Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Ik zie toch aardig wat blokjes zitten, maar er zijn zeker betere fysieken.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Sander170 het volgende:
[ afbeelding ]
Check dat haar van Jay Cutler dan haha, grappig.
Ik vind Jay trouwens niet bepaald mooi gespierd hoor,
hij heeft geloof ik ook niet echt een duidelijk zichtbare sixpack.
Traint hij ze sixpack wel, of hecht hij daar minder waarde aan,
waar zou dat nou eigenlijk aan liggen????
Je weet dat eiwitten uit aminozuren bestaan?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wow![]()
Ben een hard gainer, gebruik sinds 2/3 weken BCAA's voor en na de training, plus gewone Aminotabletten overdags. Ben in die tijd dik 3 kilo aangekomen, waar ik ervoor eigenlijk niks aan kwam
Hulde aan het spul dat Aminozuren heet
Armen doe je met de powerplate, je buikspieren met een saunabelt.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:47 schreef DuTank het volgende:
Leuke muscles![]()
Ik ben nu begonnen met fitness, maar ik wil niet zo'n statische spierbundel wordenDoe mij maar een paar mooi gespierde armen en een nice sixpack, daar ga ik naartoe werken.
![]()
Iemand tips om dit zo snel mogelijk te krijgen?
Post je voedingsschema eens.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:05 schreef DuTank het volgende:
Ja heb ik gezien, niet dat dat de reden is, maar ik vind zo'n lichaam wel het mooiste ja. Hoewel het wel iets gespierder mag hoor![]()
Maar ik eet inderdaad niet echt even gezondIk neem altijd wel wat te snacken mee naar bed, voordat ik ga slapen. Om maar iets te noemen..
Gast, ik ben niet achterlijk, maar wel serieus bezig met mijn fitness.. Ik probeer toch wel 3 tot 4x per week te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef Videopac het volgende:
[..]
Armen doe je met de powerplate, je buikspieren met een saunabelt.
(beachboy alert)
[..]
Post je voedingsschema eens.
's ochtends: 2 boterhammen, meestal met iets zoets.quote:
Ja dit was dan helaas een beetje een verkeerde foto van hem,quote:Op maandag 24 maart 2008 09:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zie toch aardig wat blokjes zitten, maar er zijn zeker betere fysieken.
Ik mag ook graag lekkere dingen eten, en ik denk dat ik sterker word als ik zwaarder ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef ConQuestador het volgende:
Erg nice Ivo!! waarom ga je niet eens een keer cutten, jij als ecto (LOL, zo'n spierbundel nog ecto noemen) zou daar absoluut geen moeite mee moeten hebben.
Ja ik krijg ze niet grootquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:
heej ivo heeft ook al kleine kuiten
Mooi werk, hoe is de knie nu?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:47 schreef McGilles het volgende:
Toch maar weer eens posten hier.
Ben een paar weekjes geleden weer begonnen, was totaal de motivatie kwijt door die knie blessures en was ook nog eens 8kg afgevallen door eigen toedoen. Nu weer een beetje bezig groot te worden.
1 positief iets, ik ging gisteren bovenkleding passen bij de 'We' en paste alle 4 de shirts/polo's/overhemden van maat XXL niet, toch nog een beetje massa in de borstkas over
Mij is verteld dat die knie nooit meer over zal gaan, dus dat ik mijn hele leven van beide knieen last zal houden.quote:
Ik gebruik practisch bij elke 'duw' oefening handschoenen, omdat anders mijn zweethanden naar buiten glijden. Juist bij deadliften doe ik ze uit omdat ik dan beter om de stang kan met mijn handen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:38 schreef mister_popcorn het volgende:
gisteren 10x1x135 gedeadlift.
Kreeg alleen beetje last van zweterige handjes, en omdat er geen kalk is toegestaan dacht ik dat misschien van die halve handschoentjes daar wel tegen zouden helpen. Verder heb ik ook geen behoefte aan een hook grip oid, want eigenlijk is die normale grip nog sterk genoeg.
Gebruiken hier meer mensen handschoentjes bij deadliften of ben ik dan de enige pannenkoek?
Ik denk dat je de stang juist eerder zult verliezen met handschoentjes. Denk dat ie eerder wegglijd met een stukkie stof er tussen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:38 schreef mister_popcorn het volgende:
gisteren 10x1x135 gedeadlift.
Kreeg alleen beetje last van zweterige handjes, en omdat er geen kalk is toegestaan dacht ik dat misschien van die halve handschoentjes daar wel tegen zouden helpen. Verder heb ik ook geen behoefte aan een hook grip oid, want eigenlijk is die normale grip nog sterk genoeg.
Gebruiken hier meer mensen handschoentjes bij deadliften of ben ik dan de enige pannenkoek?
nice!quote:
in hoeveel weken?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef Frautie het volgende:
Ik ben gestaag verder ah cutten, ben al 5 kg kwijt
Zit nu net ah begin van week 4quote:Op maandag 31 maart 2008 07:53 schreef ConQuestador het volgende:
in hoeveel weken?
ik ben inmiddels 2kg kwijt in 2 weken
1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef McGilles het volgende:
Vandaag in de gym met bankdrukken 50x55kg gedaan, was nog een stuk zwaarder dan ik dacht! Volgende week wil ik 100x25kg proberen, kijken of dat te doen is.
Mensen hier ervaring met extreme aantal herhalingen?
Ik heb wel eens 20x80kg gedaan, wel compleet gesloopt toen voor een aantal minutenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.
Ik vind het aantal kcal wat weinig, of heb je een foutje gemaakt door 2 kcal in te vullen bij je avondeten ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Lichtpunt het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van dit schema vinden, doel is aankomen in spiermassa. Ik heb bij de kalkoenfilet 7gram eiwit ingegeven per half pakje aangezien ik geen voedingswaarden kon vinden op de AH flinterdunna kalkoenfilet. Vandaar ook geen kcal en koolhydraten meegerekent daar. En bij avondeten maar voor het gemak overal 2gr gerekent. Natuurlijk is dit meer, maar is natuurlijk afhankelijk van de dag.
Ik ben 22 jaar, 1.70 en 68 kilo. Brinta neem ik overigens met water net als de shakes. Vanwege allergie
[ afbeelding ]
Ben overigens wat fruit vergeten erbij te zetten maar standaard 3 stuks per dag, en tonijn is met tomatenketchup.
Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:34 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik vind het aantal kcal wat weinig, of heb je een foutje gemaakt door 2 kcal in te vullen bij je avondeten ?
Je weegt momenteel 68kg, dat is wel heel weinig dus met 3000kcal per dag zul je zeker wel aankomen!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?
Zoals mcGilles al zegt ben je niet erg zwaar waardoor je rustmetabolisme indd. behoorlijk laag is. Maar dat is dus een RUST metabolisme, hier kan je allereerst 500 bij optellen voor je dagelijkse bezigheden (denken kost ook energiequote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?
nee, testosteron helpt bij de spieropbouw, maar omgekeerd geld niet dat spieropbouw voor een hoger testosteron level zorgen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had een vraagje
Als vrouwen veel sporten (fitness + boksen) maak je dan meer testosteron aan?
Leek mij onzin maar goed
30 reps met 48 kg hier, wat toch meer dan 50% van de max isquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.
Flex was iemand die niet hard werkte en daarbij ook nog eens arrogant was.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Waar zijn de pics van Flex Wheeler eigenlijk in de openingspost? De held
Nee, al heb ik er wel respect voor. (Die "gozerts" hebben veel discipline, kennis etc)quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Willen jullie net zo breed worden als die gozerts op die foto's worden?
Waarom doe je dat?Vind je het mooi? Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Indien 1: Waarommmmmmmmmindien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Vrouwelijke bodybuilders? Jezus nog nooit van me leven zoiets smerigs gezien! Geen tiet meer over, geen ronding, alleen maar keiharde spier. Vrouwen horen zacht te zijn, niet hardquote:Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef BertV het volgende:
Nee, al heb ik er wel respect voor. (Die "gozerts" hebben veel discipline, kennis etc)
"Natural" dus zonder anabolen is het toch onmogelijk om er zo "heftig" uit te zien.
Trainen is verslavend, het gevoel om zware gewichten net te kunnen tillen, telkens net iets sterker worden. Voldaan gevoel, net als bij andere sporten. Moeilijk uit te leggen.
Tsjiks zijn natuurlijk wel aantrekkelijk, maar mijn tsjik zal het er niet mee eens zijn.
Nee maar hij is kampioen vandaar dat ie in de op staat.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Omdat ik het leuk vind.quote:Waarom doe je dat?![]()
Tot op zekere hoogte wel.quote:Vind je het mooi?
Tsjiks krijgen?quote:Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
quote:Indien 1: Waarommmmmmmmmindien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Hehe niemand hier op het forum die er zo uitziet als de mensen in de OP.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Waarom doe je dat?Vind je het mooi? Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Indien 1: Waarommmmmmmmmindien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Succes met het omzetten van vet naar spier...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef DSS24 het volgende:
Wat is jullie mening over dit goedje?
http://labrada.com/humanofort.pdf
Ik ben net begonnen met deze pilletjes, puur omdat ik wil groeien.
Ben trouwens 1.76 cm
Ik weeg 76,6 KG
Heb ongeveer 16,8 % vet en wil dit omzetten in spiermassa.
Verkeerd neergezet.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Succes met het omzetten van vet naar spier...
Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:43 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
nee, testosteron helpt bij de spieropbouw, maar omgekeerd geld niet dat spieropbouw voor een hoger testosteron level zorgen.
^^quote:Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef BertV het volgende:
Vrouwelijk bodybuilders zijn niet mijn ding.
Maar gewoon met gewichten trainen en gezond leven kan een beter resultaat geven dan jezelf uithongeren.
(Hoe meer spieren, hoe meer je kan/moet eten!)
Vrouwen worden nog minder makkelijk "breed" dan mannen.
Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:59 schreef McGilles het volgende:
Mijn motivatie heeft weer een minimum bereikt en dus ben ik weer zeer weinig in de gym te vinden.
Toch jammer dat ik niet gemotiveerd blijf, misschien toch maar een paar maandjes ertussenuit totdat ik echt weer zin heb om met ijzer te smijten
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef Frautie het volgende:
[..]
^^
ik ben het helemaal met je eens Bertje
Ja dat is een groot nadeel dan ja, maar zonder motivatie is het niet leuk om naar de gym te gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?
Wat is het nouquote:Op woensdag 9 april 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"
Omdat fysieke inspanning altijd zorgt voor aanmaak van stresshormonen maar ook testosteron.
Pin me er niet op vast hoor.
Kanlsoze gasten indd. Je ziet ze ieder jaar ff een maandje of 3 en daarna zijn ze weer verdwenen. Als je met ze praat hebben ze ook ieder jaar het voornemen een sixpack te bewerkstelligen en VET gespierd te wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"
Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
je krijgt 't er druk meequote:Op woensdag 9 april 2008 14:48 schreef BertV het volgende:
Ik moet nu twee BB-topics in de gaten houden. (topic op Tweakers negeer ik maar)
Volgens mij dus "ja"quote:
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volgens mij dus "ja"
Maar ik dek mezelf vast in
Eens.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"
Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
Je zult door (veel) te trainen meer testosteron aanmaken, daar ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
Is dat verstandig gezien de hoeveelheid (ongezonde) vetten in chocomel? Ik zoek liever een ander alternatief voor een kcal stoot van ongeveer 900.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef no-look het volgende:
Litertje chocomel toevoegen, is weer +950 kcal
hoef echt geen schrik te hebben dat je opeens gaat "uitzetten" hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
Na het sporten. En ik mix de whey met sinaasappelsap (schijnt ergens goed voor te zijn, weet niet meer wat). Ik vul de fructose uit het sap aan met dextrose tot ongeveer 0,4g per kg BW (op de gok).quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef Alessandro het volgende:
Hoeveel eetlepels dextrose poeder doen jullie altijd bij je drinken? gewoon met water mengen of doen jullie dat ook met andere drankjes en hoeveel dextrose per ml? En drinken jullie het dan tijdens voor of na het sporten?
Ja ik heb het wel vaker door lage bloedsuiker, maar dat valt wel tegen te gaan. Ik heb het eigenlijk voornamelijk met pull-ups. Tijdens of na 2 uur boksen inclusief sparren heb ik nergens last van.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja, te lage bloedsuiker... Kun je trouwens echt vreselijk ziek van voelen.
Over het algemeen is flauwte bij het sporten een slecht teken, zeker als het met je bloedsuiker niets van doen heeft.
Zou er mee naar de dokter gaan.
boksen = niet het zelfde als krachttraining. De systemen die worden gebruikt om energie op te wekken verschillen. (aerobe vs anaerobe)quote:Op donderdag 17 april 2008 10:19 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel vaker door lage bloedsuiker, maar dat valt wel tegen te gaan. Ik heb het eigenlijk voornamelijk met pull-ups. Tijdens of na 2 uur boksen inclusief sparren heb ik nergens last van.
Het zal wel meevallen.
succes boy!quote:
Ik eet altijd voor ik ga trainen, anders trek ik het echt niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
boksen = niet het zelfde als krachttraining. De systemen die worden gebruikt om energie op te wekken verschillen. (aerobe vs anaerobe)
Ik zou voor het trainen met gewichten voldoende eten, gewoon koolhydraten stouwen in feite. Ong een uur vtv vreten, uur rust en dan trainen. Ben je niet van plan om langer dan een uur te trainen moet je het in feite wel zonder eten tijdens je training kunnen doen, train je langer dan een uur kan je ook een shake (of chochomelk oid) proberen tijdens je training.
Succes.
Damn, netjes bezig. Train je op onderdelen in Wijhe?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef Baffer het volgende:
Volledig hurken vandaag. Begint goed richting 200 te gaan.
komt er nog eens een nieuw fimpje van jullie?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef Baffer het volgende:
Volledig hurken vandaag. Begint goed richting 200 te gaan.
Waar is je wedstrijd?quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Gisteren pr dag gehad bij woutBoom eindelijk 115 met getrekte armen. 140kg steen 3x erop gelegd. En zandzak van 25kg (normaal doe ik met 20kg) over 4 meter gegooid.
2 Mei eerste wedstrijd van het seizoen
2meiquote:
Dan heb ik vakantie en dat is redelijk in de buurt, als je mij even de locatie via een PM wilt sturen is er een redelijke kans dat ik daar even een kijkje ga nemen.quote:
En presteert hij en beetje tov de wereldtop met Strongest Men?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:14 schreef Baffer het volgende:
Canada's strongest man "big" Dominic Filiou.
2 meter @ 200kg.
Ik probeer er aan te denken, misschien kun je zelf ook de link van me post ergens bookmarken?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie en dat is redelijk in de buurt, als je mij even de locatie via een PM wilt sturen is er een redelijke kans dat ik daar even een kijkje ga nemen.
Nee want ik heb geen blokjuzzzquote:
basiq fit = KUTquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Joey_AFCA het volgende:
Ik woon in Hoofddorp, en niet bezit in een rijbewijs.
De sportschool gaat pas over 6 weken open, dus vandaar ook de vraag of mensen die sporten in andere filialen er meer over weten.
pushups..... alleen kan je daarmee nooit zwaarder dan je eigen lichaamsgewichtquote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
Zijn er ook oefeningen zonder gewichten voor je 'tieten' die je traint met bijv. chest press en bankdrukken
...en zelf dan nog maar een gedeelte van je eigen gewicht... misschien dat iemand bovenop je wil zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:37 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
pushups..... alleen kan je daarmee nooit zwaarder dan je eigen lichaamsgewicht
Ok dat klinkt goed. En een half uur daarna aan de complexe carbs ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:51 schreef ConQuestador het volgende:
Ik mix altijd dextrose door mijn post-workout. Dextrose is zeer snelle koolhydraten wat tevens voor een insulinepiek zorgt zodat de eiwitten extra snel opgenomen worden.
3 kwartier later wordt indd. aangeraden, maar dat doe ik dus lang niet altijdquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:09 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ok dat klinkt goed. En een half uur daarna aan de complexe carbs ofzo?
Die post hier nooit meerquote:
Hoeveel geld geef je normaliter uit aan je pakken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:39 schreef Videopac het volgende:
Goed, na het afgelopen jaar uit 3 broeken gescheurd te zijn en veel andere broeken niet meer te passen, ben ik vandaag op zoek gegaan naar nieuwe (nette) broeken. In winkel 1 paste geen enkele broek. In winkel 2 slechts 2, waarvan 1 vermaakt moet worden. En ik moet ook nog een nieuw pak.
Mijn vraag is dus: waar kopen de BB-ers hun broeken?
Mwa, 300-400 euro? (ex. overhemden en stropdassen). Ik denk over een maatpak; dat kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Frautie het volgende:
[..]
Hoeveel geld geef je normaliter uit aan je pakken?
Gouden Kooi...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Sander170 het volgende:
Maatpak van Huub uit de Gouden Kooi:
¤ 4.000 euro !!!!
Voor z'n trouwdag...
maarja, daar is ook heel wat stof voor nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Sander170 het volgende:
¤ 4.000 euro !!!!
Voor z'n trouwdag...
dus dat pak is 4000000 euro sander170??quote:Op zondag 4 mei 2008 00:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Geen realiteit maar geld is geld!
En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Sander170 het volgende:
¤ 4.000 euro !!!!
Voor z'n trouwdag...
Ik distantieer mij volledig van uw denkwijze.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
Daar kan ik in komen.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik distantieer mij volledig van uw denkwijze.
Het ontwikkelen van lichamelijk vitaliteit staat compleet los van geestelijke ontwikkeling.
Was een bakdeadlift hahahaha. Probeer me foto's te uploaden maar schiet niet erg opquote:Op maandag 5 mei 2008 10:58 schreef DjMark het volgende:
370kg deadlift??
helemaal vanaf de grond ook?
respect man!!
Verder erg goede prestaties zo te lezen!
Ff checkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef Videopac het volgende:
Mwa, 300-400 euro? (ex. overhemden en stropdassen). Ik denk over een maatpak; dat kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.
Alles prima..druk druk drukquote:Alles goed verder??
You're not exaclty the sharpest tool in the box yourself, "big" guy.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/197786/6quote:Op maandag 5 mei 2008 20:25 schreef ConQuestador het volgende:
Erg netjes ivo, maar schiet nu maar eens op met die foto's
@Bert: op MF ook een BB topic? hmmm nog niet gezien, heb je linkje ?
Probeer je nou intelligent over te komen door Engels te schrijven?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
You're not exaclty the sharpest tool in the box yourself, "big" guy.
Netjes ivo.
Ervan uitgaan dat mensen die aan krachtsport doen niet al te intelligent zijn.... Zo simpel en achterhaald.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Netjes Ivo!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:11 schreef ivosnivo het volgende:
http://ivosnivo.hyves.nl/(...)Nederland_2008/Ai1i/
Me foto's hoop dat ze te bekijken zijn, heb geen zin ze nog een x te uploaden.
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Netjes Ivo!!
Alleen toen ik 370 deadlift las dacht ik echt vanalleen bleek het een cardeadlift te zijn, nogsteeds dikke klasse maar ik vond 370 al wel erg veel worden
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, toen ik nog actief bezig was was jij bezig met 220 of 230kg, dus nu al 370 liften vond ik ook absurd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie niet
Haha easy there beauretard, als je de confrontatie aangaat met deze keyboardjockey heb je het nakijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Probeer je nou intelligent over te komen door Engels te schrijven?
Je bent gek dat je zo kort na de wedstrijd een max attempt gaat doen op DL.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie niet
Ja me onderrug vond me op dat moment ook niet zo lief. Maarja ik wil zo graag he hahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:40 schreef Baffer het volgende:
[..]
Je bent gek dat je zo kort na de wedstrijd een max attempt gaat doen op DL.
Ho ho, vrolijke vriend. Ik zeg niets over krachtsporters in het algemeen. Dat ben ik zelf ook, dus waarom zou ik die groep in twijfel trekken? Ik had het over de personen in dit topic. Geen provocatie verder, gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag dat? Dank u.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat mensen die aan krachtsport doen niet al te intelligent zijn.... Zo simpel en achterhaald.
Waarom zou jij zelf dan wel slim moeten zijn? Ik durf zelfs te beweren dat alle mensen waar ik samen mee sport stuk voor stuk niet onderdoen voor jou.
Sounds like quite the whining little bitch to me.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ho ho, vrolijke vriend. Ik zeg niets over krachtsporters in het algemeen. Dat ben ik zelf ook, dus waarom zou ik die groep in twijfel trekken? Ik had het over de personen in dit topic. Geen provocatie verder, gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag dat? Dank u.
En die tweede opmerking van je..., daar zal ik maar niet op ingaan.
Wil je a.u.b. 'like' en 'quite' van plaats verwisselen met elkaar? Dan klopt de zin pas en kan ik 'm serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Baffer het volgende:
Sounds like quite the whining little bitch to me.
Eh, neen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:01 schreef Baffer het volgende:
Haha die zin klopt gewoon hoor.
Epic self ownage van jouw kant.
Bewijs het.quote:
Ik heb meer ontopic posts in deze thread dan jij.quote:Jij terug naar ONZ of je moeder, en hier weer ontopic.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Inclusief jezelf want:quote:
Niet dus, ik quote jezelf:quote:Nee, er staat heel duidelijk 4 duizend euro hoor!
quote:En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
Inderdaad, maar in elke groep mensen blijf je niet al te snuggere mensen houdenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Beauregard het volgende:
Het blijft de gemoederen bezig houden he, dat pak.
Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik zei 4 duizend en daar blijft het nu bij einde discussie!
Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.
Toch nog een beetje ontopic blijven. Ik ben ook aan bodybuilden, tenminste... massa krijgen. Ben 2.02 meter, en weeg rond de 84 kilo. Omdat ik een beetje van de 'lange-lat' idee afwil, ben ik sinds afgelopen december aan het sporten. Het gaat goed maar heb er te weinig discipline voor om echt door te zetten, hoewel ik er ook niet echt het lichaam voor heb. Ik ga drie keer in de week, maar het goed eten wil er op onregelmatige dagen weleens bij inschieten.
Idd... je kunt zat bereiken, hoe ecto je ook bent.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!
Een stuk minder. Heb mijn schema aangepast op mijn 'beperking' en dus gaat het aardig!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Videopac het volgende:
- Mc. Gilles: heeft nog steeds wat motivatieproblemen?
Nee hoor lees de eerste orginele post dan maar eens goed!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.
Toch nog een beetje ontopic blijven. Ik ben ook aan bodybuilden, tenminste... massa krijgen. Ben 2.02 meter, en weeg rond de 84 kilo. Omdat ik een beetje van de 'lange-lat' idee afwil, ben ik sinds afgelopen december aan het sporten. Het gaat goed maar heb er te weinig discipline voor om echt door te zetten, hoewel ik er ook niet echt het lichaam voor heb. Ik ga drie keer in de week, maar het goed eten wil er op onregelmatige dagen weleens bij inschieten.
Ben je nou echt zo dom of wat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor lees de eerste orginele post dan maar eens goed!
Duizend is en blijft duizend alleen is Huub uit de Gouden Kooi,
zijn maatpak ¤ 4.000 euro.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben best slim maar maak ook fouten net zoals jij McGilles!
Maar ik zei 4 duizend en daar blijft het nu bij einde discussie!
Voor de rest het domme volk heb je overal vooral hier op Fok!
Idd, en je moet er in geloven. Als je de gedachte in je hoofd hebt dat je nooit groot zult worden, zul je het niet worden ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!
Ja en die wil heb ik dus nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Compound movements zijn oefeningen waarbij je meerdere spiergroepen tegelijkertijd aanspreekt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef EasyDakota het volgende:
Mmm.... ja ik heb wel vertrouwen in me trainer, maar dat komt misschien omdat ik er geen verstand van hebWat zijn compound movements?
Heb je daar een voorbeeld van? En dan bedoel ik niet de technische naam, want die kennis heb ik niet. Misschien met plaatje ofzo? Kan ik vergelijken met de oefeningen welke ik nu doe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Compound movements zijn oefeningen waarbij je meerdere spiergroepen tegelijkertijd aanspreekt.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBFullSquat.htmlquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? En dan bedoel ik niet de technische naam, want die kennis heb ik niet. Misschien met plaatje ofzo? Kan ik vergelijken met de oefeningen welke ik nu doe.
Niets half doen, als je het doet doe het dan goed zeg ik altijd maar. Zou die efedra gewoon even links laten liggen. Probeer eerst je voeding eens aan te pakken en doe er wat cardio naast. Ik ben van mening dat je zo al een heel eind kunt komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:05 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik probeer mij nu mentaal voor te bereiden op mijn eerste echte cut. Ik denk niet dat ik het vol ga houden alleen. Het potje efedra stackers ligt ook klaar, alleen heb ik geen zin om als een gedrogeerde kanarie rond te lopen.
Misschien moet ik gewoon een halve cut proberen door 3x per week wat cardio er bij te plakken ofzo.
Mooie site, thnx! Even een paar voorbeelden uit mijn schema geven dan maar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBFullSquat.html
Ik weet je totale schema natuurlijk niet, maar dit zijn toch wel wat isolatie oefeningen. Probeer iets meer compounds te pakken, squatten, deadliften, bankdrukken, bent-over-row, etc. Isolatieoefeningetjes aan het eind van de training.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Mooie site, thnx! Even een paar voorbeelden uit mijn schema geven dan maar?
http://www.exrx.net/Weigh(...)/DBLateralRaise.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/ASTriDip.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExt.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/WristFlexors/CBWristCurl.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)al/BBBenchPress.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)nal/CBSeatedFly.html (maar meer naar boven toe op het eind, richting me voorhoofd, maar dat plaatje kan ik neit vinden)
Zomaar even wat voorbeelden...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een stuk minder. Heb mijn schema aangepast op mijn 'beperking' en dus gaat het aardig!
Dan moet je ook niet zeuren als het resultaat wat tegenvalt.quote:
Ik ben daar zo slecht in... kan ze met moeite met 25kg weight-assistedquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:19 schreef Semargofni het volgende:
Komende tijd ga ik me maar wat op pull ups focussen, de squats voor het bovenlichaam. 5x p/w should do the trick.
Korte broeken / traininsbroeken zijn voor mijn werk (IT Manager; ben nog niet zo lang geleden gestopt met stropdassen) (nog) niet geaccepteerd. Als iemand nog een goedbetaalde baan weet waarbij dat wel kan, houd ik me aanbevolen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel problemen met broeken. In de zomer probeer ik zoveel mogelijk korte broeken aan te hebben of trainingsbroeken. Maar de meeste spijkerbroeken die ik heb kan ik aantrekken zonder me knopen los te hoeven makenMaar ik geef dan ook niet meer dan 50 euro uit voor een broek.
Goede zaak!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:33 schreef McGilles het volgende:
Volgende week vrijdag krijgt mijn gym een totaal nieuwe inrichting, alles, dus ook dumbells, stangen, gewichten, apparaten etc worden vervangen!
Hopelijk komen er een paar fijne dingen om mee te werken!
Met een beetje pech verneuken ze je hele gym. Dat had vikind1012 ook, squatrek weg en een smithmachine met steekgewichten er voor terug.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:33 schreef McGilles het volgende:
Volgende week vrijdag krijgt mijn gym een totaal nieuwe inrichting, alles, dus ook dumbells, stangen, gewichten, apparaten etc worden vervangen!
Dat zou goed kut zijn ja, net als ze de 'zware' dumbells weghalen. Laten we hopen dat het een vooruitgang zal wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met een beetje pech verneuken ze je hele gym. Dat had vikind1012 ook, squatrek weg en een smithmachine met steekgewichten er voor terug.
Dat kan goed of slecht uitpakken. Ik hoop voor jou dat ze er geen commerciele ladies gym van gaan makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:33 schreef McGilles het volgende:
Dan ben ik, evenals mensen die er al 25 jaar trainen, wegquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:29 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dat kan goed of slecht uitpakken. Ik hoop voor jou dat ze er geen commerciele ladies gym van gaan maken
alles om de waarheid de wereld in te helpen, 'kaffer'quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:55 schreef Baffer het volgende:
ben blij dat je dit toch even recht hebt gezet, no look.
Ik ben ah cutten en train gestaag door, maar UFC werk zit er ff niet in.quote:- Frautie: druk, druk, druk (UFC 2009??)
Zo inderdaad. Jammer genoeg zijn er nog maar weining 'echte' gyms te vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan ben ik, evenals mensen die er al 25 jaar trainen, weg
Ik ben niet dom, vrij normaal eigenlijk vind ik zelf!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of wat?
Iedereen ziet toch gewoon dat je ruggen zei, dat is een FEIT. Kan je wel proberen te zeggen dat het niet zo is maar dat heeft geen nut, want het is een FEIT.
Je had ONGELIJK en nu is de discussie over. Back ontopic!
Oh niet meer maar ook niet minder dan jij hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dan moet jij je hier wel ongelofelijk thuis voelen lijkt me.
[..]
Idd, en je moet er in geloven. Als je de gedachte in je hoofd hebt dat je nooit groot zult worden, zul je het niet worden ook.
Ik heb ook wel problemen met broeken. In de zomer probeer ik zoveel mogelijk korte broeken aan te hebben of trainingsbroeken. Maar de meeste spijkerbroeken die ik heb kan ik aantrekken zonder me knopen los te hoeven makenMaar ik geef dan ook niet meer dan 50 euro uit voor een broek.
Discussieren met iemand die te dom is om iets te snappen, altijd leuk! Inderdaad discussie klaar, ik weet genoeg...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, vrij normaal eigenlijk vind ik zelf!
FEIT IS dat ik het over vier duizend euro had ja,
ja jij lult er lekker makkelijk overheen,
ik had mezelf toch al heel duidelijk verbeterd / meerdere keren zelfs hoor.![]()
FEIT is dat ik GELIJK had en nog steeds want ik win deze DISCUSSIE KLAAR.
Dan heb je de verkeerde baas, zowel bij mijn huidige werk (www.traffic4u.nl) als bij mijn vorige werk (www.chipsoft.nl) kon het de baas geen ruk schelen wat je aandeed naar je werk. Tis zelfs zo dat ik nu tussen de teenslippertjes en korte broeken rondloop.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef Videopac het volgende:
Korte broeken / traininsbroeken zijn voor mijn werk (IT Manager; ben nog niet zo lang geleden gestopt met stropdassen) (nog) niet geaccepteerd. Als iemand nog een goedbetaalde baan weet waarbij dat wel kan, houd ik me aanbevolen.![]()
(en nog respect voor je sterkste man van Noord Nederland optreden)
Ik heb me 3delige beveiligingskostuum van schiphol omgeruilt voor een korte broek en een hempie en werk nu in een gymquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef Videopac het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als het resultaat wat tegenvalt.
[..]
Ik ben daar zo slecht in... kan ze met moeite met 25kg weight-assisted
Iemand tips hoe ik dit kan verbeteren??
[..]
Korte broeken / traininsbroeken zijn voor mijn werk (IT Manager; ben nog niet zo lang geleden gestopt met stropdassen) (nog) niet geaccepteerd. Als iemand nog een goedbetaalde baan weet waarbij dat wel kan, houd ik me aanbevolen.![]()
(en nog respect voor je sterkste man van Noord Nederland optreden)
Hahaha mensen die zeggen dat ze een discussie winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, vrij normaal eigenlijk vind ik zelf!
FEIT IS dat ik het over vier duizend euro had ja,
ja jij lult er lekker makkelijk overheen,
ik had mezelf toch al heel duidelijk verbeterd / meerdere keren zelfs hoor.![]()
FEIT is dat ik GELIJK had en nog steeds want ik win deze DISCUSSIE KLAAR.
Leg uit, werken in de gym?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb me 3delige beveiligingskostuum van schiphol omgeruilt voor een korte broek en een hempie en werk nu in een gym
Ehm...het verschil kan ook zitten in de de functies die jullie bekleden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef ConQuestador het volgende:
Dan heb je de verkeerde baas, zowel bij mijn huidige werk (www.traffic4u.nl) als bij mijn vorige werk (www.chipsoft.nl) kon het de baas geen ruk schelen wat je aandeed naar je werk. Tis zelfs zo dat ik nu tussen de teenslippertjes en korte broeken rondloop.
(oja, ik ben programmeur, dus zelfde branche)
zolang ze niet naar een klant toe hoeven wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Frautie het volgende:
Of loopt het managment bij jou ook gewoon in een korte broek etc rond?
Mooi ik ben slimmer dan jij, dan weet ik ook genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Discussieren met iemand die te dom is om iets te snappen, altijd leuk! Inderdaad discussie klaar, ik weet genoeg...
Ik win toch de meeste discussie's ja ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb me 3delige beveiligingskostuum van schiphol omgeruilt voor een korte broek en een hempie en werk nu in een gym
[..]
Hahaha mensen die zeggen dat ze een discussie winnen
Zo grappig! Leer eerst maar even het verschil tussen een feit en een mening en daarna praten we verder!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mooi ik ben slimmer dan jij, dan weet ik ook genoeg.
Woon al tijdje in Groningen. En leek me wel relaxed, lekker trainen onder werktijd. Gevangenis was ook nog een optie. Maar dat leek me niet zo leuk om met criminelen te werken. Dus nu werk ik 4 dagen per week in de sportschool. En sta af en toe is aan de deur, of bij een feestquote:
Nee want dat is zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo grappig! Leer eerst maar even het verschil tussen een feit en een mening en daarna praten we verder!![]()
Als 10 mensen jou vertellen dat Nederland grenst aan België, ga je dan ook proberen je gelijk te halen dat dat niet zo is?
Ik kan je wel voor de 4e keer gaan quoten als je wilt maar dan dringt het denk ik nogsteeds niet door bij jou.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee want dat is zo.
Dat is een FEIT.![]()
Maar geef jij me dan gelijk wanneer het mijn mening is!
Dit zijn jouw woorden, ik heb daar niks aan verzonnen. Ontkennen kan niet want je hebt het zelf gezegd en het is een quote dus daar verander je niks aan.quote:En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
bij welke sportschool werk je ivo ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Woon al tijdje in Groningen. En leek me wel relaxed, lekker trainen onder werktijd. Gevangenis was ook nog een optie. Maar dat leek me niet zo leuk om met criminelen te werken. Dus nu werk ik 4 dagen per week in de sportschool. En sta af en toe is aan de deur, of bij een feest
Hey ik had me fout al toegegeven dus ik snap niet helemaal wat jij wilt bereiken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik kan je wel voor de 4e keer gaan quoten als je wilt maar dan dringt het denk ik nogsteeds niet door bij jou.
Als ik nou precies herhaal wat jij hebt gezegd, en dat is:
[..]
Dit zijn jouw woorden, ik heb daar niks aan verzonnen. Ontkennen kan niet want je hebt het zelf gezegd en het is een quote dus daar verander je niks aan.
Ik kan zo slecht tegen mensen die 100% ongelijk hebben en te dom zijn om te snappen dat dat zo is en er nog tegen in gaan ook. Sander, geef gewoon toe en back ontopic.
En als je nogsteeds ertegen in gaat wens ik je veel succes morgen met je uitvoering bij de Jostiband.
Mee eens!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef ivosnivo het volgende:
laten we nergens meer op reageren wat er uit sander170 komt
Squatten, toch wel weer leukquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:12 schreef Baffer het volgende:
Ik ga morgenvroeg ook maar ff snel pompen, want de gym is dicht maandag.
150 full front.![]()
122kg En houd me niet meer zo bezig met aankomen, aangezien me trainriem een gaatje wijder moestquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mee eens!
Vanmorgen nog even in de gym geweest, 8x120 bankdrukken ging weer als vanouds, zeer makkelijk
Wat weeg jij ondertussen Ivo? Al richting de 130kg? Let je voor de rest nog op je gewicht?
Netjes hoor, daar zit ik nog niet op. Ben er zo slecht in he, maar doe hem nu elke x aan het einde van me beentraining.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:12 schreef Baffer het volgende:
Ik ga morgenvroeg ook maar ff snel pompen, want de gym is dicht maandag.
150 full front.![]()
Ik train sochtends om 08:45u, geen last van het weerquote:Op zondag 11 mei 2008 13:26 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Zo met dit warme weer moet ik toch aardig wat kracht inleveren. Hebben jullie daar ook last van?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:05 schreef ConQuestador het volgende:
goddamn, dit is een bb topic, niet een "zeur 2 weken lang door over een pak van een of andere vetso" topic.
Zonet even naar de aldi geweest om in te slaan: 10 pakjes kipfilet, 10 bakken kwark, 20 blikken tonijn, en nog wat spul. Vraagt die kassiere of ik er een BTW bon bij wil.... LOL
Ik ben van de week naar een zwembad hier in de buurt geweest met duikplank. Dat was echt vet lache, snoeihard op dat dit springen en dan het halve zwembad over duikenquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:37 schreef JeffreyXL het volgende:
Ben niet afgevallen alleen het aankomen gaat wat minder snel met dit weer. Door warm weer heb ik minder honger dan normaal daarbij komt nog de nodige extra cardio aan het zwembad.
Waarom ga je dan ook hardlopen met dit weer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:02 schreef BertV het volgende:
hardlopen is met dit weer niet fijn.
Ik heb liever nog met regen of sneeuw in de winter.
Onze sportschool heeft geen airco omdat de eigenaar z'n geld liever in zijn huis steekt.
Een beetje deftige set kost toch al snel wat knaken. Ik zou het gewoon eens proberen in een sportschool. Weet niet of je nog student bent maar vaak word er dan ectra korting gegeven en je hebt gelijk alle spullen die je nodig hebt om goed van start te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Noodlez het volgende:
Ik kon effe geen fitness-topic vinden dus post ik het hier maar, jullie zijn ook ooit klein begonnen. Maar goed, mijn vraag: Ik wil thuis een beetje beginnen met dumbells/halters. Wat raden jullie aan. Gewoon langs Perry voor een setje bijv? Laat het horen!
Bvd
Haha nice, enige jammere is dat er van die kerels met hun bjorn borg tot bijna onder hun oksels opgetrokken rondlopen alsof ze het zwembad uitgevonden hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:44 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben van de week naar een zwembad hier in de buurt geweest met duikplank. Dat was echt vet lache, snoeihard op dat dit springen en dan het halve zwembad over duiken
Zulke mensen zie ik al bijna niet meer door me ingebouwde debielenfilter.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Haha nice, enige jammere is dat er van die kerels met hun bjorn borg tot bijna onder hun oksels opgetrokken rondlopen alsof ze het zwembad uitgevonden hebben.
Conditie, algemene gezondheid, vetpercentage makkelijk laag houden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook hardlopen met dit weer?
Oke maar dan hoef je toch niet perse te gaan hardlopen? Ik zwem regelmatig met dit weer dat is stukkie makkelijker vol te houden met deze temperaturen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef BertV het volgende:
[..]
Conditie, algemene gezondheid, vetpercentage makkelijk laag houden.
Beetje basisconditie vind ik wel belangrijk.
haha waar heb je die gehaald want die heb ik ook nodigquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zulke mensen zie ik al bijna niet meer door me ingebouwde debielenfilter.
Als je gewone calve raises doet dan pak je die beweging toch automatisch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef mister_popcorn het volgende:
voor de mensen die kleine / slappe kuiten hebben, een goede tip kan zijn om ook de voorkant te trainen. Gewoon zitten op bankje, je knie een hoek > 90 graden laten maken en een schijf op je tenen zetten en omhoog dat ding.
Heeft bij mij iig aardig gewerkt, en heb ineens iets dat zowaar begint te lijken op een kuit.
eerst lezen dan roepen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:46 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Als je gewone calve raises doet dan pak je die beweging toch automatisch?
Als je ver genoeg zakt in ieder geval.
Ik train ze nu +- 4 maanden serieus, heb nu al 2cm winst op de omtrek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef mister_popcorn het volgende:
voor de mensen die kleine / slappe kuiten hebben, een goede tip kan zijn om ook de voorkant te trainen. Gewoon zitten op bankje, je knie een hoek > 90 graden laten maken en een schijf op je tenen zetten en omhoog dat ding.
Heeft bij mij iig aardig gewerkt, en heb ineens iets dat zowaar begint te lijken op een kuit.
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen hebquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Baffer het volgende:
Ligt aan je lengte en bf% natuurlijk...
Een 40cm kuit kan er groot uitzien op iemand van 1.70 en 8%, terwijl een 45cm kuit eruit ziet als een tandenstoker op iemand van 1.90 en 18%.
37cm is vrij normaal voor een vrouw.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen hebHuh
(Ik ben een meisje die juist niet aan bodybuilding doe maar soms lees ik mee)
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen hebHuh
(Ik ben een meisje die juist niet aan bodybuilding doe maar soms lees ik mee)
quote:
Ik haal hem zo weer weg maar deze stond toevallig nog onlinequote:
jou kuiten lijken bijna even dik als je bovenbenen, meer squatten dusquote:Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ah oké. Nee andere vrouwpersoon zei dat 37 dik was..
[..]
Ik haal hem zo weer weg maar deze stond toevallig nog online
Worden ze daar dunner vanquote:Op zondag 18 mei 2008 16:11 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
jou kuiten lijken bijna even dik als je bovenbenen, meer squatten dus
Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massieverquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Baffer het volgende:
Ligt aan je lengte en bf% natuurlijk...
Een 40cm kuit kan er groot uitzien op iemand van 1.70 en 8%, terwijl een 45cm kuit eruit ziet als een tandenstoker op iemand van 1.90 en 18%.
Schijt je maar 2x per week? Meer eten!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik weeg 63 dus dat squat ik al twee keer per week naar beneden
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Baffer bedoelt dat je minimaal 120kg moet gaan fullsquatten 2x per week![]()
Je praat poep (quote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massiever
[..]
Schijt je maar 2x per week? Meer eten!!!
Wat zal jij er raar uitgezien hebben als baby, met van die kuitjes van 43cmquote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massiever
Met meer herhalingen wel, meer setjes niet. Meestel doe ik de hoofd/ME oefening met de meeste setjes varierend van 3 tot 12 setsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef mister_popcorn het volgende:
doen meer mensen hier assistence oefeningen (oa tri extensions, face pulllies etc) met meer reps en meer setjes over het algemeen dan de grotere oefeningen? Heb altijd al de neiging gehad om het zo te doen, kan alleen niet meer zo goed bedenken waarom ik dat zo doe...
Week 5 word het pas echt knallen. Succes in ieder geval ben zelf nu bezig met week 5 en de eerste PR's zijn gezet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:01 schreef DjMark het volgende:
Gisteren begonnen met Bill Starr's 5x5 schema.
Eens kijken hoe dat bevalt.
De eerste training ging soepel, maar dat moet ook natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |