hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
En anti-rook fundementalisten zullen wel blij zijn met het TMIMH nieuws?
Omdat ze met hun 'beschermende maatregelen' een festival hebben kunnen vernietigen. Puik werk!quote:
Ik leef met je mee. Het OV-gedeelte dan. Al is mijn NS Jaarkaart in combinatie met strippenkaarten natuurlijk wel blitser.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef jakkop het volgende:
Ach, dat zien we tegen die tijd wel weer. Wel lelijk dat ik m'n OV dan nét nog niet heb
Wegens laatste keer kinderbijslag in oktober volgens mij. I've been there, zo naarquote:Op zondag 30 maart 2008 15:24 schreef jakkop het volgende:
Da's wel netjes ja. Maar is er iémand op deze aarde die weet waarom je als 1ste jaars -18 pas vanaf oktober stufie krijgt?
Ben jij nog geen 18? Je komt over als 25 ofzoquote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
Achterlijk, ja. Ik krijg mijn OV pas in oktober omdat ik niet eerder 18 wordt. En tot die tijd moet ik dus gewoon treinkaartjes en strippenkaarten kopen. Om die reden maak ik dit jaar gebruik van de NS Jaarkaart.
En dat kunnen ze dan niet een maandje opschuiven?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wegens laatste keer kinderbijslag in oktober volgens mij. I've been there, zo naar.
Ik had het nog leuker, vorig jaar 1ste jaar +18 in oktober pas stufi en OV kaartquote:Op zondag 30 maart 2008 15:24 schreef jakkop het volgende:
Da's wel netjes ja. Maar is er iémand op deze aarde die weet waarom je als 1ste jaars -18 pas vanaf oktober stufie krijgt?
Dit wordt eng.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef jakkop het volgende:
Over Aisumasen gesproken, heb jij toevallig een bekende rivier uit Europa in je achternaam?[/stalkermodus]
ZOMG ben jij 17quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
Achterlijk, ja. Ik krijg mijn OV pas in oktober omdat ik niet eerder 18 wordt. En tot die tijd moet ik dus gewoon treinkaartjes en strippenkaarten kopen. Om die reden maak ik dit jaar gebruik van de NS Jaarkaart.
Ik zat ook al aan Van Rijn te denkenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
En heet je toevallig Rembrandt van de voornaam?
Dan weet ik wie je bent
Hahaha, that's me! Want stiekem heb ik al sinds 1624 mijn OV.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
En heet je toevallig Rembrandt van de voornaam?
Dan weet ik wie je bent
My ideaquote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben jij nog geen 18? Je komt over als 25 ofzo.
jaja, dat is de hamvraag. Maarja, iets met 3 aapjes enzo.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe weet jij opeens wie hij is dan jakkop?
4 aapjesquote:Op zondag 30 maart 2008 18:09 schreef jakkop het volgende:
[..]
jaja, dat is de hamvraag. Maarja, iets met 3 aapjes enzo.
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef jakkop het volgende:
Kennen jullie trouwens cd's? Kun je allemaal muziek luisteren
CD'squote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef jakkop het volgende:
Kennen jullie trouwens cd's? Kun je allemaal muziek luisteren
Waren er veel buffer-momentenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]Zo kun je checken of je het leuk vind
En op feestjes is het handig dat je niet 1000 cd's hoeft af te draaien
Had laatst een songza feestje, oldskool
Ik heb het dan ook zo voor elkaar gekregen dat op Google nauwelijk iets van mij te vinden is onder m'n eigen naam. Ja, wat sportuitslagen en stuff maar die boeien ook niet. Als ze m'n aliassen achterhalen aan de andere kantquote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, maar even een serieuze noot hè. Wij houden toch allemaal wel van die anonimiteit? Als je soms ziet wat mensen voor een persoonlijke informatie op hun Hyves/MySpace openbaar maken. Dingen als: "Ik ben Peter de Vries, woonachtige in Klazienaveen, en ik ga morgenavond 3 weken op vakantie!". Of mensen die met naam en toenaam hun baas afkraken. Dan ben je óf niet goed wijs óf heel naïef. Natuurlijk wordt er vóór een sollicitatiegesprek eerst even geGoogled op je voor en achternaam.
Check m'n toffe agendaquote:Gaat er nog iemand naar een leuk optreden binnenkort?
"...behalve jakkop, die had na jaren zoeken eindelijk beet."quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef AMDB het volgende:
De grote zoektocht naar Aisumasens identiteit!
"Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk helemaal geen Aisumasen heet..."
Maar het mooie van songza is dat je niet hoeft af te wachten welk nummer je krijgt maar dus gewoon alle nummers kunt luisteren van een band die je zelf wilt horenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef lienelien het volgende:
ja en kennen jullie last.fm?Dan kun je allemaal muziek luisteren en je eigen playlist bekijken
Wel een paar jaquote:Op zondag 30 maart 2008 18:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waren er veel buffer-momenten? Hoe was Mark Knopfler, trouwens?
Ik praat eigenlijk alleen in MUZ hier, rest lees ik alleen mee en af en toe post ik. Anonimiteit geef ik niet heel erg veel om, post toch geen overdreven rare dingen.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, maar even een serieuze noot hè. Wij houden toch allemaal wel van die anonimiteit? Als je soms ziet wat mensen voor een persoonlijke informatie op hun Hyves/MySpace openbaar maken. Dingen als: "Ik ben Peter de Vries, woonachtige in Klazienaveen, en ik ga morgenavond 3 weken op vakantie!". Of mensen die met naam en toenaam hun baas afkraken. Dan ben je óf niet goed wijs óf heel naïef. Natuurlijk wordt er vóór een sollicitatiegesprek eerst even geGoogled op je voor en achternaam.
Een account op een forum kan bijvoorbeeld een heel vertekend beeld geven. Zoals ik net al gekscherend zei, dat mensen bijna zouden denken dat ik in het echt een autistische muzieknerd ben. Dat ik hier alleen maar post over muziek betekent niet dat ik alleen maar daar mee bezig ben. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte om op FOK! over bijvoorbeeld politiek of voetbal te praten, of om persoonlijke dingen te vertellen. Hoe zit dat met jullie?
Gaat er nog iemand naar een leuk optreden binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |