Je weegt momenteel 68kg, dat is wel heel weinig dus met 3000kcal per dag zul je zeker wel aankomen!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?
Zoals mcGilles al zegt ben je niet erg zwaar waardoor je rustmetabolisme indd. behoorlijk laag is. Maar dat is dus een RUST metabolisme, hier kan je allereerst 500 bij optellen voor je dagelijkse bezigheden (denken kost ook energiequote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?
nee, testosteron helpt bij de spieropbouw, maar omgekeerd geld niet dat spieropbouw voor een hoger testosteron level zorgen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had een vraagje
Als vrouwen veel sporten (fitness + boksen) maak je dan meer testosteron aan?
Leek mij onzin maar goed
30 reps met 48 kg hier, wat toch meer dan 50% van de max isquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.
Flex was iemand die niet hard werkte en daarbij ook nog eens arrogant was.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Waar zijn de pics van Flex Wheeler eigenlijk in de openingspost? De held
Nee, al heb ik er wel respect voor. (Die "gozerts" hebben veel discipline, kennis etc)quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Willen jullie net zo breed worden als die gozerts op die foto's worden?
Waarom doe je dat?Vind je het mooi? Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Indien 1: Waarommmmmmmmmindien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Vrouwelijke bodybuilders? Jezus nog nooit van me leven zoiets smerigs gezien! Geen tiet meer over, geen ronding, alleen maar keiharde spier. Vrouwen horen zacht te zijn, niet hardquote:Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef BertV het volgende:
Nee, al heb ik er wel respect voor. (Die "gozerts" hebben veel discipline, kennis etc)
"Natural" dus zonder anabolen is het toch onmogelijk om er zo "heftig" uit te zien.
Trainen is verslavend, het gevoel om zware gewichten net te kunnen tillen, telkens net iets sterker worden. Voldaan gevoel, net als bij andere sporten. Moeilijk uit te leggen.
Tsjiks zijn natuurlijk wel aantrekkelijk, maar mijn tsjik zal het er niet mee eens zijn.
Nee maar hij is kampioen vandaar dat ie in de op staat.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Omdat ik het leuk vind.quote:Waarom doe je dat?![]()
Tot op zekere hoogte wel.quote:Vind je het mooi?
Tsjiks krijgen?quote:Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
quote:Indien 1: Waarommmmmmmmmindien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Hehe niemand hier op het forum die er zo uitziet als de mensen in de OP.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Waarom doe je dat?Vind je het mooi? Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Indien 1: Waarommmmmmmmmindien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Succes met het omzetten van vet naar spier...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef DSS24 het volgende:
Wat is jullie mening over dit goedje?
http://labrada.com/humanofort.pdf
Ik ben net begonnen met deze pilletjes, puur omdat ik wil groeien.
Ben trouwens 1.76 cm
Ik weeg 76,6 KG
Heb ongeveer 16,8 % vet en wil dit omzetten in spiermassa.
Verkeerd neergezet.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Succes met het omzetten van vet naar spier...
Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:43 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
nee, testosteron helpt bij de spieropbouw, maar omgekeerd geld niet dat spieropbouw voor een hoger testosteron level zorgen.
^^quote:Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef BertV het volgende:
Vrouwelijk bodybuilders zijn niet mijn ding.
Maar gewoon met gewichten trainen en gezond leven kan een beter resultaat geven dan jezelf uithongeren.
(Hoe meer spieren, hoe meer je kan/moet eten!)
Vrouwen worden nog minder makkelijk "breed" dan mannen.
Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:59 schreef McGilles het volgende:
Mijn motivatie heeft weer een minimum bereikt en dus ben ik weer zeer weinig in de gym te vinden.
Toch jammer dat ik niet gemotiveerd blijf, misschien toch maar een paar maandjes ertussenuit totdat ik echt weer zin heb om met ijzer te smijten
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef Frautie het volgende:
[..]
^^
ik ben het helemaal met je eens Bertje
Ja dat is een groot nadeel dan ja, maar zonder motivatie is het niet leuk om naar de gym te gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?
Wat is het nouquote:Op woensdag 9 april 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"
Omdat fysieke inspanning altijd zorgt voor aanmaak van stresshormonen maar ook testosteron.
Pin me er niet op vast hoor.
Kanlsoze gasten indd. Je ziet ze ieder jaar ff een maandje of 3 en daarna zijn ze weer verdwenen. Als je met ze praat hebben ze ook ieder jaar het voornemen een sixpack te bewerkstelligen en VET gespierd te wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"
Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
je krijgt 't er druk meequote:Op woensdag 9 april 2008 14:48 schreef BertV het volgende:
Ik moet nu twee BB-topics in de gaten houden. (topic op Tweakers negeer ik maar)
Volgens mij dus "ja"quote:
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volgens mij dus "ja"
Maar ik dek mezelf vast in
Eens.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"
Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
Je zult door (veel) te trainen meer testosteron aanmaken, daar ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
Is dat verstandig gezien de hoeveelheid (ongezonde) vetten in chocomel? Ik zoek liever een ander alternatief voor een kcal stoot van ongeveer 900.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef no-look het volgende:
Litertje chocomel toevoegen, is weer +950 kcal
hoef echt geen schrik te hebben dat je opeens gaat "uitzetten" hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
Na het sporten. En ik mix de whey met sinaasappelsap (schijnt ergens goed voor te zijn, weet niet meer wat). Ik vul de fructose uit het sap aan met dextrose tot ongeveer 0,4g per kg BW (op de gok).quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef Alessandro het volgende:
Hoeveel eetlepels dextrose poeder doen jullie altijd bij je drinken? gewoon met water mengen of doen jullie dat ook met andere drankjes en hoeveel dextrose per ml? En drinken jullie het dan tijdens voor of na het sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |