Argh avatar change, ik moest even kijken wie je nou wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik las het al in de Doornroosje, nu dus bevestigd. Nice. Ik wilde al naar hun show in de Paradiso bovenzaal, maar dat was een ongunstige datum. Nu dus in de herkansing.
Het is wel een 'vroeg' optreden, zaal open om 18:30. Sta je daar met je biertje om 20:00, als de zaal wordt leeggeveegd.
TP, duh. Is zelfs duidelijk te lezenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:51 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, maar wel herkenbaar. Raad de avatar...
Oh is dat in Nederland ook een hype? Ik dacht dat ze hier als enigen besmet waren geraakt. Man, moet je die ieren zien als Time to Pretend in de pub/club gedraaid wordt, to-taal maf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:32 schreef AMDB het volgende:
http://alternative.blog.n(...)sje-strikt-hype-mgmt
Hmm, daar moet ik even over nadenken
Ja en daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef jakkop het volgende:
MGMT wil ik wel heen denk ik.
en @f-s: zal wel een 23 x gedrukte special edition cd-s 10" vinyl-single uit Timboektoe zijn.
Een echte!?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef frame-saw het volgende:
Bij Operator Please was zelfs een alto. Een echte.
Dat zijn punkmeisjes. Ook al weten ze het zelf vaak niet....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:01 schreef frame-saw het volgende:
Alto's zijn meisjes met streepjessokken, oranje/paars haar en het zijn vaak huppelkutten.
Das lievquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef AMDB het volgende:
Alto meisjes![]()
Maar ik vind alle stijlen wel leuk bij meisjes, als het ze maar geen grote gekleurde sportschoenen aanhebben
Jij past door dat gaatje in het midden van de cd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef AMDB het volgende:
Ik heb geen meisjes meer nodig, ik heb Consolers of the Lonely van Raconteurs![]()
Zo ver zijn we nog niet gegaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij past door dat gaatje in het midden van de cd?
Die heb ik gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb grote witte sneakersMaar wel met gekleurde veters.
Nu ben jij de stoerste member van Fokquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Die heb ik gezien![]()
en ze zijn heus wel hip
1 compliment over je schoenen en dat maakt hem je favo fokker? Jakkop zeg iets tofs over d'r haar, dan kun je gelijk trouwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nu ben jij de stoerste member van Fok![]()
Ik vind ze ook hip en ze lopen lekker en ze autorijden nog lekkerder.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef jakkop het volgende:
Overigens, dit staat binnenkort in huis om mijn geliefde Arctic Monkeys-platen mee af te spelen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Teddy Pickert ziet er anders uit. [..]
Na-ah!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef jakkop het volgende:
[..] en @f-s: zal wel een 23 x gedrukte special edition cd-s 10" vinyl-single uit Timboektoe zijn.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
Na-ah!Deze komt uit Venezuela, dat had je kunnen zien aan de barcode!
(donker)blond als ik mij het filmpje van het concert van Los Campesinos goed kan herrineren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef jakkop het volgende:
Frame-saw, je haar is echt tof!
[sub](wat voor haar had je ook al weer?)
Oja, je had krullen. Kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |