Vooralsnog alleen maar matige bandjes in de trant van Jeremy's en The Girls, maar goed. De programmeurs schijnen wel een goede smaak te hebben, dus op termijn kan Luxor best een leuke zaal worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het verraste me compleet! Het laatste nieuws wat ik over Luxor hoorde is dat de bouw stil lag, wegens problemen met de aannemer. Ik dacht dat met Luxor hetzelfde zou gebeuren als met het nieuwe station in Arnhem... Integendeel, ze gaan volgende maand open en hebben al redelijk wat acts geboekt.
Samenwonen? Verloven? LAT? Geregistreerd partnerschap? (de aanhouder wintquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:15 schreef frame-saw het volgende:
Blonde krullen ja. Ik weet dat ze dik tof zijn.
En ik ben anti-trouwen, sorry
Je mag zelf kiezen, onder de voorwaarde dat jij al mijn concertkaartjes en cd's betaalt. En dat zijn er veel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef jakkop het volgende:
[..]
Samenwonen? Verloven? LAT? Geregistreerd partnerschap? (de aanhouder wint)
Hopelijk krijgen we qua programma een 2e doornroosje in Arnhem, dat zou te chill zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen maar matige bandjes in de trant van Jeremy's en The Girls, maar goed. De programmeurs schijnen wel een goede smaak te hebben, dus op termijn kan Luxor best een leuke zaal worden.
Mmmm, niet helemaal waar. Het had allang open kunnen zijn, maar de gemeente zat moeilijk te doen over een krentenbol subsidie. Er moest namelijk nog 11 miljoen naar één of andere tokkieclubquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het verraste me compleet! Het laatste nieuws wat ik over Luxor hoorde is dat de bouw stil lag, wegens problemen met de aannemer. Ik dacht dat met Luxor hetzelfde zou gebeuren als met het nieuwe station in Arnhem... Integendeel, ze gaan volgende maand open en hebben al redelijk wat acts geboekt.
Hmm, vandaar. Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal gevolgd heb, hoor. Maar ik dacht dat de opening weer was verschoven naar 2010 ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mmmm, niet helemaal waar. Het had allang open kunnen zijn, maar de gemeente zat moeilijk te doen over een krentenbol subsidie. Er moest namelijk nog 11 miljoen naar één of andere tokkieclub....
Lees ik het goed dat je vanavond nog vertraging had door de 'aanrijding met een persoon' in Oss? Ik had daar vanmiddag ook een korte vertraging door toen ik vanuit Utrecht naar Arnhem wilde reizen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Pistepirrko was net echt zwaar gaaf2 uur tofheid.
En ik had met Grobbel gewoon nog een biertje kunnen als ik de voorkennis had dat een bepaald iemand zich bij Oss met volle overgave voor de trein zou stortten. Half uur vertraging in de kou
Dat is wel ruk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Pistepirrko was net echt zwaar gaaf2 uur tofheid.
En ik had met Grobbel gewoon nog een biertje kunnen als ik de voorkennis had dat een bepaald iemand zich bij Oss met volle overgave voor de trein zou stortten. Half uur vertraging in de kou
Ik kon gisterenmiddag gewoon van Arnhem naar Utrecht en andersom, zonder vertragingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hmm, vandaar. Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal gevolgd heb, hoor. Maar ik dacht dat de opening weer was verschoven naar 2010 ofzo. Dus daarom kwam het als een verrassing.
[..]
Lees ik het goed dat je vanavond nog vertraging had door de 'aanrijding met een persoon' in Oss? Ik had daar vanmiddag ook een korte vertraging door toen ik vanuit Utrecht naar Arnhem wilde reizen...
Tja. Eigenlijk had Doornroosje al een Planet Rose-event staan die avond, en aangezien dit de enige datum is die MGMT kan spelen in Nederland, was de keuze voor een vroege show ineens niet meer zo heel lastig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie nu pas dat MGMT een vroege show isBeetje jammer altijd...
Ga wel bestellen als de Postbank even opschiet met het sturen van m'n nieuwe codes aangezien ik de oude weer eens drie keer fout had gedaan. Matige uitvinding maar, dat Caps Lock...
Ik zou nog steeds de promo-cd van Skip The Rush (de vroegere Hit me TV dus) van een vriendin krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:27 schreef Grumpey het volgende:
net terug van club 3voor12, en Hit me TV is voor nederlandse begrippen best een aardig bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |