Ik mag ook graag lekkere dingen eten, en ik denk dat ik sterker word als ik zwaarder ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef ConQuestador het volgende:
Erg nice Ivo!! waarom ga je niet eens een keer cutten, jij als ecto (LOL, zo'n spierbundel nog ecto noemen) zou daar absoluut geen moeite mee moeten hebben.
Ja ik krijg ze niet grootquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:
heej ivo heeft ook al kleine kuiten
Mooi werk, hoe is de knie nu?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:47 schreef McGilles het volgende:
Toch maar weer eens posten hier.
Ben een paar weekjes geleden weer begonnen, was totaal de motivatie kwijt door die knie blessures en was ook nog eens 8kg afgevallen door eigen toedoen. Nu weer een beetje bezig groot te worden.
1 positief iets, ik ging gisteren bovenkleding passen bij de 'We' en paste alle 4 de shirts/polo's/overhemden van maat XXL niet, toch nog een beetje massa in de borstkas over
Mij is verteld dat die knie nooit meer over zal gaan, dus dat ik mijn hele leven van beide knieen last zal houden.quote:
Ik gebruik practisch bij elke 'duw' oefening handschoenen, omdat anders mijn zweethanden naar buiten glijden. Juist bij deadliften doe ik ze uit omdat ik dan beter om de stang kan met mijn handen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:38 schreef mister_popcorn het volgende:
gisteren 10x1x135 gedeadlift.
Kreeg alleen beetje last van zweterige handjes, en omdat er geen kalk is toegestaan dacht ik dat misschien van die halve handschoentjes daar wel tegen zouden helpen. Verder heb ik ook geen behoefte aan een hook grip oid, want eigenlijk is die normale grip nog sterk genoeg.
Gebruiken hier meer mensen handschoentjes bij deadliften of ben ik dan de enige pannenkoek?
Ik denk dat je de stang juist eerder zult verliezen met handschoentjes. Denk dat ie eerder wegglijd met een stukkie stof er tussen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:38 schreef mister_popcorn het volgende:
gisteren 10x1x135 gedeadlift.
Kreeg alleen beetje last van zweterige handjes, en omdat er geen kalk is toegestaan dacht ik dat misschien van die halve handschoentjes daar wel tegen zouden helpen. Verder heb ik ook geen behoefte aan een hook grip oid, want eigenlijk is die normale grip nog sterk genoeg.
Gebruiken hier meer mensen handschoentjes bij deadliften of ben ik dan de enige pannenkoek?
nice!quote:
in hoeveel weken?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef Frautie het volgende:
Ik ben gestaag verder ah cutten, ben al 5 kg kwijt
Zit nu net ah begin van week 4quote:Op maandag 31 maart 2008 07:53 schreef ConQuestador het volgende:
in hoeveel weken?
ik ben inmiddels 2kg kwijt in 2 weken
1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef McGilles het volgende:
Vandaag in de gym met bankdrukken 50x55kg gedaan, was nog een stuk zwaarder dan ik dacht! Volgende week wil ik 100x25kg proberen, kijken of dat te doen is.
Mensen hier ervaring met extreme aantal herhalingen?
Ik heb wel eens 20x80kg gedaan, wel compleet gesloopt toen voor een aantal minutenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
1x 20 reps gefullsquat met 100kg dat waren me meeste reps ooit.
Ik vind het aantal kcal wat weinig, of heb je een foutje gemaakt door 2 kcal in te vullen bij je avondeten ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Lichtpunt het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van dit schema vinden, doel is aankomen in spiermassa. Ik heb bij de kalkoenfilet 7gram eiwit ingegeven per half pakje aangezien ik geen voedingswaarden kon vinden op de AH flinterdunna kalkoenfilet. Vandaar ook geen kcal en koolhydraten meegerekent daar. En bij avondeten maar voor het gemak overal 2gr gerekent. Natuurlijk is dit meer, maar is natuurlijk afhankelijk van de dag.
Ik ben 22 jaar, 1.70 en 68 kilo. Brinta neem ik overigens met water net als de shakes. Vanwege allergie
[ afbeelding ]
Ben overigens wat fruit vergeten erbij te zetten maar standaard 3 stuks per dag, en tonijn is met tomatenketchup.
Bewust gedaan aangezien avondeten telkens anders is, dus heb daar maar een getal neergezet. Niet erg representatief maar wist anders ook niet wat ik er neer moest kladderen. En qua kcal zit ik op 1700kcal verbruik in rusttoestand. En verbruik voor de rest niet gigantisch veel energie met op me reet zitten en colleges volgen. Dus dan zit ik er met 2864 toch ruim boven..?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:34 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik vind het aantal kcal wat weinig, of heb je een foutje gemaakt door 2 kcal in te vullen bij je avondeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |