abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58508691
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ho ho, vrolijke vriend. Ik zeg niets over krachtsporters in het algemeen. Dat ben ik zelf ook, dus waarom zou ik die groep in twijfel trekken? Ik had het over de personen in dit topic. Geen provocatie verder, gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag dat? Dank u.

En die tweede opmerking van je..., daar zal ik maar niet op ingaan.
Sounds like quite the whining little bitch to me.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:37:54 #177
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_58508748
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Baffer het volgende:
Sounds like quite the whining little bitch to me.
Wil je a.u.b. 'like' en 'quite' van plaats verwisselen met elkaar? Dan klopt de zin pas en kan ik 'm serieus nemen.

Ik kijk straks nog wel een keer en als het aangepast is ben ik trots op je en mag je weer verder praten.
pi_58509192
Haha die zin klopt gewoon hoor.

Epic self ownage van jouw kant.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:13:45 #179
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_58509437
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:01 schreef Baffer het volgende:
Haha die zin klopt gewoon hoor.

Epic self ownage van jouw kant.
Eh, neen.

Jij terug naar ONZ of je moeder, en hier weer ontopic.
pi_58509545
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Eh, neen.
Bewijs het.
quote:
Jij terug naar ONZ of je moeder, en hier weer ontopic.
Ik heb meer ontopic posts in deze thread dan jij.

Wederom epic self ownage.

Thanks for playing.
pi_58524434
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef Baffer het volgende:
Er staat toch duidelijk 4000 ruggen hoor.
Nee, er staat heel duidelijk 4 duizend euro hoor!
pi_58524440
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
Dat weet ik wel zeker!
pi_58524482
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 02:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker!

Jij vooral!
pi_58526163
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 02:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker!
Inclusief jezelf want:
quote:
Nee, er staat heel duidelijk 4 duizend euro hoor!
Niet dus, ik quote jezelf:
quote:
En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:13:57 #185
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_58529838
Het blijft de gemoederen bezig houden he, dat pak.
pi_58531580
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Beauregard het volgende:
Het blijft de gemoederen bezig houden he, dat pak.
Inderdaad, maar in elke groep mensen blijf je niet al te snuggere mensen houden
pi_58532382
Ik ben best slim maar maak ook fouten net zoals jij McGilles!

Maar ik zei 4 duizend en daar blijft het nu bij einde discussie!

Voor de rest het domme volk heb je overal vooral hier op Fok!
pi_58534101
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Sander170 het volgende:

Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.

Toch nog een beetje ontopic blijven. Ik ben ook aan bodybuilden, tenminste... massa krijgen. Ben 2.02 meter, en weeg rond de 84 kilo. Omdat ik een beetje van de 'lange-lat' idee afwil, ben ik sinds afgelopen december aan het sporten. Het gaat goed maar heb er te weinig discipline voor om echt door te zetten, hoewel ik er ook niet echt het lichaam voor heb. Ik ga drie keer in de week, maar het goed eten wil er op onregelmatige dagen weleens bij inschieten.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_58534479
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.

Toch nog een beetje ontopic blijven. Ik ben ook aan bodybuilden, tenminste... massa krijgen. Ben 2.02 meter, en weeg rond de 84 kilo. Omdat ik een beetje van de 'lange-lat' idee afwil, ben ik sinds afgelopen december aan het sporten. Het gaat goed maar heb er te weinig discipline voor om echt door te zetten, hoewel ik er ook niet echt het lichaam voor heb. Ik ga drie keer in de week, maar het goed eten wil er op onregelmatige dagen weleens bij inschieten.

Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!
pi_58535016
Ik heb even geen tijd en zin om de juiste quotes bij elkaar te zoeken:

- intelligentie en BB-en:
Er lopen hier i.i.g. iemand met een voltooide HBO opleiding, iemand met een voltooide WO-opleiding, een IT-manager en iemand die je volgens bepaalde normen het label "hoogbegaafd" op zou kunnen plakken rond. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet interessant. Er is niet extreem veel intelligentie nodig om op een goede manier informatie, kennis en ervaringen te delen omtrent het zo goed en gezond mogelijk beoefenen van het Bodybuilden. En dat is wat mij betreft toch het doel van dit topic.

- broeken: het interesseert mij persoonlijk geen ruk wat die sjako in de gouden kooi aan een pak uitgegeven heeft. Ik was alleen benieuwd of meer BB-ers problemen hebben met het kopen van nette broeken/pakken. Overigens ben ik momenteel 101kg @ 1.90m (met een bij een Strongmen passend BF% (maar helaas niet de bijbehorende kracht). En ik heb relatief dikke poten (of zoals ik zelf liever zeg: een te smal bovenlijf).

- Suit Supply: heb ik een aantal keren een pak gekocht. Is niet echt slecht, maar echt tevreden ben ik ook niet. Vooral die "Italiaanse schnitt" is niet BB-ers-vriendelijk...

- Waarom er weinig gepost wordt hier:
- Ivosnivo is te sterk geworden voor dit simpele fok-topic. De gewichten waarmee hij opwarmt is meer dan het PR van sommige anderen
- Mc. Gilles: heeft nog steeds wat motivatieproblemen?
- Frautie: druk, druk, druk (UFC 2009??)
- LedZep: examens?
- BertV: zit op MF of is gefrustreerd door zijn te sterk geworden AAS zwager
- No-Look: heeft geen zin meer om te melden dat zijn Squat PR van 72,45783 naar 72,45784 kg gegaan is.
- Mr J: geen idee
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_58535650
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!
Idd... je kunt zat bereiken, hoe ecto je ook bent.
pi_58536108
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Videopac het volgende:

- Mc. Gilles: heeft nog steeds wat motivatieproblemen?

Een stuk minder. Heb mijn schema aangepast op mijn 'beperking' en dus gaat het aardig!
pi_58537720
Komende tijd ga ik me maar wat op pull ups focussen, de squats voor het bovenlichaam. 5x p/w should do the trick.
pi_58537914
Waarom zo vaak? Is toch nergens voor nodig joh.
pi_58538492
Ik probeer mij nu mentaal voor te bereiden op mijn eerste echte cut. Ik denk niet dat ik het vol ga houden alleen. Het potje efedra stackers ligt ook klaar, alleen heb ik geen zin om als een gedrogeerde kanarie rond te lopen.

Misschien moet ik gewoon een halve cut proberen door 3x per week wat cardio er bij te plakken ofzo.
pi_58546857
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Nee hoor lees de eerste orginele post dan maar eens goed!

Duizend is en blijft duizend alleen is Huub uit de Gouden Kooi,

zijn maatpak ¤ 4.000 euro.
pi_58547511
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 03:20 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee hoor lees de eerste orginele post dan maar eens goed!

Duizend is en blijft duizend alleen is Huub uit de Gouden Kooi,

zijn maatpak ¤ 4.000 euro.
Ben je nou echt zo dom of wat?

Iedereen ziet toch gewoon dat je ruggen zei, dat is een FEIT. Kan je wel proberen te zeggen dat het niet zo is maar dat heeft geen nut, want het is een FEIT.

Je had ONGELIJK en nu is de discussie over. Back ontopic!
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:35:51 #198
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_58547738
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben best slim maar maak ook fouten net zoals jij McGilles!

Voor de rest het domme volk heb je overal vooral hier op Fok!

Dan moet jij je hier wel ongelofelijk thuis voelen lijkt me.
quote:

[..]

Idd, en je moet er in geloven. Als je de gedachte in je hoofd hebt dat je nooit groot zult worden, zul je het niet worden ook.

Ik heb ook wel problemen met broeken. In de zomer probeer ik zoveel mogelijk korte broeken aan te hebben of trainingsbroeken. Maar de meeste spijkerbroeken die ik heb kan ik aantrekken zonder me knopen los te hoeven maken Maar ik geef dan ook niet meer dan 50 euro uit voor een broek.
ada fare stop stalking me
pi_58548326
quote:

[..]

Ja en die wil heb ik dus niet Tenminste, in die zin dat ik niet aan de eiwitshakes ga en zulk soort dingen. Ook vind ik 3 keer in de week genoeg. Maar goed, gister weer een nieuw schema opgesteld met de instructeur op de sportschool, en daar heb ik zin in! Doe om de 2 maanden een nieuw schema, om de afwisseling erin te houden en steeds een stap hoger te gaan.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_58548827
1 - je schema van je instructeur zuigt, dit weet ik voor 99% zeker aangezien de meeste instructeurs pencil necked geeks zijn die nooit van hun leven serieus hebben getraind.

2 - eiwit shakes zijn absoluut niet noodzakelijk, je kunt het gebruiken als aanvulling maar meer is het ook niet, je gaat hier echt geen extra gains ofzo van krijgen.

3 - maak zelf een schema dat voor het grootste deel bestaat uit compound movements, en ga fatsoenlijk eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')