wordt er vóór een sollicitatiegesprek eerst even geGoogled op je voor en achternaam.
Check m'n toffe agendaquote:Gaat er nog iemand naar een leuk optreden binnenkort?
"...behalve jakkop, die had na jaren zoeken eindelijk beet."quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef AMDB het volgende:
De grote zoektocht naar Aisumasens identiteit!
"Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk helemaal geen Aisumasen heet..."
Maar het mooie van songza is dat je niet hoeft af te wachten welk nummer je krijgt maar dus gewoon alle nummers kunt luisteren van een band die je zelf wilt horenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef lienelien het volgende:
ja en kennen jullie last.fm?Dan kun je allemaal muziek luisteren en je eigen playlist bekijken
Wel een paar jaquote:Op zondag 30 maart 2008 18:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waren er veel buffer-momenten? Hoe was Mark Knopfler, trouwens?
Ik praat eigenlijk alleen in MUZ hier, rest lees ik alleen mee en af en toe post ik. Anonimiteit geef ik niet heel erg veel om, post toch geen overdreven rare dingen.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, maar even een serieuze noot hè. Wij houden toch allemaal wel van die anonimiteit? Als je soms ziet wat mensen voor een persoonlijke informatie op hun Hyves/MySpace openbaar maken. Dingen als: "Ik ben Peter de Vries, woonachtige in Klazienaveen, en ik ga morgenavond 3 weken op vakantie!". Of mensen die met naam en toenaam hun baas afkraken. Dan ben je óf niet goed wijs óf heel naïef. Natuurlijk wordt er vóór een sollicitatiegesprek eerst even geGoogled op je voor en achternaam.
Een account op een forum kan bijvoorbeeld een heel vertekend beeld geven. Zoals ik net al gekscherend zei, dat mensen bijna zouden denken dat ik in het echt een autistische muzieknerd ben. Dat ik hier alleen maar post over muziek betekent niet dat ik alleen maar daar mee bezig ben. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte om op FOK! over bijvoorbeeld politiek of voetbal te praten, of om persoonlijke dingen te vertellen. Hoe zit dat met jullie?
Gaat er nog iemand naar een leuk optreden binnenkort?
Lees het nu pasquote:
Tja, ik denk dat de macht van Hyves nogal onderschat wordt door velen. Dat je nu drie weken op vakantie gaat, á la en dat kan je er gerust opzetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Een account op een forum kan bijvoorbeeld een heel vertekend beeld geven. Zoals ik net al gekscherend zei, dat mensen bijna zouden denken dat ik in het echt een autistische muzieknerd ben. Dat ik hier alleen maar post over muziek betekent niet dat ik alleen maar daar mee bezig ben. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte om op FOK! over bijvoorbeeld politiek of voetbal te praten, of om persoonlijke dingen te vertellen. Hoe zit dat met jullie?
Gaat er nog iemand naar een leuk optreden binnenkort?
lol @ Leonos en frame-sawquote:Op zondag 30 maart 2008 18:39 schreef jakkop het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, ik heb de OP maar eens even aangepast.
(En éindelijk mijn met gejuich ontvangen idee van inmiddels minstens 10 delen terug er in gepropt.)
klik
quote:
Helemaal gelijk in. Als ik een Hyves zou hebben met persoonlijke informatie, zou ik 'em in ieder geval privé maken, ja. Met het vakantie-verhaal doel ik natuurlijk op inbraak.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de macht van Hyves nogal onderschat wordt door velen. Dat je nu drie weken op vakantie gaat, á la en dat kan je er gerust opzetten.
Maar vertellen hoe je zaterdagnacht drie lijntjes gesnoven hebt en daarna in de plantenbak in slaap gevallen bent... Nah![]()
Ik heb ook Hyves (wie niet?) en vind het hardstikke leuk. Maar ik probeer wel uit te kijken wat ik erop zet. Bovendien is het 'beveiligd' tegen vreemden.![]()
Voor een forum geldt hetzelfde. Niet voor niks posten de meesten zware dingen onder een kloon en heb je van die gekke usernames. En ik post voornamelijk in MUZ en VBL, maar er zijn genoeg dingen die me verder interesseren waar ik niks post.
Ja toch? Hotel Bosch...Doornroosje....de link was snel gelegd!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt allemaal dat ik één of andere extreem-linkse activist ben?
Ga je wel eens naar de Baron op zaterdag?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beschrijvingen zijn wel tof trouwens
Ik ben nog steeds brak van The Move gister, zat echt met irritante 40 plus wijven in de bus, die we een beetje belachelijk hebben zitten maken. Zij ons ook, daar niet van. Was wel lachen eigenlijk.
See no evil, hear no evil, speak no evilquote:Op zondag 30 maart 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees het nu pasOeps
Wat voor 3 aapjes dan?
![]()
Ach, als je dat niet bent is het alleen maar goed voor je anonimiteit.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt allemaal dat ik één of andere extreem-linkse activist ben?
Nooit geweest, waar zit dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de Baron op zaterdag?
Klopt, dat is ook mijn strategie. Ik háát muziek, maar ja....alles voor de anonimiteit hè!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:53 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ach, als je dat niet bent is het alleen maar goed voor je anonimiteit.
nootjes op de vloerquote:Op zondag 30 maart 2008 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de Baron op zaterdag?
Naast The Move zo ongeveer. Op de hoek van de Varkensstraat naar de Korenmart toe.quote:
op de hoek tegenover the levelquote:Op zondag 30 maart 2008 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Naast The Move zo ongeveer. Op de hoek van de Varkensstraat naar de Korenmart toe.
Altijd leuk coverbandje die van alles en nog wat speelt. Sex Pisotols, RATM, Radiohead, Kaiser Chiefs.. Noem maar op.
Ennn ze schenken Jupiler
Dat is juist briljant! Pindaatjes eten en dan gewoon alles op de grond flikkerenquote:
auto waarschijnlijk, is goedkoperquote:Op zondag 30 maart 2008 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ga je trouwens met de trein naar Sziget?
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
Uitsmijters bij The Move?![]()
Oh, je bedoelt die aardige gozers die je gedag zeggen als je binnenkomt...
Ik kan nogal een wildebras zijn als ik drank op hebquote:Op zondag 30 maart 2008 19:19 schreef Aisumasen het volgende:
Serieus? Nóóit meegemaakt daar. Dan maak je het wel érg bont, zeker.
SnowCockroach: Whehehe d'r staat cock in d'r naam!!!!1111!1lolquote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb hier geen OP-waardige reputatie. Ook wel mooi.
Kan ik mezelf in vinden.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:28 schreef AMDB het volgende:
SnowCockroach: Whehehe d'r staat cock in d'r naam!!!!1111!1lol
wat let je?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Het Interpol topic mist een beetje een wandelende Interpol-encyclopedie.
Zijn er momenten dat er een wandelende Interpol-encyclopedie nodig is, dan? Ik zie nu niet echt veel prangende, onbeantwoordbare vragen in dat topic.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Het Interpol topic mist een beetje een wandelende Interpol-encyclopedie.
Zoiets dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef Grobbel het volgende:
Tsja. Je kunt wel elk los persbericht over de band erin gooien, maar zo interessant is een aankondiging van een tour door Honduras of zo nu ook weer niet. Verder is er momenteel niet zo veel te melden, afgezien van wat nieuws over een ander project van drummer Sam Fogarino, waar onlangs wat werk van verschenen is. Die band heet Magnetic Morning: http://www.myspace.com/magneticmorning
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef SnowCockroach het volgende:
OP-waardige reputatie is voor mietjes.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef SnowCockroach het volgende:
Concert van 31 mei is verplaatst naar 25 september. En We Are Scientists in Tivoli is zelfs uitverkocht! The 925's staat in het voorprogramma aanstaande donderdag.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef Aisumasen het volgende:
Voor al die mensen die ook zo genoten hebben van de legendarische Wombats-optredens, ze komen terug!
Zoals eerder vermeld staan ze nú al geboekt in Paradiso, op 22 september. Ook staan ze 21 september in de Effenaar in Eindhoven en in het Paard van Troje te Den Haag op 24 september.
En, voor de liefhebbers, ze spelen 31 mei ook in Tivoli, Utrecht.
Nopes. Nóg niet iig...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:37 schreef MaJo het volgende:
Wel zou ik graag Blood Red Shoes zien, staan die nog ergens anders de komende tijd behalve Roosje?
beter lezen tussen de rommelquote:Op maandag 31 maart 2008 00:41 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, op London Calling volgende maand en in de Vera in Groningen. Maar die kun je ook wel op een festival meepikken.
Nogmaals: Hoe was Mark Knopfler?
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel een paar jaMark Knopfler was echt te vet
Die man kan spelen, niet normaal meer
Hmmm, ik denk dan dat je het einde moet gaan missen eigenlijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
Helemaal met -skippybal- eens. En de laatste trein richting Utrecht gaat rond 23:30, wat te doen moet zijn.
Ik dacht eerst dat je het over -skippybal- had, die mijn post over Blood Red Shoes gemist hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |