Ja dat is een groot nadeel dan ja, maar zonder motivatie is het niet leuk om naar de gym te gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zie je jezelf dan niet 5kg per dag afvallen in de spiegel?
Wat is het nouquote:Op woensdag 9 april 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op deze vraag "ja"
Omdat fysieke inspanning altijd zorgt voor aanmaak van stresshormonen maar ook testosteron.
Pin me er niet op vast hoor.
Kanlsoze gasten indd. Je ziet ze ieder jaar ff een maandje of 3 en daarna zijn ze weer verdwenen. Als je met ze praat hebben ze ook ieder jaar het voornemen een sixpack te bewerkstelligen en VET gespierd te wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"
Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
je krijgt 't er druk meequote:Op woensdag 9 april 2008 14:48 schreef BertV het volgende:
Ik moet nu twee BB-topics in de gaten houden. (topic op Tweakers negeer ik maar)
Volgens mij dus "ja"quote:
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volgens mij dus "ja"
Maar ik dek mezelf vast in
Eens.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
De baco's b0is zijn weer begonnen! De eerste zonnestralen zijn gesignaleerd en de biceps borst en abs worden weer driftig "getraind"
Het blijft ook echt een opmerkelijke groep...
Je zult door (veel) te trainen meer testosteron aanmaken, daar ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
Is dat verstandig gezien de hoeveelheid (ongezonde) vetten in chocomel? Ik zoek liever een ander alternatief voor een kcal stoot van ongeveer 900.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef no-look het volgende:
Litertje chocomel toevoegen, is weer +950 kcal
hoef echt geen schrik te hebben dat je opeens gaat "uitzetten" hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O want ik wil wel heel sterk worden maar ook dun/mager etc blijven
Na het sporten. En ik mix de whey met sinaasappelsap (schijnt ergens goed voor te zijn, weet niet meer wat). Ik vul de fructose uit het sap aan met dextrose tot ongeveer 0,4g per kg BW (op de gok).quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef Alessandro het volgende:
Hoeveel eetlepels dextrose poeder doen jullie altijd bij je drinken? gewoon met water mengen of doen jullie dat ook met andere drankjes en hoeveel dextrose per ml? En drinken jullie het dan tijdens voor of na het sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |