En terecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En The Rifles zijn gewoon uitverkochtZal wel komen door dat voorpogramma wat pas bekend is gemaakt...
Derde keer binnen 6 maanden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:42 schreef Aisumasen het volgende:
Leg uit, je hebt ze al vaker gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
Puike zangeres!Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze kan nog beter gitaar spelen.
Als BRS groupie zou ik dat eigenlijk wel moeten weten, maar in welk BRS-nummer speelt de violiste (Mariet) van Los Campesinos! nou mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door Toad op 26-03-2008 00:57:57 ]
Ja, ik verwar die woorden steedsquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:57 schreef Aisumasen het volgende:
Skydiven!
edit: Jaaa, ik zag het wel!
Zeker! Optreden in de Ekko is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, vandaar. Maar wel de moeite waard dus?
Ja, op die manier heb ik inderdaad wel eens mensen zien skydiven van een té hoog podiumquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik verwar die woorden steeds. Alhoewel het soms ook wel skydiven was, gezien hoeveel mensen er het podium afgegooid werden het publiek in
.
Allright, dat belooft wat!quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Zeker! Optreden in de Ekko is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien.
Ja dat dacht ik dus ook. Tot vorige week donderdag rond een uurtje of 4 s'middags.... schijnbaar....quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:11 schreef JeroenV het volgende:
BRS ga ik dan maar hopelijk op Pinkpop zien. Doornroosje is net iets te ver weg van mijn huis.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Tot vorige week donderdag rond een uurtje of 4 s'middags.... schijnbaar....![]()
![]()
Voorprogramma klonk inderdaad wel prima, alleen ik vond het niet erg bijzonder ofzo. Het was gewoon hele standaard britpop. Maar ik heb me niet verveeld, en de laatste paar nummers kwamen wel goed uit de verf. Die salto-stagedive idd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:33 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Wombats!
![]()
![]()
![]()
Erg geslaagd feestje. Geen irritante 14-jarigen gezien (ze deden net zo hard mee). Sommige nummers kwamen idd minder uit, maar ik heb wel het idee dat het optreden beter was dan in Doornroosje als ik het zo lees.
En die gozer met die salto-stagedive
En eindelijk eens een léuk voorprogramma gezien...
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.quote:
Ah so...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.
Hm, nee ik denk dat ik dan op mijn kamer in A'dam zit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah so...
Helemaal vanaf Middelburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |