Verder wel een prima zaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.![]()
Maar ik ben aan het onderhandelen. Oehoeheoeheoh.
Ik heb het 1 x uitverkocht meegemaakt, was niet echt stampvol ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb 'de Vloer' (nu dus Tivoli de Helling) ook nooit stampvol meegemaakt. Altijd halfvol. Maar misschien lag dat aan de acts die ik bezocht. Ik ga meestal met de bus naar de Helling, duurt 3 minuten ofzo.Lijkt lui, maar dat is fijner dan 's nachts 2 km lopen, terwijl je de laatste trein probeert te halen.
Oja, dat is volgende weekquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Is van het station naar de Helling echt zo desastreus? Ben 7 jaar geleden voor het laatst in Utrecht geweest en ik moet er volgende week heen voor We Are Scientists.
Het is een minuut of twintig lopen, maar het is niet echt een fijne route, zou inderdaad met de bus gaan (slechts 2 haltes). En heb zin in WASquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Is van het station naar de Helling echt zo desastreus? Ben 7 jaar geleden voor het laatst in Utrecht geweest en ik moet er volgende week heen voor We Are Scientists.
Doe het op de manier van MaJo en ik:quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Nog suggesties over hoe ik ze kan stalken voor een foto?
Hehehe jaaa klinkt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doe het op de manier van MaJo en ik:
De beveiligingsman negeren, keihard rennen, en dan heel stilletjes de backstagegang doorsluipen en dan Keith uit de kleedkamer plukken
Ssst, niet iedereen onze tactiek bekend makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Doe het op de manier van MaJo en ik:
De beveiligingsman negeren, keihard rennen, en dan heel stilletjes de backstagegang doorsluipen en dan Keith uit de kleedkamer plukken
Hm, die vond ik niks live.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef JeroenV het volgende:
The Hype ja.
.. is onderweg met de post...quote:
hmz idd, en waarschijnlijk een sok vinden waar nog wat geld inzitquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
Ik heb werkelijk geen idee, ik ga zo ook naar de Plato om kaartjes te halen en ik weet nu al dat ik met minstens één cd terug kom. Ik kan het mezelf niet verbiedenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
.. is onderweg met de post...
Wie weet er een medicijn tegen de 'ik koop te veel cd's omdat mijn huur nog niet is afgeschreven'-ziekte?
Ik las het al in de Doornroosje, nu dus bevestigd. Nice. Ik wilde al naar hun show in de Paradiso bovenzaal, maar dat was een ongunstige datum. Nu dus in de herkansing.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |