Waarom wordt het optreden van The Wombats in Groningen (23ste) gewoon weggelatenquote:Indie Uitgaans Agenda:
12 Maart - HMH - Editors
22 Maart - Effenaar - The Wombats
24 Maart - Doornroosje - The Wombats
25 Maart - Melkweg - The Wombats
Ik ga dan morgen, maar vrees ook een beetje wat jij zegt. Ik vind ze een paar hele goede nummers hebben (stuk of 4/5) maar de rest is volgens mij redelijk filler.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Net terug van The Wombats (ik woon tegenwoordig praktisch naast Doornroosje, trouwens). Aardig concert, maar oh wat zijn ze zwak in de breedte. Vorig jaar in Venlo kregen ze net een half uurtje speeltijd, maar die set was ook stukken beter en strakker dan die van vanavond. Waarschijnlijk omdat ze toen enkel tijd hadden voor de echt goede nummers (uiteraard de drie singles, en verder Moving to New York en My First Wedding, waarvan de laatste overigens bijzonder vals werd gespeeld vanavond).
Met een langere setlist merk je echter wel dat het daarnaast niet echt veel soeps is. Veel formulewerk, en zowel het bijzonder matige Little Miss Pipedream als dat flauwe Pieter Post gedoe had wat mij betreft niet gehoeven.
Leuk bandje met een aantal schandalig goede nummers die live ook prima uit de verf komen, maar het zou me echt niks verbazen als ze over een jaar of twee weer helemaal vergeten zijn.
Er ontbreekt wel meer. Als je zo nodig een wat volledigere agenda wil hebben, dan kijk je maar in dit topic: Concertagenda. Wat mij betreft wordt ie uit de hele OP weggesloopt, omdat er toch geen enkele wil is om dat echt bij te gaan zitten houden voor een aparte reeks. Veel te veel werk voor iets wat elders veel beter en uitgebreider is na te lezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het optreden van The Wombats in Groningen (23ste) gewoon weggelaten
Kijk maar of je die dan maar kunt vinden. Ik heb gewoon de oude OP overgenomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:06 schreef JeroenV het volgende:
En de agenda was toch laatst helemaal upgedate, ook met de WAS optredens erbij enzo?
idd, had ik bij sommige nummers ook, maar ondanks dat heb ik wel een geweldige avond gehad. NeWax vond ik trouwens zeer leuk live.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Net terug van The Wombats (ik woon tegenwoordig praktisch naast Doornroosje, trouwens). Aardig concert, maar oh wat zijn ze zwak in de breedte. Vorig jaar in Venlo kregen ze net een half uurtje speeltijd, maar die set was ook stukken beter en strakker dan die van vanavond. Waarschijnlijk omdat ze toen enkel tijd hadden voor de echt goede nummers (uiteraard de drie singles, en verder Moving to New York en My First Wedding, waarvan de laatste overigens bijzonder vals werd gespeeld vanavond).
Met een langere setlist merk je echter wel dat het daarnaast niet echt veel soeps is. Veel formulewerk, en zowel het bijzonder matige Little Miss Pipedream als dat flauwe Pieter Post gedoe had wat mij betreft niet gehoeven.
Leuk bandje met een aantal schandalig goede nummers die live ook prima uit de verf komen, maar het zou me echt niks verbazen als ze over een jaar of twee weer helemaal vergeten zijn.
Mijn moeder zou zeggen: "Nou nou, kort lontje?"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel meer. Als je zo nodig een wat volledigere agenda wil hebben, dan kijk je maar in dit topic: Concertagenda. Wat mij betreft wordt ie uit de hele OP weggesloopt, omdat er toch geen enkele wil is om dat echt bij te gaan zitten houden voor een aparte reeks. Veel te veel werk voor iets wat elders veel beter en uitgebreider is na te lezen.
Check #27 maar, daar heb ik de concertagenda ingezet (maar vervolgens niet in de wiki)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk maar of je die dan maar kunt vinden. Ik heb gewoon de oude OP overgenomen.
Jaaa! Als die nou eens naar Nijmegen komenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Morgen kaartjes halen voor Elbow!Nieuwe album is een pareltje zeg, wat een toffe band!
Nog niet geluisterdquote:Skippy, heb je With Ice nog beluisterd? Wat vond jij ervan?
Goed plan jaquote:Als we nou eens een biertje (of in mijn geval een colaatje, gezien mijn hertentamen) drinken na The Rifles zonder dat je de kroeg uit wordt gemieterd, lijkt me een puik plan.![]()
Ik viel alleen maar om tegen de muur aanquote:En las ik nou in het vorige topic dat je je nek half had gebroken door een van de trap donderend meiske?Ze blijven daar ook bij bosjes vallen zeg!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen: "Nou nou, kort lontje?"
quote:do 10 jul | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert rock
Dinosaur Jr.
Normaal
¤ 17,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |