Waarom wordt het optreden van The Wombats in Groningen (23ste) gewoon weggelatenquote:Indie Uitgaans Agenda:
12 Maart - HMH - Editors
22 Maart - Effenaar - The Wombats
24 Maart - Doornroosje - The Wombats
25 Maart - Melkweg - The Wombats
Ik ga dan morgen, maar vrees ook een beetje wat jij zegt. Ik vind ze een paar hele goede nummers hebben (stuk of 4/5) maar de rest is volgens mij redelijk filler.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Net terug van The Wombats (ik woon tegenwoordig praktisch naast Doornroosje, trouwens). Aardig concert, maar oh wat zijn ze zwak in de breedte. Vorig jaar in Venlo kregen ze net een half uurtje speeltijd, maar die set was ook stukken beter en strakker dan die van vanavond. Waarschijnlijk omdat ze toen enkel tijd hadden voor de echt goede nummers (uiteraard de drie singles, en verder Moving to New York en My First Wedding, waarvan de laatste overigens bijzonder vals werd gespeeld vanavond).
Met een langere setlist merk je echter wel dat het daarnaast niet echt veel soeps is. Veel formulewerk, en zowel het bijzonder matige Little Miss Pipedream als dat flauwe Pieter Post gedoe had wat mij betreft niet gehoeven.
Leuk bandje met een aantal schandalig goede nummers die live ook prima uit de verf komen, maar het zou me echt niks verbazen als ze over een jaar of twee weer helemaal vergeten zijn.
Er ontbreekt wel meer. Als je zo nodig een wat volledigere agenda wil hebben, dan kijk je maar in dit topic: Concertagenda. Wat mij betreft wordt ie uit de hele OP weggesloopt, omdat er toch geen enkele wil is om dat echt bij te gaan zitten houden voor een aparte reeks. Veel te veel werk voor iets wat elders veel beter en uitgebreider is na te lezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het optreden van The Wombats in Groningen (23ste) gewoon weggelaten
Kijk maar of je die dan maar kunt vinden. Ik heb gewoon de oude OP overgenomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:06 schreef JeroenV het volgende:
En de agenda was toch laatst helemaal upgedate, ook met de WAS optredens erbij enzo?
idd, had ik bij sommige nummers ook, maar ondanks dat heb ik wel een geweldige avond gehad. NeWax vond ik trouwens zeer leuk live.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef Grobbel het volgende:
Net terug van The Wombats (ik woon tegenwoordig praktisch naast Doornroosje, trouwens). Aardig concert, maar oh wat zijn ze zwak in de breedte. Vorig jaar in Venlo kregen ze net een half uurtje speeltijd, maar die set was ook stukken beter en strakker dan die van vanavond. Waarschijnlijk omdat ze toen enkel tijd hadden voor de echt goede nummers (uiteraard de drie singles, en verder Moving to New York en My First Wedding, waarvan de laatste overigens bijzonder vals werd gespeeld vanavond).
Met een langere setlist merk je echter wel dat het daarnaast niet echt veel soeps is. Veel formulewerk, en zowel het bijzonder matige Little Miss Pipedream als dat flauwe Pieter Post gedoe had wat mij betreft niet gehoeven.
Leuk bandje met een aantal schandalig goede nummers die live ook prima uit de verf komen, maar het zou me echt niks verbazen als ze over een jaar of twee weer helemaal vergeten zijn.
Mijn moeder zou zeggen: "Nou nou, kort lontje?"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel meer. Als je zo nodig een wat volledigere agenda wil hebben, dan kijk je maar in dit topic: Concertagenda. Wat mij betreft wordt ie uit de hele OP weggesloopt, omdat er toch geen enkele wil is om dat echt bij te gaan zitten houden voor een aparte reeks. Veel te veel werk voor iets wat elders veel beter en uitgebreider is na te lezen.
Check #27 maar, daar heb ik de concertagenda ingezet (maar vervolgens niet in de wiki)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk maar of je die dan maar kunt vinden. Ik heb gewoon de oude OP overgenomen.
Jaaa! Als die nou eens naar Nijmegen komenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Morgen kaartjes halen voor Elbow!Nieuwe album is een pareltje zeg, wat een toffe band!
Nog niet geluisterdquote:Skippy, heb je With Ice nog beluisterd? Wat vond jij ervan?
Goed plan jaquote:Als we nou eens een biertje (of in mijn geval een colaatje, gezien mijn hertentamen) drinken na The Rifles zonder dat je de kroeg uit wordt gemieterd, lijkt me een puik plan.![]()
Ik viel alleen maar om tegen de muur aanquote:En las ik nou in het vorige topic dat je je nek half had gebroken door een van de trap donderend meiske?Ze blijven daar ook bij bosjes vallen zeg!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen: "Nou nou, kort lontje?"
quote:do 10 jul | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert rock
Dinosaur Jr.
Normaal
¤ 17,50
En terecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En The Rifles zijn gewoon uitverkochtZal wel komen door dat voorpogramma wat pas bekend is gemaakt...
Derde keer binnen 6 maanden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:42 schreef Aisumasen het volgende:
Leg uit, je hebt ze al vaker gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
Puike zangeres!Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze kan nog beter gitaar spelen.
Als BRS groupie zou ik dat eigenlijk wel moeten weten, maar in welk BRS-nummer speelt de violiste (Mariet) van Los Campesinos! nou mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door Toad op 26-03-2008 00:57:57 ]
Ja, ik verwar die woorden steedsquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:57 schreef Aisumasen het volgende:
Skydiven!
edit: Jaaa, ik zag het wel!
Zeker! Optreden in de Ekko is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, vandaar. Maar wel de moeite waard dus?
Ja, op die manier heb ik inderdaad wel eens mensen zien skydiven van een té hoog podiumquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik verwar die woorden steeds. Alhoewel het soms ook wel skydiven was, gezien hoeveel mensen er het podium afgegooid werden het publiek in
.
Allright, dat belooft wat!quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Zeker! Optreden in de Ekko is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien.
Ja dat dacht ik dus ook. Tot vorige week donderdag rond een uurtje of 4 s'middags.... schijnbaar....quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:11 schreef JeroenV het volgende:
BRS ga ik dan maar hopelijk op Pinkpop zien. Doornroosje is net iets te ver weg van mijn huis.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Tot vorige week donderdag rond een uurtje of 4 s'middags.... schijnbaar....![]()
![]()
Voorprogramma klonk inderdaad wel prima, alleen ik vond het niet erg bijzonder ofzo. Het was gewoon hele standaard britpop. Maar ik heb me niet verveeld, en de laatste paar nummers kwamen wel goed uit de verf. Die salto-stagedive idd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:33 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Wombats!
![]()
![]()
![]()
Erg geslaagd feestje. Geen irritante 14-jarigen gezien (ze deden net zo hard mee). Sommige nummers kwamen idd minder uit, maar ik heb wel het idee dat het optreden beter was dan in Doornroosje als ik het zo lees.
En die gozer met die salto-stagedive
En eindelijk eens een léuk voorprogramma gezien...
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.quote:
Ah so...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.
Hm, nee ik denk dat ik dan op mijn kamer in A'dam zit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah so...
Helemaal vanaf Middelburg?
Wat voor oordopjes? Voor de Creative EP-630 en Sennheiser CX300 heb ik een zak met 9 van die dingen. Medium.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef Aisumasen het volgende:
Godverdegodver, ik ben ergens in dit huis een in ear-dopje kwijtgeraakt die ik natuurlijk nooit meer terugvind. En de 'reserve' oordopjes heb ik iets te netjes opgeborgen. Stom.
Het is een groot drama. Ik heb voor ¤20 ooit een zak met 10 van die dingen gekocht omdat ik ze steeds kwijtraakte. Twintig euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:44 schreef Aisumasen het volgende:
CX300, ja. Ik weet niet eens meer welke maat ik nu dus één helft van kwijt ben. Morgen eerst even goed zoeken, ook naar de vervangers. Ik houd jullie op de hoogte van dit drama.
Ja, die van mij waren wel eggies met Sennheiser kartonnetje en al, gekocht bij Nederlandse webwinkel. Alhoewel een kartonnetje ook niks meer zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:48 schreef Aisumasen het volgende:
Belachelijk! Ik vertrouw het ook niet echt om van die neppers te kopen voor 50 cent op eBay. Voor dat geld kun je moeilijk worden opgelicht. Maar ze zullen wel weer niet passen enzo, en dan ben je ook niet echt geholpen.
Arcade Fire op Lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik tegen JeroenV nog een aantal topics terug dat ik niet voor BRS naar Nijmegen ging afreizen. Maar ik ben dus van gedachten veranderd vorige week.
Wat was trouwens jullie best "live ervaring" tot nu toe?
Naast BRS in de Ekko, was dat voor mij Daft Punk in de HMH, Arctic Monkeys/Pinkpop en Editors/Paradiso '08.
Oef! Daar kom ik op terug...quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Naast BRS in de Ekko, was dat voor mij Daft Punk in de HMH, Arctic Monkeys/Pinkpop en Editors/Paradiso '08.
Ik ga er waarschijnlijk ook heen. Vierde keer in 6 maanden. O nee 7 maanden dan. Nouja, beat thatquote:
Ach redelijk standaard, misschien wel. Je kon in ieder geval Beatles invloeden vollop horen. Maar het klonk goed live en voor een voorprogramma stonden ze er heel goed bij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorprogramma klonk inderdaad wel prima, alleen ik vond het niet erg bijzonder ofzo. Het was gewoon hele standaard britpop. Maar ik heb me niet verveeld, en de laatste paar nummers kwamen wel goed uit de verf. Die salto-stagedive idd.
Ik zeg altijd Killers in Paradiso. Daft Punk was leuk en een supershow, maar het publiek viel me tegen daar. toch komt het wel hoog. Arctic Monkeys in Tivoli vond ik ook heel speciaal om erbij te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige remedie is een welgeplaatste elleboog of een stapje terug.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:31 schreef -skippybal- het volgende:
Een crowddive is altijd lomp.
Ik weet alleen dat Doornroosje een dag eerder al is uitverkocht. En volgens google passen er maar 450 man in Tivoli De Helling, dus ik zou niet al te lang wachten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
The Rifles in Tivoli de Helling, gaat dat snel uitverkopen? is zaterdag nog op tijd om kaartjes te halen?![]()
![]()
Hoe groot is die zaal eigenlijk?
Volgens mij is de Helling nog nooit uitverkocht geweestquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
The Rifles in Tivoli de Helling, gaat dat snel uitverkopen? is zaterdag nog op tijd om kaartjes te halen?![]()
![]()
Hoe groot is die zaal eigenlijk?
Ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is de Helling nog nooit uitverkocht geweest![]()
Passen denk ik 500 man in ofzo, maar de locatie is vrij ongunstig dus daarom is het er nooit echt druk...
Verder wel een prima zaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.![]()
Maar ik ben aan het onderhandelen. Oehoeheoeheoh.
Ik heb het 1 x uitverkocht meegemaakt, was niet echt stampvol ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb 'de Vloer' (nu dus Tivoli de Helling) ook nooit stampvol meegemaakt. Altijd halfvol. Maar misschien lag dat aan de acts die ik bezocht. Ik ga meestal met de bus naar de Helling, duurt 3 minuten ofzo.Lijkt lui, maar dat is fijner dan 's nachts 2 km lopen, terwijl je de laatste trein probeert te halen.
Oja, dat is volgende weekquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Is van het station naar de Helling echt zo desastreus? Ben 7 jaar geleden voor het laatst in Utrecht geweest en ik moet er volgende week heen voor We Are Scientists.
Het is een minuut of twintig lopen, maar het is niet echt een fijne route, zou inderdaad met de bus gaan (slechts 2 haltes). En heb zin in WASquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Is van het station naar de Helling echt zo desastreus? Ben 7 jaar geleden voor het laatst in Utrecht geweest en ik moet er volgende week heen voor We Are Scientists.
Doe het op de manier van MaJo en ik:quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Nog suggesties over hoe ik ze kan stalken voor een foto?
Hehehe jaaa klinkt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doe het op de manier van MaJo en ik:
De beveiligingsman negeren, keihard rennen, en dan heel stilletjes de backstagegang doorsluipen en dan Keith uit de kleedkamer plukken
Ssst, niet iedereen onze tactiek bekend makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doe het op de manier van MaJo en ik:
De beveiligingsman negeren, keihard rennen, en dan heel stilletjes de backstagegang doorsluipen en dan Keith uit de kleedkamer plukken
Hm, die vond ik niks live.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef JeroenV het volgende:
The Hype ja.
.. is onderweg met de post...quote:
hmz idd, en waarschijnlijk een sok vinden waar nog wat geld inzitquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
Ik heb werkelijk geen idee, ik ga zo ook naar de Plato om kaartjes te halen en ik weet nu al dat ik met minstens één cd terug kom. Ik kan het mezelf niet verbiedenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
.. is onderweg met de post...
Wie weet er een medicijn tegen de 'ik koop te veel cd's omdat mijn huur nog niet is afgeschreven'-ziekte?
Ik las het al in de Doornroosje, nu dus bevestigd. Nice. Ik wilde al naar hun show in de Paradiso bovenzaal, maar dat was een ongunstige datum. Nu dus in de herkansing.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |