Dat zijn punkmeisjes. Ook al weten ze het zelf vaak niet....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:01 schreef frame-saw het volgende:
Alto's zijn meisjes met streepjessokken, oranje/paars haar en het zijn vaak huppelkutten.
Das lievquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef AMDB het volgende:
Alto meisjes![]()
Maar ik vind alle stijlen wel leuk bij meisjes, als het ze maar geen grote gekleurde sportschoenen aanhebben
Jij past door dat gaatje in het midden van de cd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef AMDB het volgende:
Ik heb geen meisjes meer nodig, ik heb Consolers of the Lonely van Raconteurs![]()
Zo ver zijn we nog niet gegaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij past door dat gaatje in het midden van de cd?
Die heb ik gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb grote witte sneakersMaar wel met gekleurde veters.
Nu ben jij de stoerste member van Fokquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Die heb ik gezien![]()
en ze zijn heus wel hip
1 compliment over je schoenen en dat maakt hem je favo fokker? Jakkop zeg iets tofs over d'r haar, dan kun je gelijk trouwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nu ben jij de stoerste member van Fok![]()
Ik vind ze ook hip en ze lopen lekker en ze autorijden nog lekkerder.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef jakkop het volgende:
Overigens, dit staat binnenkort in huis om mijn geliefde Arctic Monkeys-platen mee af te spelen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Teddy Pickert ziet er anders uit. [..]
Na-ah!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef jakkop het volgende:
[..] en @f-s: zal wel een 23 x gedrukte special edition cd-s 10" vinyl-single uit Timboektoe zijn.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
Na-ah!Deze komt uit Venezuela, dat had je kunnen zien aan de barcode!
(donker)blond als ik mij het filmpje van het concert van Los Campesinos goed kan herrineren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef jakkop het volgende:
Frame-saw, je haar is echt tof!
[sub](wat voor haar had je ook al weer?)
Oja, je had krullen. Kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |