Ik kan nogal een wildebras zijn als ik drank op hebquote:Op zondag 30 maart 2008 19:19 schreef Aisumasen het volgende:
Serieus? Nóóit meegemaakt daar. Dan maak je het wel érg bont, zeker.
SnowCockroach: Whehehe d'r staat cock in d'r naam!!!!1111!1lolquote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb hier geen OP-waardige reputatie. Ook wel mooi.
Kan ik mezelf in vinden.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:28 schreef AMDB het volgende:
SnowCockroach: Whehehe d'r staat cock in d'r naam!!!!1111!1lol
wat let je?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Het Interpol topic mist een beetje een wandelende Interpol-encyclopedie.
Zijn er momenten dat er een wandelende Interpol-encyclopedie nodig is, dan? Ik zie nu niet echt veel prangende, onbeantwoordbare vragen in dat topic.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Het Interpol topic mist een beetje een wandelende Interpol-encyclopedie.
Zoiets dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef Grobbel het volgende:
Tsja. Je kunt wel elk los persbericht over de band erin gooien, maar zo interessant is een aankondiging van een tour door Honduras of zo nu ook weer niet. Verder is er momenteel niet zo veel te melden, afgezien van wat nieuws over een ander project van drummer Sam Fogarino, waar onlangs wat werk van verschenen is. Die band heet Magnetic Morning: http://www.myspace.com/magneticmorning
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef SnowCockroach het volgende:
OP-waardige reputatie is voor mietjes.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef SnowCockroach het volgende:
Concert van 31 mei is verplaatst naar 25 september. En We Are Scientists in Tivoli is zelfs uitverkocht! The 925's staat in het voorprogramma aanstaande donderdag.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef Aisumasen het volgende:
Voor al die mensen die ook zo genoten hebben van de legendarische Wombats-optredens, ze komen terug!
Zoals eerder vermeld staan ze nú al geboekt in Paradiso, op 22 september. Ook staan ze 21 september in de Effenaar in Eindhoven en in het Paard van Troje te Den Haag op 24 september.
En, voor de liefhebbers, ze spelen 31 mei ook in Tivoli, Utrecht.
Nopes. Nóg niet iig...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:37 schreef MaJo het volgende:
Wel zou ik graag Blood Red Shoes zien, staan die nog ergens anders de komende tijd behalve Roosje?
beter lezen tussen de rommelquote:Op maandag 31 maart 2008 00:41 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, op London Calling volgende maand en in de Vera in Groningen. Maar die kun je ook wel op een festival meepikken.
Nogmaals: Hoe was Mark Knopfler?
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel een paar jaMark Knopfler was echt te vet
Die man kan spelen, niet normaal meer
Hmmm, ik denk dan dat je het einde moet gaan missen eigenlijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
Helemaal met -skippybal- eens. En de laatste trein richting Utrecht gaat rond 23:30, wat te doen moet zijn.
Ik dacht eerst dat je het over -skippybal- had, die mijn post over Blood Red Shoes gemist hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |