abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57778711
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?
Je weegt momenteel 68kg, dat is wel heel weinig dus met 3000kcal per dag zul je zeker wel aankomen!
Probeer wel als je wat zwaarder word iets meer te gaan eten! Voor de rest ziet het er goed uit, alleen je avondeten zal een stuk meer eiwit koolh vetten kcal zijn als dat je nu hebt vermeld.
  donderdag 3 april 2008 @ 08:45:53 #52
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57797874
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?
Zoals mcGilles al zegt ben je niet erg zwaar waardoor je rustmetabolisme indd. behoorlijk laag is. Maar dat is dus een RUST metabolisme, hier kan je allereerst 500 bij optellen voor je dagelijkse bezigheden (denken kost ook energie ) en vervolgens nog eens 500 voor de krachttraining die je doet. Nu zit je dus op 2700 kcal als onderhoudsniveau, wil je groeien dan moet je hier nog eens 500 kcal boven gaan zitten en dus zou ik 3200 kcal gaan vreten als ik jou was!
pi_57809878
Kreunende BB-er houdt buurvrouw wakker.
(ik ga binnenkort ook eens kijken hoeveel reps ik kan BP-en met 55 kg).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_57819278
Ik had een vraagje
Als vrouwen veel sporten (fitness + boksen) maak je dan meer testosteron aan?
Leek mij onzin maar goed
  vrijdag 4 april 2008 @ 07:43:19 #55
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57821781
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had een vraagje
Als vrouwen veel sporten (fitness + boksen) maak je dan meer testosteron aan?
Leek mij onzin maar goed
nee, testosteron helpt bij de spieropbouw, maar omgekeerd geld niet dat spieropbouw voor een hoger testosteron level zorgen.
pi_57839336
tvp
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_57850590
deze week even een " rust week" genomen. nog steeds 1 x boksen, 1x squashen en 2 x de gym gehit met kleinere "assistence" oefeningen. Toch wel lekker zo'n weekje, volgende week weer knalllleeen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_57851255
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.
30 reps met 48 kg hier, wat toch meer dan 50% van de max is Ook ooit een dropset met 10*60/50/40/30/20, 50 reps dus. Heb ook ooit 15*5*100 kg gedeadlift. Was niet één set maar wel erg zwaar.
pi_57879354
26x (BP 55kg). De eerste 20 waren makkelijk, daarna hakte het er snel in.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:27:21 #60
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_57902339
tvp
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_57920700
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Waar zijn de pics van Flex Wheeler eigenlijk in de openingspost? De held
Flex was iemand die niet hard werkte en daarbij ook nog eens arrogant was.

Beetje sneu figuur.
pi_57928581
Wat is jullie mening over dit goedje?

http://labrada.com/humanofort.pdf

Ik ben net begonnen met deze pilletjes, puur omdat ik wil groeien.
Ben trouwens 1.76 cm
Ik weeg 76,6 KG
Heb ongeveer 16,8 % vet en wil dit omzetten in spiermassa.
pi_57928741
Willen jullie net zo breed worden als die gozerts op die foto's worden?

Waarom doe je dat? Vind je het mooi? Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Indien 1: Waarommmmmmmmm indien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
  woensdag 9 april 2008 @ 10:22:18 #64
37248 BertV
Klei indiaan
pi_57928927
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Waarom doe je dat? Vind je het mooi? Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Indien 1: Waarommmmmmmmm indien 2: (de meeste) tsjiks houden niet van die overdreven overdone gespierde gozerts. Bah, lelijk
Nee, al heb ik er wel respect voor. (Die "gozerts" hebben veel discipline, kennis etc)
"Natural" dus zonder anabolen is het toch onmogelijk om er zo "heftig" uit te zien.

Trainen is verslavend, het gevoel om zware gewichten net te kunnen tillen, telkens net iets sterker worden. Voldaan gevoel, net als bij andere sporten. Moeilijk uit te leggen.

Tsjiks zijn natuurlijk wel aantrekkelijk, maar mijn tsjik zal het er niet mee eens zijn.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_57929024
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef BertV het volgende:

Nee, al heb ik er wel respect voor. (Die "gozerts" hebben veel discipline, kennis etc)
"Natural" dus zonder anabolen is het toch onmogelijk om er zo "heftig" uit te zien.

Trainen is verslavend, het gevoel om zware gewichten net te kunnen tillen, telkens net iets sterker worden. Voldaan gevoel, net als bij andere sporten. Moeilijk uit te leggen.

Tsjiks zijn natuurlijk wel aantrekkelijk, maar mijn tsjik zal het er niet mee eens zijn.
Vrouwelijke bodybuilders? Jezus nog nooit van me leven zoiets smerigs gezien! Geen tiet meer over, geen ronding, alleen maar keiharde spier. Vrouwen horen zacht te zijn, niet hard

Maar idd, respect ervoor hebben kan ik wel begrijpen.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:30:08 #66
37248 BertV
Klei indiaan
pi_57929106
Vrouwelijk bodybuilders zijn niet mijn ding.

Maar gewoon met gewichten trainen en gezond leven kan een beter resultaat geven dan jezelf uithongeren.
(Hoe meer spieren, hoe meer je kan/moet eten!)
Vrouwen worden nog minder makkelijk "breed" dan mannen.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:44:56 #67
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_57929455
quote:
Nee maar hij is kampioen vandaar dat ie in de op staat.
quote:
Waarom doe je dat?
Omdat ik het leuk vind.
quote:
Vind je het mooi?
Tot op zekere hoogte wel.
quote:
Of denk je er tsjiks mee te kunnen krijgen?
Tsjiks krijgen?
quote:
pi_57932118
quote:

Hehe niemand hier op het forum die er zo uitziet als de mensen in de OP.

Vind je dit ook lelijk trouwens?

pi_57932813
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef DSS24 het volgende:
Wat is jullie mening over dit goedje?

http://labrada.com/humanofort.pdf

Ik ben net begonnen met deze pilletjes, puur omdat ik wil groeien.
Ben trouwens 1.76 cm
Ik weeg 76,6 KG
Heb ongeveer 16,8 % vet en wil dit omzetten in spiermassa.
Succes met het omzetten van vet naar spier...
pi_57933077
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Succes met het omzetten van vet naar spier...
Verkeerd neergezet.

Ik wil dus minder vet en meer spiermassa krijgen.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:24:35 #71
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57933164
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:43 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

nee, testosteron helpt bij de spieropbouw, maar omgekeerd geld niet dat spieropbouw voor een hoger testosteron level zorgen.
Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"

Omdat fysieke inspanning altijd zorgt voor aanmaak van stresshormonen maar ook testosteron.

Pin me er niet op vast hoor.

Ben zelf ook weer aan het trainen geslagen, heb nu een sportschool op kantoor, dus waarom ook niet

Erg plezierig en toch 2 kilo er aan in 4 weken. Alleen m'n knie geblesseerd, minder handig.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57933923
Mijn motivatie heeft weer een minimum bereikt en dus ben ik weer zeer weinig in de gym te vinden.

Toch jammer dat ik niet gemotiveerd blijf, misschien toch maar een paar maandjes ertussenuit totdat ik echt weer zin heb om met ijzer te smijten
  woensdag 9 april 2008 @ 14:18:53 #73
153812 Frautie
Frautilicious
pi_57934305
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef BertV het volgende:
Vrouwelijk bodybuilders zijn niet mijn ding.

Maar gewoon met gewichten trainen en gezond leven kan een beter resultaat geven dan jezelf uithongeren.
(Hoe meer spieren, hoe meer je kan/moet eten!)
Vrouwen worden nog minder makkelijk "breed" dan mannen.
^^

ik ben het helemaal met je eens Bertje
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:42:02 #74
140141 ivosnivo
pi_57934828
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:59 schreef McGilles het volgende:
Mijn motivatie heeft weer een minimum bereikt en dus ben ik weer zeer weinig in de gym te vinden.

Toch jammer dat ik niet gemotiveerd blijf, misschien toch maar een paar maandjes ertussenuit totdat ik echt weer zin heb om met ijzer te smijten
Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?
  woensdag 9 april 2008 @ 14:48:41 #75
37248 BertV
Klei indiaan
pi_57934981
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef Frautie het volgende:

[..]

^^

ik ben het helemaal met je eens Bertje

Ik moet nu twee BB-topics in de gaten houden. (topic op Tweakers negeer ik maar)
pi_57935040
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:42 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?
Ja dat is een groot nadeel dan ja, maar zonder motivatie is het niet leuk om naar de gym te gaan.
pi_57961312
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"

Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_57962238
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"

Omdat fysieke inspanning altijd zorgt voor aanmaak van stresshormonen maar ook testosteron.

Pin me er niet op vast hoor.

Wat is het nou
  donderdag 10 april 2008 @ 18:53:26 #79
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_57962885
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"

Kanlsoze gasten indd. Je ziet ze ieder jaar ff een maandje of 3 en daarna zijn ze weer verdwenen. Als je met ze praat hebben ze ook ieder jaar het voornemen een sixpack te bewerkstelligen en VET gespierd te worden
  donderdag 10 april 2008 @ 22:44:23 #80
153812 Frautie
Frautilicious
pi_57969117
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:48 schreef BertV het volgende:

Ik moet nu twee BB-topics in de gaten houden. (topic op Tweakers negeer ik maar)
je krijgt 't er druk mee

manvriend post in het BB topic op GoT dus ik lees daar ook nog mee
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:05:05 #81
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57975485
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wat is het nou
Volgens mij dus "ja"

Maar ik dek mezelf vast in
pi_57977795
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Volgens mij dus "ja"

Maar ik dek mezelf vast in
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
pi_57978883
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:

Eens.
Hoewel ik het zelf ook wel doe:P maar het hele jaar door
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:57:19 #84
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57980122
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je zult door (veel) te trainen meer testosteron aanmaken, daar ontkom je niet aan.

Maar je kunt prima kracht training doen zonder daar bonkig van te worden, zeker als je je geheel focust op het kracht-aspect. En van een ietsie spiermassa erbij wordt je niet meteen bonkig.

Ik zou me er als vrouw geen zorgen over maken
pi_58003331
Mensen, ben nu al 'n tijdje 3 tot 4 maal per week te vinden in de sportschool, doel is spiermassa vergroten. Ik ben een rasechte ecto, momenteel 68kg en 1.77m. Omdat ik serieus aan dit doel wil werken heb ik een poging gedaan tot het samenstellen van een voedingsschema, zie hieronder:

In bovenstaand schema zal ik binnenkort whey opnemen, wat ik zal gaan nemen na een training. Naar m'n eigen idee zit ik met bovenstaand schema op een goede score qua Kcal en eiwitten. Oh ja, de reden dat ik karnemelk drink is simpelweg omdat ik niet van normale melk hou, geen probleem toch lijkt me?

Ik overweeg ook de aanschaf van weight gainer, wat ik na/tijdens mijn ontbijt wil gaan nuttigen. Ik ben er niet bekend mee, dus voor de mensen die er meer over weten... is het een goed idee van me?

Verder zou ik graag wat feedback krijgen op bovenstaand schema, zodat ik eventueel aanpassingen kan doen die mijn doel ten goede zullen komen. Bedankt vast!
pi_58003812
Litertje chocomel toevoegen, is weer +950 kcal
pi_58004185
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef no-look het volgende:
Litertje chocomel toevoegen, is weer +950 kcal
Is dat verstandig gezien de hoeveelheid (ongezonde) vetten in chocomel? Ik zoek liever een ander alternatief voor een kcal stoot van ongeveer 900.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:01:18 #88
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58012509
je houdt je teveel vast aan het "standaard hollands model" van 3x per dag eten met daarbij wat zeer lichte tussendoortjes. Probeer hier gewoon 5 of 6 maaltijden van te maken, maak de maaltijd tussen de middag wat lichter, en schuif hier wat van naar 10 uur, en wat naar 15 uur. Op die manier heeft je lichaam de hele dag energie tot zijn beschikking. En indd: chocomel is een ideale bulkdrank voor de ecto's. En die vetten zijn ECHT niet erg voor een ecto hoor! (voor endo's kan het een ander verhaal zijn)
pi_58018022
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hoef echt geen schrik te hebben dat je opeens gaat "uitzetten" hoor

veel vrouwen trainen zich suf en je zou het er niet aan zien dat ze trainen, zolang hun vetpercentage binnen vrouwelijke marges blijft gaan ze er enkel beter uitzien, maar daarom niet "gespierder".
Only when close to death, you really feel alive
pi_58074402
godver de godver, op dispuuts (ja ik heb ook andere vriende ja...) weekendje geweest, heeft me geen goed gedaan. Naast een dieet bestaande uit bier, knakworsten en shoarma ben ik ook nog eens met m'n dronken kop uit een speeltoestel gevallen zondagochtend en heb daarmee alles gekneusd vanaf mijn linker trapezius tot mijn linker duim. Verder ook nog een onverklaarbaard iets in mijn rechter been. --> trenen vandaag was niet meer dan paar laffe setjes squats, veel buik en calves en wat op de crosstrainert.

Overigens is het wel rustig de laatste tijd hierzo. Dat mijn internet het op mijn kamer weer 's niet doet is nog tot daaraantoe, maar heeft iedereen ineens internet probs of gaat alles zo goed dat er geen vragen/opmerkingen meer zijn
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:25:51 #91
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_58076310
Hoeveel eetlepels dextrose poeder doen jullie altijd bij je drinken? gewoon met water mengen of doen jullie dat ook met andere drankjes en hoeveel dextrose per ml? En drinken jullie het dan tijdens voor of na het sporten?
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:27:20 #92
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_58076343
En ja is hier wel rustig mijn leesvoer word met de dag minder hier
pi_58077631
Tja in één topic is het gewoon minder relaxed discussieren / vragen stellen dan op een heel forum. Verder ben ik steeds meer bezig met m'n eigen plan trekken. Iedereen heeft toch een andere mening en ik laat dat maar mooi zo.
pi_58080603
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef Alessandro het volgende:
Hoeveel eetlepels dextrose poeder doen jullie altijd bij je drinken? gewoon met water mengen of doen jullie dat ook met andere drankjes en hoeveel dextrose per ml? En drinken jullie het dan tijdens voor of na het sporten?
Na het sporten. En ik mix de whey met sinaasappelsap (schijnt ergens goed voor te zijn, weet niet meer wat). Ik vul de fructose uit het sap aan met dextrose tot ongeveer 0,4g per kg BW (op de gok).
  woensdag 16 april 2008 @ 09:35:41 #95
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58082173
Afgelopen 6 weken 3 kilo aangekomen, niet slecht

Moet alleen effe naar de dokter met m'n knie, ging niet helemaal lekker bij het squatten
pi_58090177
Mensen, heb vandaag m'n eerste pot whey in ontvangst mogen nemen. Heb Whey Classic van eiwitpoeder.nl besteld. Het was even zoeken naar het maatschepje, maar ik heb 'm hoor.

Per shake wordt 30gr whey aanbevolen, dus ga ik me daar maar even aan houden. Op die maatschep staat echter 30ml, dus geen grammetjes. Vergeef me mijn onnozelheid, maar kan ik aannemen dat het in dit geval zo is dat 30gr = 30ml?

Ik twijfel namelijk. Soortelijk gewicht, enzo. Ik heb helaas geen digitale weegschaal dus kan het niet zelf controleren, maar misschien zijn er hier mensen die me een antwoord kunnen geven.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:09:47 #97
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58090329
ja
pi_58090463
Is een lage bloeddruk (40/110) en hartslag (55p/m) voordelig of nadelig bij krachttraining? Of maakt dit niet zoveel uit? Ik merk bij sommige oefeningen soms een duizelig/bloed wegtrekkend gevoel, zoals bij pullups. Hebben mensen hier verstand van?
  woensdag 16 april 2008 @ 16:34:24 #99
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_58090799
Heb ik altijd als ik te weinig eten binnen heb en dan ga sporten of te snel na het eten ga sporten.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:42:04 #100
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58090939
ja, te lage bloedsuiker... Kun je trouwens echt vreselijk ziek van voelen.

Over het algemeen is flauwte bij het sporten een slecht teken, zeker als het met je bloedsuiker niets van doen heeft.

Zou er mee naar de dokter gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')