Argh avatar change, ik moest even kijken wie je nou wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik las het al in de Doornroosje, nu dus bevestigd. Nice. Ik wilde al naar hun show in de Paradiso bovenzaal, maar dat was een ongunstige datum. Nu dus in de herkansing.
Het is wel een 'vroeg' optreden, zaal open om 18:30. Sta je daar met je biertje om 20:00, als de zaal wordt leeggeveegd.
TP, duh. Is zelfs duidelijk te lezenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:51 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, maar wel herkenbaar. Raad de avatar...
Oh is dat in Nederland ook een hype? Ik dacht dat ze hier als enigen besmet waren geraakt. Man, moet je die ieren zien als Time to Pretend in de pub/club gedraaid wordt, to-taal maf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
Ja en daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef jakkop het volgende:
MGMT wil ik wel heen denk ik.
en @f-s: zal wel een 23 x gedrukte special edition cd-s 10" vinyl-single uit Timboektoe zijn.
Een echte!?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef frame-saw het volgende:
Bij Operator Please was zelfs een alto. Een echte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |