Lees het nu pasquote:
Tja, ik denk dat de macht van Hyves nogal onderschat wordt door velen. Dat je nu drie weken op vakantie gaat, á la en dat kan je er gerust opzetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, maar even een serieuze noot hè. Wij houden toch allemaal wel van die anonimiteit? Als je soms ziet wat mensen voor een persoonlijke informatie op hun Hyves/MySpace openbaar maken. Dingen als: "Ik ben Peter de Vries, woonachtige in Klazienaveen, en ik ga morgenavond 3 weken op vakantie!". Of mensen die met naam en toenaam hun baas afkraken. Dan ben je óf niet goed wijs óf heel naïef. Natuurlijk wordt er vóór een sollicitatiegesprek eerst even geGoogled op je voor en achternaam.
Een account op een forum kan bijvoorbeeld een heel vertekend beeld geven. Zoals ik net al gekscherend zei, dat mensen bijna zouden denken dat ik in het echt een autistische muzieknerd ben. Dat ik hier alleen maar post over muziek betekent niet dat ik alleen maar daar mee bezig ben. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte om op FOK! over bijvoorbeeld politiek of voetbal te praten, of om persoonlijke dingen te vertellen. Hoe zit dat met jullie?
Gaat er nog iemand naar een leuk optreden binnenkort?
lol @ Leonos en frame-sawquote:Op zondag 30 maart 2008 18:39 schreef jakkop het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, ik heb de OP maar eens even aangepast.
(En éindelijk mijn met gejuich ontvangen idee van inmiddels minstens 10 delen terug er in gepropt.)
klik
quote:
Helemaal gelijk in. Als ik een Hyves zou hebben met persoonlijke informatie, zou ik 'em in ieder geval privé maken, ja. Met het vakantie-verhaal doel ik natuurlijk op inbraak.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de macht van Hyves nogal onderschat wordt door velen. Dat je nu drie weken op vakantie gaat, á la en dat kan je er gerust opzetten.
Maar vertellen hoe je zaterdagnacht drie lijntjes gesnoven hebt en daarna in de plantenbak in slaap gevallen bent... Nah![]()
Ik heb ook Hyves (wie niet?) en vind het hardstikke leuk. Maar ik probeer wel uit te kijken wat ik erop zet. Bovendien is het 'beveiligd' tegen vreemden.![]()
Voor een forum geldt hetzelfde. Niet voor niks posten de meesten zware dingen onder een kloon en heb je van die gekke usernames. En ik post voornamelijk in MUZ en VBL, maar er zijn genoeg dingen die me verder interesseren waar ik niks post.
Ja toch? Hotel Bosch...Doornroosje....de link was snel gelegd!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt allemaal dat ik één of andere extreem-linkse activist ben?
Ga je wel eens naar de Baron op zaterdag?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beschrijvingen zijn wel tof trouwens
Ik ben nog steeds brak van The Move gister, zat echt met irritante 40 plus wijven in de bus, die we een beetje belachelijk hebben zitten maken. Zij ons ook, daar niet van. Was wel lachen eigenlijk.
See no evil, hear no evil, speak no evilquote:Op zondag 30 maart 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees het nu pasOeps
Wat voor 3 aapjes dan?
![]()
Ach, als je dat niet bent is het alleen maar goed voor je anonimiteit.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt allemaal dat ik één of andere extreem-linkse activist ben?
Nooit geweest, waar zit dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de Baron op zaterdag?
Klopt, dat is ook mijn strategie. Ik háát muziek, maar ja....alles voor de anonimiteit hè!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:53 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ach, als je dat niet bent is het alleen maar goed voor je anonimiteit.
nootjes op de vloerquote:Op zondag 30 maart 2008 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de Baron op zaterdag?
Naast The Move zo ongeveer. Op de hoek van de Varkensstraat naar de Korenmart toe.quote:
op de hoek tegenover the levelquote:Op zondag 30 maart 2008 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Naast The Move zo ongeveer. Op de hoek van de Varkensstraat naar de Korenmart toe.
Altijd leuk coverbandje die van alles en nog wat speelt. Sex Pisotols, RATM, Radiohead, Kaiser Chiefs.. Noem maar op.
Ennn ze schenken Jupiler
Dat is juist briljant! Pindaatjes eten en dan gewoon alles op de grond flikkerenquote:
auto waarschijnlijk, is goedkoperquote:Op zondag 30 maart 2008 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ga je trouwens met de trein naar Sziget?
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
Uitsmijters bij The Move?![]()
Oh, je bedoelt die aardige gozers die je gedag zeggen als je binnenkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |