Wat voor oordopjes? Voor de Creative EP-630 en Sennheiser CX300 heb ik een zak met 9 van die dingen. Medium.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef Aisumasen het volgende:
Godverdegodver, ik ben ergens in dit huis een in ear-dopje kwijtgeraakt die ik natuurlijk nooit meer terugvind. En de 'reserve' oordopjes heb ik iets te netjes opgeborgen. Stom.
Het is een groot drama. Ik heb voor ¤20 ooit een zak met 10 van die dingen gekocht omdat ik ze steeds kwijtraakte. Twintig euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:44 schreef Aisumasen het volgende:
CX300, ja. Ik weet niet eens meer welke maat ik nu dus één helft van kwijt ben. Morgen eerst even goed zoeken, ook naar de vervangers. Ik houd jullie op de hoogte van dit drama.
Ja, die van mij waren wel eggies met Sennheiser kartonnetje en al, gekocht bij Nederlandse webwinkel. Alhoewel een kartonnetje ook niks meer zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:48 schreef Aisumasen het volgende:
Belachelijk! Ik vertrouw het ook niet echt om van die neppers te kopen voor 50 cent op eBay. Voor dat geld kun je moeilijk worden opgelicht. Maar ze zullen wel weer niet passen enzo, en dan ben je ook niet echt geholpen.
Arcade Fire op Lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.
Wat was trouwens jullie best "live ervaring" tot nu toe?
Naast BRS in de Ekko, was dat voor mij Daft Punk in de HMH, Arctic Monkeys/Pinkpop en Editors/Paradiso '08.
Oef! Daar kom ik op terug...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Naast BRS in de Ekko, was dat voor mij Daft Punk in de HMH, Arctic Monkeys/Pinkpop en Editors/Paradiso '08.
Ik ga er waarschijnlijk ook heen. Vierde keer in 6 maanden. O nee 7 maanden dan. Nouja, beat thatquote:
Ach redelijk standaard, misschien wel. Je kon in ieder geval Beatles invloeden vollop horen. Maar het klonk goed live en voor een voorprogramma stonden ze er heel goed bij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorprogramma klonk inderdaad wel prima, alleen ik vond het niet erg bijzonder ofzo. Het was gewoon hele standaard britpop. Maar ik heb me niet verveeld, en de laatste paar nummers kwamen wel goed uit de verf. Die salto-stagedive idd.
Ik zeg altijd Killers in Paradiso. Daft Punk was leuk en een supershow, maar het publiek viel me tegen daar. toch komt het wel hoog. Arctic Monkeys in Tivoli vond ik ook heel speciaal om erbij te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige remedie is een welgeplaatste elleboog of een stapje terug.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:31 schreef -skippybal- het volgende:
Een crowddive is altijd lomp.
Ik weet alleen dat Doornroosje een dag eerder al is uitverkocht. En volgens google passen er maar 450 man in Tivoli De Helling, dus ik zou niet al te lang wachten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
The Rifles in Tivoli de Helling, gaat dat snel uitverkopen? is zaterdag nog op tijd om kaartjes te halen?![]()
![]()
Hoe groot is die zaal eigenlijk?
Volgens mij is de Helling nog nooit uitverkocht geweestquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
The Rifles in Tivoli de Helling, gaat dat snel uitverkopen? is zaterdag nog op tijd om kaartjes te halen?![]()
![]()
Hoe groot is die zaal eigenlijk?
Ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is de Helling nog nooit uitverkocht geweest![]()
Passen denk ik 500 man in ofzo, maar de locatie is vrij ongunstig dus daarom is het er nooit echt druk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |