Ja ik heb het wel vaker door lage bloedsuiker, maar dat valt wel tegen te gaan. Ik heb het eigenlijk voornamelijk met pull-ups. Tijdens of na 2 uur boksen inclusief sparren heb ik nergens last van.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja, te lage bloedsuiker... Kun je trouwens echt vreselijk ziek van voelen.
Over het algemeen is flauwte bij het sporten een slecht teken, zeker als het met je bloedsuiker niets van doen heeft.
Zou er mee naar de dokter gaan.
boksen = niet het zelfde als krachttraining. De systemen die worden gebruikt om energie op te wekken verschillen. (aerobe vs anaerobe)quote:Op donderdag 17 april 2008 10:19 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel vaker door lage bloedsuiker, maar dat valt wel tegen te gaan. Ik heb het eigenlijk voornamelijk met pull-ups. Tijdens of na 2 uur boksen inclusief sparren heb ik nergens last van.
Het zal wel meevallen.
succes boy!quote:
Ik eet altijd voor ik ga trainen, anders trek ik het echt niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:25 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
boksen = niet het zelfde als krachttraining. De systemen die worden gebruikt om energie op te wekken verschillen. (aerobe vs anaerobe)
Ik zou voor het trainen met gewichten voldoende eten, gewoon koolhydraten stouwen in feite. Ong een uur vtv vreten, uur rust en dan trainen. Ben je niet van plan om langer dan een uur te trainen moet je het in feite wel zonder eten tijdens je training kunnen doen, train je langer dan een uur kan je ook een shake (of chochomelk oid) proberen tijdens je training.
Succes.
Damn, netjes bezig. Train je op onderdelen in Wijhe?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef Baffer het volgende:
Volledig hurken vandaag. Begint goed richting 200 te gaan.
komt er nog eens een nieuw fimpje van jullie?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef Baffer het volgende:
Volledig hurken vandaag. Begint goed richting 200 te gaan.
Waar is je wedstrijd?quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Gisteren pr dag gehad bij woutBoom eindelijk 115 met getrekte armen. 140kg steen 3x erop gelegd. En zandzak van 25kg (normaal doe ik met 20kg) over 4 meter gegooid.
2 Mei eerste wedstrijd van het seizoen
2meiquote:
Dan heb ik vakantie en dat is redelijk in de buurt, als je mij even de locatie via een PM wilt sturen is er een redelijke kans dat ik daar even een kijkje ga nemen.quote:
En presteert hij en beetje tov de wereldtop met Strongest Men?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:14 schreef Baffer het volgende:
Canada's strongest man "big" Dominic Filiou.
2 meter @ 200kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |